Page 152 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 152
Fyzické tělo skládající se z prvků hmoty je jen povrchovou formou, která je jen
dočasným přizpůsobením se životu v přírodním čili nejzevnějším stupni za jistým
tvořivým účelem. Jakmile se tento účel naplní, tělo se stává zbytečným a navrátí se do
svého původního stavu - prvků hmoty, odvozených z chemického a fyzikálního složení
této planety.
Tomuto tělu není dána žádná možnost, aby v něm vznikaly jakékoli choroby, aby je
obsahovalo a vytvářelo. Není nikdy naživu samo ze sebe. Cokoli se odehraje buď v
negativním, či pozitivním smyslu, je výsledkem působení zákona souvztažností,
kterým se řídí stav a proces vzájemného působení všech sfér, úrovní a dimenzí u
jakékoli dané lidské bytosti či sentientní entity. V negativním případě je tu přerušení a
porušování náležité funkce tohoto zákona, což se projevuje v těle symptomy nemoci,
které souvztaží s tímto přerušením a porušováním.
Kterékoli lékařství a léčitelství, které by to vzalo v úvahu, by ovšem neustále vedlo lidi
k větší duchovnosti, a následně k většímu zdraví. Taková situace je pro pseudotvůrce
nežádoucí, takže zkreslují, deformují a mrzačí pravý význam a metodu lékařství a
léčitelství, aby se tak lidé odváděli pryč od své vlastní duchovnosti.
23. Jedním z hlavních prostředků, nástrojů a metodických postupů nejen pro duchovní
medicínu a léčitelství, ale i pro spojení a propojení všech úrovní, dimenzí a stupňů
lidské mysli, je hypnóza či sebehypnóza a obzvláště duchovní hypnóza či
sebehypnóza.
Hypnóza či sebehypnóza hraje zvláštní roli v duchovním uvědomění lidí. Je jednou z
hlavních spojnic buď v rámci multidimenzionální podstaty jednotlivce, či mezi všemi
ostatními dimenzemi, světy a úrovněmi. Hypnóza a sebehypnóza je vrozeným
rozpoložením lidské mysli, které je odrazem věčné přítomnosti Nejvyššího. Ve své
esenci a substanci je hlídkou pravé duchovnosti a prostředkem opětovného objevení
vlastního já ve všech jeho dimenzích a sférách, úrovních a aspektech.
Taková základní funkce hypnózy a sebehypnózy zajišťuje, že vnitřní duchovní zákony
lidského bytí se neustále projevují v zevním světě a jsou k dispozici všem lidem ke
zkoumání. Tento zákon byl donedávna zdůrazňován jako princip ducha nad hmotou,
což vede k závěru, že mysl a její zákony předcházejí všem zákonům hmoty.
Takové chápání role hypnózy a sebehypnózy je z pohledu pseudotvůrců krajně
nebezpečné, neboť vede lidi k větší duchovnosti, a ne pryč od ní. Z toho důvodu je
pojetí hypnózy anebo sebehypnózy terčem velmi pečlivého zkreslování, deformování a
mrzačení. Je několik cest, jak toho dosáhnout:
Za prvé: Rozvinout všechny druhy pověr, předsudků a předpojatostí o hypnóze a
sebehypnóze, aby se lidé vedli k víře, že ničí svobodnou vůli, činí lidi závislými a
slabomyslnými, zotročuje je, aby páchali různé ohavnosti, nutí je k činům, které jsou v
rozporu s jejich morálními zásadami, a nutí je, aby podléhali vnější moci hypnotizéra.
A přitom pravý význam pojmu hypnózy a sebehypnózy je přesně opačný. Ale to je
smyslem celé hry: Aby vše bylo proti nebo vzhůru nohama.
Za druhé: Oslabit duchovní roli hypnózy a sebehypnózy, prohlašujíc ji za výtvor ďábla
a výsledek černé magie a jejích pekelných svůdců, za metodu ovládnutí lidí a jejich
duší a odvedení jich od Nejvyššího, čehož výsledkem je jejich věčné zatracení v
peklech. A opakuje se: Pravý význam pojmu hypnózy a sebehypnózy je přesně
opačný.