Page 80 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 80

něco, co před tím neexistovalo. Toto vše je v Bibli vylíčeno popisem poznání nahoty.
            Zahrada Eden před Pádem popisuje stav, uspořádání a běh událostí člověčenstva před
            lidským  duchovním  upadnutím.  (Pád nastal přibližně  před třiceti milióny  roků dle
            pozemského času).


            Jakmile   se   otázka   zformulovala,   je   dalším   krokem   nalezení   náležitého   způsobu   a
            náležité instrumentace jejího zodpovězení. Za tímto účelem byl navržen a proveden
            určitý pokus. Aby se tento pokus mohl provést, vědci se oddělili od všech ostatních
            (první zkušenost separace) očekávajíce velké překvapení a velký vědecký objev. Užili
            svých   ohromných   přesvědčovacích   schopností,   aby   ujistili   všechny   ostatní   o
            užitečnosti takového oddělení a experimentování. Tak poprvé ve své historii zažilo
            lidské   společenství   separaci,   která   vedla   k   následnému   duchovnímu   úpadku
            člověčenstva.


            V tomto okamžiku zůstalo vše ve společnosti stejné. Nenastaly žádné viditelné změny.
            Pokračovalo   rození   nových   lidí   přímým   nadělením   od   Nejvyššího,   jak   bylo   shora
            popsáno.

            To se stalo terčem prvního velkého pokusu při odpovídání na tuto otázku. Snahou
            bylo vytvořit lidskou bytost neduchovními prostředky a ne nadělením a skrze nadělení
            od Nejvyššího. Jelikož již měli k dispozici všechny znalosti v jsoucnu a bytí a jelikož
            byli mistry genetického inženýrství, rozhodli se vytvořit lidskou bytost prostřednictvím
            přírodních procesů. Byli si vědomi faktu, že lidská buňka je nosičem toho nadělení od
            Nejvyššího,   neboť   z   něho   žije.   Každá   živá   lidská   buňka   může   tedy   ve   svých
            potenciálech   nést   všechny   nutné   principy   Nejvyššího,   relativní   k   celku   lidské
            sentientní bytosti, a skrze ni relativní pouze k Nejvyššímu. Něco relativní k tomu, co je
            relativní pouze k absolutnímu, má o mnoho méně duchovnosti, než má to relativní
            pouze k absolutnímu. Toto je další gigantický krok v opouštění duchovnosti.

            Vezme-li se živá lidská buňka, v níž jsou zachovány všechny životní principy  od
            Nejvyššího, a zkombinuje-li se s jinou živou buňkou, výsledkem této kombinace buněk
            může   být   živá   lidská   bytost,   která   bude   mít   všechny   principy,   atributy   a   jejich
            odvozeniny, aby mohla žít a aby se mohla vyvíjet.

            Přírodovědci postupovali tak, že vzali ženskou buňku a zkombinovali ji s mužskou
            buňkou. Zvláštní genetickou manipulací potlačili fyzický vývoj mužských či ženských
            rysů. Toto potlačení jim dovolilo určovat, který rys má být dominantní. Takže měli na
            výběr, zda stvořit muže či ženu. Toto je formou biklonování. Rozdíl mezi tímto typem
            biklonování  a typem, který používá současná genetika, spočívá v tom, že se v něm
            užívají dvě buňky - ženská a mužská, kdežto dle současného pojetí se klonuje z jedné
            buňky. Tato metoda poskytuje přesnou kopii originálu, předešlá poskytuje použitím
            zvláštní genetické manipulace jedinečnou, neopakovatelnou lidskou bytost, jakoby
            pocházející z přímého nadělení Nejvyšším.

            Je třeba si pamatovat, že tito přírodovědci měli neohraničené znalosti, s nimiž tento
            pokus byl nejen možný, ale i proveditelný. Ve srovnání s nimi jsou nynější znalosti
            bezmezně malé.

            Tak byla tedy stvořena první lidská bytost prostředky jinými než duchovními. Úspěch
            tohoto podniku vedl k další duchovní recesi.

            I když se jedná o stvoření přírodními nástroji a prostředky, přece to stále bylo stvoření
            z duchovních principů (vždyť použili životní principy duchovnosti, které jsou v každé
            buňce) a může se považovat za stvoření nepřímým nadělením od Nejvyššího. Protože
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85