Page 444 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 444

KAPITOLA  21.
            vlastních,   musí   použít svého vlastního zdroje i materiálů ze svého vlastního „‘sebe‘       čili
            ‚JÁ  JSEM‘   jako počátečního bodu v    procesu  stvoření.   Pamatujte si, že   neexistoval tehdy
            žádný  jiný   zdroj ani  materiál.

            Jakmile je taková  idea    pojata,   pozornost Absolutního sebe  či   ‚JÁ  JSEM‘   se přesunuje   od
            stavu  vyjádření  té  ideje      k  procesu  stávání  se  té  ideje.  Idea  nepřetržitě  nastává  uvnitř

            Stavu  Absolutního  sebe  čili  „JÁ   JSEM“,  protože  nastávání  je  vždycky  v   Jeho  Absolutní
                                                                               proces   stávání   se  té   ideje,
            niternosti.    Aby   se  mohl   změnit  stav   nastávání  té   ideje  v

            posune   se   pozornost  Absolutního   ‚JÁ  JSEM‘        pryč   od   středu  niternosti   k   jeho
            Absolutnímu   obvodu.       Proces   tohoto   posunu   produkuje   obrovské   množství   energií
            velmi    speciální   povahy.  Tyto   energie  jsou   vyzařováním   Absolutní   intenzivní  touhy

            Absolutního  ‚JÁ  JSEM‘    (‚JEST‘) sdílet svou  Absolutní pozitivnost a dobrotu     (pozitivnost
            se  vždy    rovná  dobrotě)  mimo   Sebe   čili   navenek   od   svého   ‚JÁ   JSEM‘.   Slovo  ‚sdílet“
            zahrnuje v    sobě, že je tu  něco jiného   než to,  co chce ‚sdílet‘. Sdílení je  možné   jenom ve
            směru ‚od‘    k  ‚do. Ale v   tomto bodě, pokud  si  pamatujete, neexistovalo žádné ‚do‘. Pouze
            Absolutní ‚Od‘    existuje absolutně.


            Aby    se sdělovalo od něčeho k    něčemu,  musí se  nejdříve  stvořit to něco, k   němuž chcete

            doručit   vše,    co   máte   či   si   přejete   sdílet.   První   krok   při   tvoření  toho   ‚do‘  je   posun
            pozornosti   od  vnitřku     či  niternosti  Absolutního  stavu  směrem   k   jeho  Absolutnímu


            obvodu.     Použitím   speciální   energie,   získané  z   intenzivní  absolutní   touhy   sdílet   Sebe


            sama   mimo      Sebe   sama,  je   stvořeno   to   ‚venkovní‘  ‚vnitřního‘  neboli  zevnějšnost

                                     tomto  spoluoznačení  -
            niternosti.   Takže  -  v                         zevnějšnost  čili  to vnější   sestává z   elementů
            čisté speciální energie,    vyzařované ze  Stavu intenzivní touhy  Absolutní niternosti,      aby

            to    venkovní  čili  zevnější  bylo   a   existovalo.  Ta  energie  je   řízena   od  svého  niterného






            zdroje      k  svému  obvodu  pomocí   prostého  přesunu  směru   jeho   pozornosti,  která
            se   přiřadí   k   té  Absolutní   intenzivní   touze   po   svěřování  se  a  sdílení.  V

                                                                                                  ten   samý
            okamžik,     kdy   tento   přesun   nastane,  postupuje  energie  ke   své  manifestaci   od  stavu




            niternosti      k  procesu  zvnějšnění.  V   tomto   ohledu   je  proces  zvnějšnění  procesem
            stvoření.
            Takže  stvoření      je   stvořeno   ze  Stavu  Absolutní   niternosti   Absolutního   ‚JÁ  JSEM‘


            prostřednictvím  Absolutní      duchovní  energie,  vyzařované  z   absolutní  intenzivní  touhy
            po  sdílení  a  svěřování  všeho,  co  má  a  co  obsahuje.  Z   tohoto  důvodu  se   stvoření   může
            pojímat jako zevnějšnost Absolutní        niternosti   Absolutního ‚JÁ  JSEM‘, jež je  Absolutním
            duchem,     jímž je  Pán Ježíš  Kristus.




                V  tomto  procesu  stvoření  možno  vidět  ospravedlnění  multiverzálního  principu


            stvoření:    Vše  postupuje  z   nitra  -  ze   stavu  Absolutní  niternosti   směrem  navenek  -


                k  procesu zvnějšňování.   Ale svědčí také o tom,  že  zevnějšnost  nikdy   nemůže existovat
            sama  sebou        a  ze   sebe,  neboť   je   přece   procesem  stavu   niternosti.   Zevnějšnost  nemá


            svůj  vlastní stav   nezávislý od stavu  své  niternosti.   Avšak  nosí  v
                                                                                     sobě všechny atributy
            svého zdroje.
            Je   tedy   logické   předpokládat,   že  ta    zevnějšnost,  což   je   v   tomto   případě  stvoření,  je


            nositelem  všech atributů svého      Zdroje,   neboť  stvoření   bylo   stvořeno z   materiálů svého
                                                                                      v
            Absolutního zdroje.     Jediným rozdílem je to,  že zatím co ty atributy      samém  Zdroji   jsou
   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449