Page 135 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 135

Vzhledem   k   tomuto  spoluoznačení  je   sexuální   styk   dovolen   pouze   za   účelem
            rozmnožování v rámci pseudomanželských svazků, čili se toleruje, pokud nastává jen
            mezi manželem a manželkou (pseudomanželem a pseudomanželkou). Jakákoli jiná
            forma vyjádření sexuality je zapovězena, netoleruje se a - v některých společnostech -
            se trestá fyzickými a zákonnými prostředky.


            Takové pojetí sexuality ustanovuje velmi zvláštní tradice, konvence a techniky, které
            se musí sledovat a poslouchat pod pohrůžkou věčného trestu v peklech či zákonného
            potrestání dle zákonů, které se zfabrikovaly za tím účelem. V takové situaci je jedinec
            nucen přistupovat k sexuálnímu styku se strachem a obavami. To vede k sexuálním
            zábranám, které brání jeho sexuálnímu, a tedy i duchovnímu vývoji a ničí pravý tvořivý
            význam sexuality.


            Problémem této situace je to, že sexuální pocity jsou velmi přirozené a normální a nic
            nemůže eliminovat jejich přítomnost. Musí se tak, či onak vyjádřit. Důvodem pro to je
            význam souvztažnosti sexuality pro sjednocení a výměnu všech duchovních principů
            za účelem vyvrcholení, což vede ke zrození vyšších duchovních idejí. Toto je základní
            princip života, který je zabudován do všech  sentientních  entit bez ohledu na to, jak
            byly geneticky zmanipulovány.


            Je třeba si pamatovat, že při těchto manipulacích užili  pseudotvůrci  původní živé
            buňky   pravých   lidí,   aby   zfabrikovali  pseudolidi.  V   těchto   buňkách   jsou   navěky
            zachovány všechny duchovní principy. Pomocí těchto principů je možný a dosažitelný
            život. Takže pseudotvůrci museli zachovat sexualitu jako takový sjednocující princip.
            Ale její spoluoznačení, účely a významy byly zkresleny, zvráceny a zmrzačeny a pro
            mnohé lidi se stala nástrojem teroru a hrůzy.


            Vzhledem   k   normálnosti   a   přirozenosti   sexuálních   pocitů,   které   jsou   vrozenou   a
            imanentní funkcí lidského života, a vzhledem k faktu, že jsou lidští tvorové naživu, jsou
            tyto pocity vždy přítomné ve všech lidských aktivitách. Ale kvůli ideám, které přiložili
            pseudotvůrci, jsou takové pocity a aktivity, které se k ním vztahují, považovány za
            abnormální, nepřirozené, hříšné, špatné a jako něco, za co se má člověk styděl či čeho
            se má chránit. Jak lze vidět, jsou  pseudotvůrci  velmi důslední v převracení všeho
            vzhůru nohama. Takový postoj vede ke zvláštním pocitům ohledně lidského těla a
            nahoty. Místo toho, aby se přijala přirozenost a normálnost nahoty fyzického těla,
            které je stvořeno Nejvyšším, jeden je nucen je zakrývat, stydět se za ně, být na ně
            citlivý a v nejzazším smyslu jim opovrhovat. Takový postoj se stává ideální základnou
            pro vytvoření mnoha fyzických nemocí a chorob, neboť tělo protestuje proti takovému
            postoji vyvinutím všech druhů fyzických symptomů.

            Na druhé straně jsou členové  pseudočlověčenstva  těmito deformovanými úvahami
            donuceni   rozvíjet   všechny   druhy   sexuálních   zvráceností,   úchylek,   odříkání,
            sebepotírání, podvodů, pocitů viny, obav a starostí, které se stávají zlořádným cyklem
            a  perpetuum  mobile  sebeničení  a likvidace druhých.  A  to je  přesně  to,  co chtěli
            pseudotvůrci zařídit.

            Aby   dodali   takovému   pojetí   sexuality   věrohodnosti,   všechny   systémy   víry   a
            náboženská   dogmata   se   angažují   v   prohlašování   duchovní   potřeby   praktikování
            sexuálních   omezení,   ohraničení   sexuálního   styku   na   pouze   jednoho   manželského
            sexuálního partnera schválenými způsoby a ve schválených fyzických pozicích: Vše
            ostatní se považuje za cizoložství, smilstvo a za neodpustitelný hřích, který vede k
            věčnému zatracení v pekelném ohni.
   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140