Page 134 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 134

Ideou  pseudomanželství a pseudorodiny  je tedy lidská mysl propírána tak silně, že
            povětšinou každý na Zemi věří, že jakákoli změna v uspořádání instituce manželství a
            rodiny, či její úplné odstranění by mohlo vést k úplnému zániku lidské existence. Ale
            ve   skutečnosti   je   opak   pravdou.   Strnulé   přilnutí   k   takovým   institucím,   které
            zfabrikovali  pseudotvůrci,  vede nakonec ke zničení člověčenstva a duchovnosti, jak
            lze vidět ze současného stavu událostí na planetě Zemi. To je ovšem konečným cílem
            pseudotvůrců - zničit jakoukoli duchovnost.

            Aby   se   dodalo   těmto   manželsko   -   rodinným   institucím   a   jejich   funkci   na   větší
            věrohodnosti, vyvinula dogmata a doktríny všech náboženství falešný systémů víry,
            hlásající, že tyto instituce jsou posvátné a svaté, a proto se nemohou ani zrušit, ani
            změnit. Kolem těchto systémů víry jsou vybudovány zvyky na zvycích, tradice na
            tradicích, pravidla na pravidlech, očekávání z očekávání a požadavky z požadavků, aby
            se muži a ženy nutili do svazků jednoho s druhým, což u nich může vést k bídě,
            strádání, pocitům viny, starostem, obavám a všem šílenostem a omezením, které dusí
            veškerý duchovní život pod rouškou duchovnosti a ve jménu Nejvyššího. Toto je
            nejzazší ohavností těchto institucí, které jsou odpovědí na otázku, jaké by to bylo být
            bez duchovnosti.

            V těchto institucích jsou však zrnka pravdy. Zdůrazňují skutečnost nejzazšího splynutí
            a   sjednocení  femininity   a   maskulinity.   Ale   jejich   chápání,   popis,   vysvětlení   a
            praktikování je holým zkreslením, zvrácením a zmrzačením. Má to ale tu hodnotu, že se
            tím poskytuje příklad toho, co není pravým duchovním manželstvím a rodinou.


            8.   Pojetí   sexuality   a   sexuálního   milování   je   pseudotvůrcům   obzvláštním   terčem
            překroucení, zvrácenosti a mrzačení. Důvod takového zájmu o tuto záležitost spočívá
            v ohromné duchovní důležitosti a souvztažnosti, kterou má sexualita. Ta je nejzazším
            vyjádřením   jednoty,   jedinosti   a   harmonie   všech   duchovních   principů,   které   se
            navzájem plně a zcela vyměňují a oplácejí. Tato jednota ústí v nanejvýš příjemném a
            blaženém   vyvrcholení,   které   dává   zrod   zcela   nové   duchovní   ideji,   která   se   stává
            základnou pro manifestaci neustálého tvořivého úsilí všech  sentientních  entit. To je
            přivádí k většímu duchovnímu uvědomění, které přesahuje všechno předešlé, a to
            vede k ustanovení vyššího duchovního stavu a procesu, což je dostává do pozice
            těsnějšího přiblížení k Nejvyššímu. Skrze toto sjednocení a jím se stávají více sebou
            samými, a tudíž jsou více naživu. Toto je pravým významem sexuality také na fyzické
            úrovni,   jelikož   jejím   účelem   je   konkrétní,   smysly   vnímatelná   manifestace   tohoto
            principu v nejzevnějším stupni.

            Avšak takové pojení sexuality nemohou pseudotvůrci tolerovat, protože by nevedl k
            eliminaci duchovnosti, ale namísto toho k jejímu potvrzení. Tudíž zfabrikovali zcela
            deformovaný náhled na sexualitu a vložili jej do lidských tvorů, které vytvořili, aby tito
            mohli   podkopat   sám   tvořivý   princip,   se   kterým   sexualita  souvztaží  a   který   ji
            reprezentuje, přestalo by tedy jakékoli Stvoření.

            V této zfabrikované souvztažnosti se sexualita považuje za něco nečisté, špinavé,
            smyslově   a   tělesně   ošklivé,   sloužící   jen   dvěma   účelům:   Pozitivnímu
            (pseudopozitivnímu)   účelu   zachovávání   druhů,   což   podporuje   neustálý   život
            pseudočlověčenstva; a účelu negativnímu - aby se lidé přiváděli do ohně pekelného
            chtíče, a tedy k věčnému zatracení.


            Taková   idea   tedy   vede   k   ustanovení   všech   druhů   zákazů,   omezení,   očekávání,
            projekcí, stereotypů, pravidel a směrnic, které jsou uvaleny na sexuální vyjadřování
            lidských tvorů. Pocit viny z toho, že někdo má tahové pocity, je pečlivě vložen do
            lidské mysli a neustále se zde udržuje.
   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139