Page 138 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 138

Aby   se   zajistilo   neustálé   trvání   této   situace,   vložili  pseudotvůrci  do   svého
            pseudostvoření animální pocity mateřství, otcovství, lpění na rodině, dětství a všechny
            ostatní   zvířecí   instinkty,   takže   jsou   lidé   lapeni   do   pasti   víry,   že   tyto   pocity   jsou
            přirozenými a normálními stavy lidského rozpoložení. Všechny systémy, a obzvláště
            všechny náboženské systémy, se angažují ve vtiskování, vkládání, podporování a
            udržování   takových   idejí,   což   způsobuje,   že   lidé   věří   tomu,   že   tyto   pocity   mají
            duchovní hodnotu.

            Ale ze stanoviska duchovního nejsou tyto pocity ani přirozené, ani normální a nemají
            samy o sobě žádnou duchovní hodnotu. Toto není způsob života pravých lidí, ale
            životní způsob zvířecí.  Pseudotvůrci záměrně  připodobnili lidské tvory ke zvířatům,
            když ze zvířat vzali všechny takové instinkty a vložili je v pozměněné podobě do svého
            pseudostvoření, to jest do současných lidských tvorů na planetě Zemi.


            V   pravém   duchovním  spoluoznačení  odráží   princip   mateřství   a   otcovství  Jednost
            Nejvyššího   a   Jeho/Jejího   Absolutního   tvořivého   úsilí,   které   se   přenáší   všem
            sentientním  entitám.   Mateřství   a   otcovství   má   za   výsledek   produkci   nových
            duchovních idejí, jež se rodí během výměny všech duchovních principů femininity a
            maskulinity, které se projevuje ve fyzické úrovni sexuálním stykem a orgasmem. V
            takovém  spoluoznačení  se   jeden   stává   z   Nejvyššího   matkou   a   otcem   zvláštních
            nových   duchovních   idejí,   které   probíhají   a   stávají   se   nezávislými   a   svobodnými
            bytostmi,   majícími   bytí   nadáním   od   Nejvyššího.   Nadělení   Nejvyššího   a   Jeho/Její
            Tvořivé úsilí přenesené a projevené v dětech takto narozených je pravou školou,
            vzděláním a pocitem sounáležitosti k Jedné rodině, všemu Stvoření Nejvyššího, kdož
            jest jediným, koho je možno uctívat jako Otce a Matku, a jedinou skutečnou autoritou,
            oorávanou ze svobodné vůle a volby.


            Jakákoli jiná situace než tato vede nakonec nevyhnutelně ke ztrátě a závěrečnému
            zničení veškeré duchovnosti, tedy i života.

            Avšak   takovéto   odlišné   situace   obsahují   zrnka   pravdy.   Je   třeba   mít   neustále   na
            paměti, že  pseudotvůrci  vždy napodobují pravého Stvořitele. Používají tytéž ideje a
            principy,   jenže   ve   zvrácené,   překroucené   a   zmrzačené   podobě.   Ideje
            mateřství/otcovství, výchovy, rodiny, autority atd. jsou v zásadě duchovními ideami.
            Ale   způsoby,   jakými  se   užívají,   interpretují,   používají   a   posilují,   jsou  neduchovní,
            vedoucí   k  zániku   duchovního   života.  Pravdou   je   to,  že   tyto  pojmy   reprezentují   v
            přírodním světě jisté duchovní kvality Nejvyššího, se kterými souvztaží. Avšak ve své
            zkažené, překroucené a zmrzačené formě slouží k ukazování a výuce toho, co není
            skutečnou rodinou, autoritou, výchovou, skutečným otcem a skutečnou matkou a co
            není skutečnými dětmi.

            10. Jako součást shora popisovaného vzdělávacího rozpoložení vyvinuli pseudotvůrci
            celiství systém filosofií a metafyziky a různých způsobů chápání stvoření za účelem
            vložení protikladných idejí do lidské mysli, což by je nakonec vedlo k zavržení jakékoli
            filosofie.


            Problémem   s   takovými   filosofiemi   je,   že   nepřistupují   přímo   k   nejniternějšímu
            duchovnímu stupni, z něhož by měly takové filosofie vycházet. Jak se uvádí výše, byl
            tento stupeň záměrně uzavřen. Přístup k němu je jen nepřímý - vnějším pozorováním,
            to jest z „vně“ do „uvnitř“. Jelikož „vně“ samo v sobě nemá jednotící princip, jaký má
            „uvnitř“, vytvářejí se rozličné pohledy, názory a ideje, které jsou založeny na osobním
            vycítění,   výkladu   a   chápání   původu   života,   jeho   pravého   smyslu,   pojetí   poznání,
            struktury vesmíru atd. Takové náhledy jsou potom zabudovány do celků filosofických,
            metafyzických a epistemologických systémů, kterým se učí lidé po celém světě.
   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143