Page 49 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 49

14. Každá  sentientní  entita v sobě nosí všechny principy  femininity  a  maskulinity
            relativní k jejich Absolutnosti v Nejvyšším. Odehrává se neustálá vzájemná interakce,
            výměna a sjednocování obou těchto principů. Výsledkem tohoto procesu je tvořivost,
            která   začíná   v   nejniternějším   stupni   a   vyzařuje   k   nejzevnějšímu   stupni   v   každé
            sentientní entitě a v každém následujícím kroku Výsledkem této interakce, výměny a
            jednoty je velké potěšení pro všechny  sentientní  entity, neboť v ní naplno prožívají
            vlastní stvoření.

            Proces interakce, výměny a sjednocení se může vnímat jako styk a na nejniternější
            úrovni   jako   sexuální   styk.   Kvůli   jedinečné   přirozenosti   principů  femininity  a
            maskulinity je pravý sexuální styk mezi těmito dvěma principy v jejich odpovídajících
            zevních formách mužskosti a ženskosti možný jen tehdy, jsou-li tyto formy fyzicky
            odděleny. Jeden princip sám o sobě bez druhého principu by nemohl vyústit v tvořivý
            proces, a tedy by nemohl žít. Jsoucno - femininní princip – nemůže být bez svého bytí
            - maskulinního principu; bytí - maskulinní princip nemůže být bez svého jsoucna -
            femininního principu. Takže odděleně, samy o sobě, nejsou. Jsou pouze jedním skrze
            toho druhého a tím druhým navzájem.

            Kvůli   souvztažným   faktorům   principů  maskulinity   a   femininity,   které   se   promítají
            zaujetím v mužském a ženském těle do některých úrovní Stvoření, je pravý sexuální
            styk možný jen mezi mužem a ženou a ženou a mužem. Všechny ostatní způsoby
            sexuálního   styku   jsou   neproduktivní,   netvořivé,   nevyvážené   a   nemají   žádný
            souvztažný význam. Proto nemají žádné obecné užití. Homosexualita lidských bytostí
            na planetě Zemi je výsledkem lidského duchovního a z něho vyplývajícího emočního a
            fyzického   úpadku   a   nemá   žádnou   základnu   v   nejniternějších   stavech,   procesech,
            úrovních, krocích a stupních.


            Jakmile se navzájem vymění aktivity každého principu, akt přijetí a dávání má za
            výsledek nejzazší vyvrcholení, které souvztaží s vyvrcholením a orgasmem v průběhu
            sexuálního styku a je jeho základem a bází. Toto vyvrcholení je následkem neustálé
            výměny všech činností ve femininním a maskulinním principu, aby se mohlo takto
            odehrát stvoření nových idejí, nového poznání, nových pocitů a nové motivace atd.,
            zahajující tak počátek a existenci nového následujícího uspořádání.


            Takže stvoření každého následného kroku se odehrává procesem interakce, výměny a
            unifikace všech aktivit principů femininity a maskulinity ve všech sentientních entitách
            a mezi nimi. Toto je pravý univerzální význam sexuality a sexuálního styku.


            Protože veškeré Stvoření sleduje linii od nejniternějšího k nejzevnějšímu v postupném
            pořadí, není u sentientních entit na každé duchovní a intermediální úrovni možný zrod
            žádného následného kroku bez interakce, výměny a sjednocení všech aktivit principů
            femininity   a   maskulinity  kroku  předcházejícího.   Tak   se   opět   ukazuje   na   existenci
            sentientních entit, které nemusí projít přírodním, fyzickým stupněm.

            Tento postup stvoření vyvěrá z Nejvyššího, který tvoří procesem Absolutní interakce,
            Absolutní   výměny   a   Absolutního   sjednocení   Absolutních   aktivit   Jeho/Jejích
            absolutních principů Femininity a Maskulinity.


            Takže   každý   předcházející   krok   se   stává   rodičem   každého   následujícího   a   každý
            následující   je   dítětem   každého   předcházejícího.   A   protože   Nejvyšší   dává   tímto
            procesem zrod všemu stvoření, je Absolutní matkou a Absolutním otcem všemu od
            věčnosti do věčnosti. Není ničeho a nikoho mimo Jeho/Ji.
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54