Page 447 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 447

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

                V  procesu   rozvětvení  se   jde  několika   směry  synchronně   a   simultánně.  Z   energií,



            vyzařovaných         z  nastávání  samotné  ideje  v   Absolutní  niternosti,  je  stvořena  duchovní

            dimenze   každého  multivesmíru        a   jeho   vesmírů,   galaxií,   slunečních   soustav,   planet   a
            jejich   příslušných  sentientních    obyvatel.  Z
                                                               energií  věnování   pozornosti   této   ideji  je

            stvořena  intermediální   dimenze   každého   dotyčného  multivesmíru             a  jeho  vesmírů,
            galaxií, solárních systémů,    planet a jejich příslušných   sentientních   entit.   A  z   kombinace
            všech   těchto  kumulativních   energií    je   stvořena  fyzická  či  přírodní   dimenze  každého


            dotyčného  multivesmíru       a  jeho  vesmírů,  galaxií,  slunečních  systémů,  planet  i  s   jejich

            příslušnými  sentientními     entitami.   Toto je tedy   normální proces  stvoření.   Akt  stvoření
            postupuje tímto způsobem  neustále        a  nepřetržitě   bez jakéhokoliv přerušení.

            Pokud        si  pamatujete,   byl  účel  stvoření     tom,   aby   se  přinášelo   a   svěřovalo   vše,  co
                                                          v



            Stvořitel  má.  Proto   konečným  produktem        stvoření  bylo  stvoření  sentientních  entit,

            které  by  měly  podobnou  přirozenost,  jakou  má  Stvořitel,        s  tím  rozdílem,  že  Stvořitel

            není   stvořen,  neboť   On/Ona   ‚JEST‘    Ten/Ta,   kdož   vždy   je.  Prostředí  stvoření  bylo


            stvořeno,    aby se do   něj umístily tyto  sentientní   entity.
                                                                    v
            Hlavním  důvodem       pro  stvoření  tohoto  prostředí     jeho  nekonečné  rozmanitosti  bylo




            to,  aby  se   všechny  sentientní  entity  mohly  objevit  jako  jsoucí  navenek  a  nezávisle  od

            svého  Absolutního   zdroje.     Důvod   pro  toto  jevení  se  byl  ve  faktu,  že  akt  svěřování  a



            přinášení     se   může  vnímat   jako   takový   pouze  z   pozice   nezávislosti  a   pocitu,   že  se
            nacházíte vně svého Stvořitele.
            Zde  jde   o   shora   připomenutý   směr   z   ‚od‘   k   ‚do‘    a   z  ‚do‘  ke   svému  původnímu   ‚Od‘.



            Realita  směru  z  ‚od‘  k  ‚do‘      a  více  versa  se  nemůže  ustanovit,  aniž  je  tu  pocit,  že  něco


            přichází   odněkud  zvenčí     vlastního  sebevnímání.  Jinak  by   sdílení   a   svěřovaní   se   bylo
                                                                                       mému  vlastnímu  ‚já‘.

            pouze  od  niternosti       k  niternosti,  to  jest  od  mého  vlastního  ‚já‘  k

                V  takovém procesu nedochází k    žádnému skutečnému       sdílení a  svěřování  se,  neboť   já
            již mám, co míním sdílet a svěřovat. Co tedy sdílím a  svěřuji?  Nic nového či jiného.

            Avšak  jiný   důvod    toho,  proč   se  všechny  sentientní  entity   musí   objevit  odděleně  od




            Stvořitele,    je  v   tom,  že  žádný   smysluplný,   naplňující   a  uspokojivý   vztah   k   procesu
            sdílení   a   svěřování   se   nemůže   ustanovit,   není-li   založen   na  nepřetržitém   vědomí
            vlastní  vůle   ochotně  a  přijmout  to  sdílení  a  svěřování  se  a  poskytnout  zpětnou  vazbu

            tohoto  přijetí  vlastnímu  zdroji,  a  tak  opětovat  zážitek  toho   sdílení  a  svěřování  svému
            zdroji.   Pamatujte si, že  Přirozeností Stvořitele   je Absolutní svoboda a Nezávislost.    Tím,


                                    a
            že  Stvořitel   je  jeden     absolutní,  neexistuje  nikdo  a  nic,  na  kom  či  na  čem  by  závisel

            nebo s kým či s    čím   by   byl nějak   svázán.

            Jak   bylo   uvedeno    mnohokrát   dříve   a   jak  se  nutně   nadbytečně   opakuje:  Kvůli   této

            přirozenosti   nemůže   Stvořitel   tvořit   nebo   utvářet   vztah      z  žádné   jiné   pozice   než
                z  pozice   Své   Přirozenosti,   to   jest,   z   pozice   její   Absolutní   svobody   a   Absolutní
            nezávislosti.   Takže aby mohl    ustanovit příznivé podmínky      pro  toto přinášení, sdílení   a
            vzájemné opětování,  Stvořitel  nejen  stvořil tyto  sentientní    entity s   vědomím svobody a
            nezávislosti,   ale  vštípil do nich  také ideu,  že mají právo a výsadu odmítnout     Jej/Ji jako
                                              že  mohou  podle  přání  odvrhnout  přijetí  všeho,  co  se  jim
            zdroj  svého  jsoucna    a  bytí  a

            nabízí       v  zájmu   svěřování   a  vzájemného   oplácení,   neboli   odmítnout   jakýkoliv  akt
            sdílení.
   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452