Page 137 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 137
Takovou situaci nemohli pseudotvůrci tolerovat, jelikož by to vedlo ke stále větší a
větší duchovnosti namísto toho, aby se zmenšovala až do bodu jejího úplného
zrušení.
Proto vytvořili pseudotvůrci plán nového procesu, v němž by na tento svět přišly
lidské bytosti. Jak se již uvedlo, zfabrikovali genetickými manipulacemi pseudomuže a
pseudoženu. Jako prototyp užili zvířecího, opici podobného tvora, aby znovu
uspořádali ženské tělo tak, aby umožňovalo početí a fyzické narození dítěte přesně
stejným způsobem jako u opici podobného zvířecího tvora.
Touto změnou se zařídilo několik věcí: A) mohla se budovat instituce rodiny a
manželství, která by mohla udržovat existenci pseudočlověčenstva, dokud by úplné
zničení duchovnosti nedošlo plodného uzrání; B) narození každé lidské bytosti s
nevědomým poznáním či s ohraničeným vědomým poznáním se mohlo stát realitou;
bylo nutné, aby lidem nebyla od prvního okamžiku narození k dispozici žádná vědomá
znalost duchovnosti, aby se do nich mohly vložit neduchovní ideje; C) nutnost
vybudovat tradice a zvyky pro vzdělávání a výchovu dětí tak, aby se zachovala
existence pseudočlověčenstva, což vedlo k rozvoji celkového vzdělávacího systému;
D) rozvoj pocitů závislosti na vnějších činitelích a zevních prostředích jiných lidí a
pocitů, že je třeba se jimi řídit; E) založení institucí vnější fyzické moci a kultur s
pravidly, směrnicemi a předpisy, které se musí dodržovat. To vede nakonec k
ustanovení států a vlád, aby se tato moc a kultura mohla prosazovat zákony pro tento
účel speciálně navrženými.
Jak lze vidět, dopad, důsledky a následky tukového pozměnění lidského
reproduktivního procesu jsou dalekosáhlé. Vše je zaměřeno pouze k jedinému cíli:
konečnému zničení duchovnosti. Vše bez výjimky slouží tomuto účelu.
Hlavní zbraní, kterou produkuje tato změna, je narození do vědomé nevědomosti. V
takové situaci se dítě rodí s uzavřeným vnitřním duchovním stupněm, částečně
otevřeným intermediálním stupněm a zcela otevřeným přírodním čili zevním stupněm;
je tedy každý od prvního okamžiku svého fyzického narození nucen hledat vně
odpovědi na všechny otázky. Zaneprázdněnost vnějším světem se stává nutným
důsledkem.
Toto je skutečnou zbraní při odrazování lidí od toho, aby uvážili svůj duchovní původ,
který je v nejniternějším stupni. Narození s otevřeným duchovním stupněm by dle své
povahy nemohlo být zrozením do nevědomosti. Ale zrození s uzavřeným duchovním
stupněm a plně otevřeným přírodním stupněm musí být rozením do nevědomosti,
jelikož v přírodním čili zemím stupni není žádné poznání s výjimkou toho, které
přichází z nejniternějšího čili duchovního stupně. Tato nevědomost poskytuje dobrý
podklad, do něhož mohou vychovatelé vložit a vkládají sémě jakékoli volby.
Jakmile se všechny znalosti musí vkládat z vnějšího dovnitř, a ne naopak, lze vymyslet
veškeré druhy fabrikací, idejí, myšlenek a názorů a vložit je do lidí a jimi jim promývat
jejich mozky metodickou výukou. Za tím účelem se zakládají školy a vzdělávací
systémy, v nichž se takový proces stává skutečností. Vyučují se jen ty ideje, které jsou
souhlasné s diktátem dané jednotlivé spornosti, jejími tradicemi, zvyky, pravidly,
nařízeními, její kulturou, přijatými náboženskými dogmaty a systémy víry, spolu se
vším ostatním, co si každá jednotlivá vláda a zřízení přeje a žádá. Taková situace je
plodnou půdou pro započetí všech druhů duchovních úchylek a jiných žádoucích
poklesků.