Page 137 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 137

Takovou situaci nemohli  pseudotvůrci  tolerovat, jelikož by to vedlo ke stále větší a
            větší   duchovnosti   namísto   toho,   aby   se   zmenšovala   až   do   bodu   jejího   úplného
            zrušení.

            Proto vytvořili  pseudotvůrci  plán nového procesu, v němž by na tento svět přišly
            lidské bytosti. Jak se již uvedlo, zfabrikovali genetickými manipulacemi pseudomuže a
            pseudoženu.   Jako   prototyp   užili   zvířecího,   opici   podobného   tvora,   aby   znovu
            uspořádali ženské tělo tak, aby umožňovalo početí a fyzické narození dítěte přesně
            stejným způsobem jako u opici podobného zvířecího tvora.


            Touto   změnou   se   zařídilo   několik   věcí:   A)   mohla   se   budovat   instituce   rodiny   a
            manželství, která by mohla udržovat existenci  pseudočlověčenstva,  dokud by úplné
            zničení  duchovnosti  nedošlo  plodného  uzrání;  B) narození každé  lidské  bytosti s
            nevědomým poznáním či s ohraničeným vědomým poznáním se mohlo stát realitou;
            bylo nutné, aby lidem nebyla od prvního okamžiku narození k dispozici žádná vědomá
            znalost   duchovnosti,   aby   se   do   nich   mohly   vložit   neduchovní   ideje;  C)   nutnost
            vybudovat   tradice   a   zvyky   pro   vzdělávání   a   výchovu   dětí   tak,   aby   se   zachovala
            existence pseudočlověčenstva, což vedlo k rozvoji celkového vzdělávacího systému;
            D) rozvoj pocitů závislosti na vnějších činitelích a zevních prostředích jiných lidí a
            pocitů, že je třeba se jimi řídit; E) založení institucí vnější fyzické moci a kultur s
            pravidly,   směrnicemi   a   předpisy,   které   se   musí   dodržovat.   To   vede   nakonec   k
            ustanovení států a vlád, aby se tato moc a kultura mohla prosazovat zákony pro tento
            účel speciálně navrženými.


            Jak   lze   vidět,   dopad,   důsledky   a   následky   tukového   pozměnění   lidského
            reproduktivního procesu jsou dalekosáhlé. Vše je zaměřeno pouze k jedinému cíli:
            konečnému zničení duchovnosti. Vše bez výjimky slouží tomuto účelu.


            Hlavní zbraní, kterou produkuje tato změna, je narození do vědomé nevědomosti. V
            takové   situaci   se   dítě   rodí   s   uzavřeným   vnitřním   duchovním   stupněm,   částečně
            otevřeným intermediálním stupněm a zcela otevřeným přírodním čili zevním stupněm;
            je   tedy   každý   od   prvního   okamžiku   svého   fyzického   narození   nucen   hledat   vně
            odpovědi   na   všechny   otázky.   Zaneprázdněnost   vnějším   světem   se   stává   nutným
            důsledkem.


            Toto je skutečnou zbraní při odrazování lidí od toho, aby uvážili svůj duchovní původ,
            který je v nejniternějším stupni. Narození s otevřeným duchovním stupněm by dle své
            povahy nemohlo být zrozením do nevědomosti. Ale zrození s uzavřeným duchovním
            stupněm a plně otevřeným přírodním stupněm musí být rozením do nevědomosti,
            jelikož   v   přírodním   čili   zemím   stupni   není   žádné   poznání   s   výjimkou   toho,   které
            přichází z nejniternějšího čili duchovního stupně. Tato nevědomost poskytuje dobrý
            podklad, do něhož mohou vychovatelé vložit a vkládají sémě jakékoli volby.


            Jakmile se všechny znalosti musí vkládat z vnějšího dovnitř, a ne naopak, lze vymyslet
            veškeré druhy fabrikací, idejí, myšlenek a názorů a vložit je do lidí a jimi jim promývat
            jejich   mozky   metodickou   výukou.   Za   tím   účelem   se   zakládají   školy   a   vzdělávací
            systémy, v nichž se takový proces stává skutečností. Vyučují se jen ty ideje, které jsou
            souhlasné   s   diktátem   dané   jednotlivé   spornosti,   jejími   tradicemi,   zvyky,   pravidly,
            nařízeními, její kulturou, přijatými náboženskými dogmaty a systémy víry, spolu se
            vším ostatním, co si každá jednotlivá vláda a zřízení přeje a žádá. Taková situace je
            plodnou půdou pro započetí všech druhů duchovních úchylek a jiných žádoucích
            poklesků.
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142