Page 133 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 133

vírou ve svatost vnějšího manželství a rodiny. Stává se posvátnou institucí, která se
            musí podporovat, strážil a bránit všemi prostředky.

            Jelikož jsou všechny principy v  pseudočlověčenstvu  odvozeny z vnějších hodnot,
            jsou na nich založena pravidla, nařízení a očekávání i požadavky, ohraničující funkci
            manželství a rodiny a účel, kterému slouží. Takže pojetí manželství a rodiny není
            odvozeno z duchovních principů nejniternějšího stupně, ale z návyků, požadavků,
            diktátů a očekávání společnosti. Takto se zajišťuje jeho vnější zachovávání. V pravé
            podstatě   a   formě   této   společnosti   nejsou   možné   žádné   jiné   úvahy.   Duchovní
            reprezentace těchto svazků a aktů se přehlíží, či se vyznávají jen slovně, aniž by je
            někdo bral vážně. Proto jsou všechny manželské a rodinné svazky v této společnosti
            povahy zevní, neduchovní a nemají samy o sobě žádný smysl. Proto v pravém smyslu
            není na Zemi žádného manželství, ale jen navyklé svazky a zotročení, aby se udržoval
            neduchovní status quo pseudočlověčenstva. Těmito svazky se napájí neduchovnost.
            To je důvodem toho, proč je v dané společnosti tolik ohromných omezení, ohraničení,
            požadavků, předpisů a projekcí do manželského a rodinného života, které často vedou
            lidi k šílenství a zabíjení kohokoli jiného jak fyzicky, tak i duševně.

            Problémem s rodinou a manželstvím je u pseudočlověčenstva to, že byly vynalezeny
            pouze za jedním účelem a z jednoho důvodu: Podporovat, udržovat a zachovávat život
            pseudočlověčenstva  a všech jeho ohavných tradic, zvyků a kultur. Nesprávná idea
            jakékoli takové společnosti a duchovnosti se může udržet jen těmito institucemi, které
            byly vštípeny a vpojeny do lidské mysli, takže se považují za jediné zdroje přežití.
            Proto se tyto instituce stávají náboženskými a kulturními pevnostmi a dogmaticky se
            střeží se zuřivostí a zavilostí zlého hlídacího psa.

            Jelikož je existence těchto institucí motivována vnějšími hodnotami a nesprávnými
            důvody, je neužitečnou a nebezpečnou existencí, neboť byla zfalšována v peklech.
            Podpora těchto institucí vede k podpoře neduchovnosti a jejím výsledkem je ničení
            pravé duchovnosti.


            Pravý   duchovní   význam   manželství   nemá   nic   co   dělat   s   veřejnými   či   vnějšími
            hodnotami. Je vlastní záležitostí niternosti, která je čistě subjektivní, individuální a
            intimní.   Řídí   se   jen   niternou   potřebou   sjednocení   všech   principů   života,   které
            představuje  maskulinita a femininita. Je to stav a proces výměny, sdílení a spojení
            těchto principů za účelem získání většího duchovního uvědomění a přiblížení se k
            Nejvyššímu, kdož je přítomen v tomto sjednocení jako ve Svém vlastním, což vede k
            tomu, že se jeden stává více a více sám sebou. Jakmile se tato jednota ustanoví, není
            ohraničena   na   své   vlastní   udržování   a  sebepohlcování,   ale   vyzařuje   se,   sdílí   a
            poskytuje mnoha ostatním. V této jednotě je vždy duchovní účel - konečná jednota
            jedinosti a harmonie lásky a moudrosti, dobra a pravdy,  femininity a maskulinity se
            všemi jejich atributy a odvozeninami. To je niterný stav a proces, který je na zevní čili
            vnější úrovni reprezentován ve formě fyzické přitažlivosti muže k ženě a ženy k muži a
            jejich touhou po fyzickém spojení a sdílení všech radostí a všeho štěstí, které je
            výsledkem tohoto spojení. Takové rozkoše a štěstí se považují za nástroje a vyjádření
            pravého duchovního stavu záležitostí, s nímž souvztaží. Takové pojímaní vztahu muže
            a ženy je skutečně duchovním a ustanovuje základnu, na níž se může stát realitou a
            vzkvést pravé duchovní manželství.


            Pravé   duchovní   manželství   nelze   ohraničit,   omezit   a   spoutat   žádnými   zvyky   a
            tradicemi, neboť hranice iniciují a udržují stavy stagnace, ve kterých není touha po
            změně.   Ve   stagnaci   není   žádná   duchovnost.   V   pravém   duchovním   manželství   na
            straně druhé jde o neustálou snahu po změně, duchovním pokroku a větším přiblížení
            se k pravé skutečnosti Nejvyššího.
   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138