Page 153 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 153

Za třetí: Podkopat fungování a duchovní význam hypnózy a sebehypnózy prohlašujíc,
            že je pouze výsledkem hraní rolí určených sociální situací, charakterem požadavků,
            situačních   očekávání,   čisté   představivosti,   podmíněného   reflexu   či   výsledkem
            sugesce. V těchto definicích se klade výhradně důraz na vnější faktory, které přejímají
            veškerou a každou duchovní konotaci hypnózy a sebehypnózy a vedou k tomu, že se
            věří, že něco takového jako skutečná hypnóza nebo sebehypnóza neexistuje.


            Za   čtvrté:   Podkopat   a   smazat   pravý   duchovní   význam   hypnózy   a  sebehypnózy,
            považujíc ji jen za doprovod nějakých jiných vnějších prostředků, bez kterých by
            hypnóza a sebehypnóza nebyla upotřebitelná a účinná. To zadržuje lidi, aby nahlédli
            do sebe samých, kde se nachází pravá duchovnost.

            Za páté: Snižovat účinek hypnózy a  sebehypnózy  a blokovat duchovní uvědomění,
            které   se   získává   takovou   zkušeností,   ohraničujíc   ji   jen   na   nezávažné   stupně,
            prohlašujíc,   že   hlubší   hypnóza   může   být   škodlivá,   nebezpečná   a   nežádoucí   pro
            duševní   rovnováhu,   vedoucí   k   zničujícím,   nezvratným   duševním   důsledkům.
            Samozřejmě nic takového nenastává ani při prožívání nejhlubšího plenárního stavu
            hypnózy. Opak je pravdou, protože čím hlouběji kdo zajde, tím více rovnováhy nachází
            a dosáhne tím většího duchovního uvědomění.


            Za šesté: Překroutit pravý význam a funkci hypnózy a  sebehypnózy, považujíc ji za
            léčebný   prostředek   a   univerzální   všelék   na   všechno.   Takové   nekritické   užívání
            hypnózy a sebehypnózy vede k mnoha zklamáním a nakonec ke vzdání se jí, což pak
            ochuzuje   lidi  o   užitek   z  tohoto   důležitého  nástroje   jejich   duchovního  uvědomění,
            všeobecného blahobytu, pokroku, zlepšení a růstu.

            Jak lze vidět, je mnoho způsobů, jak je možno překroutit a jak se překrucuje pravý
            duchovní   význam   a   užitek   hypnózy   a  sebehypnózy.   Toto   její   překrucování   a
            odsuzování vede lidi k pochybnostem o tom, zdali ji vůbec podnikat. A to je přesně to,
            co pseudotvůrci chtějí - obrat své pseudostvoření o cokoli, co by je mohlo přivést zpět
            k pravé duchovnosti.


            24. Jedním z důsledků a následků vybudování, udržování, zachovávání a rozšiřování
            panování tradic a zvyků a kultur je nutnost jejich obrany a ochrany. V samé povaze
            jakýchkoli tradic, zvyků a kultur je intolerance ke všemu a ke každému odlišujícímu se
            a cizímu.

            Tato situace je odrazem stavu záležitostí  pseudoduchovního světa pseudotvůrců  -
            pekel.   Je   třeba   mít   neustále   na   paměti,   že  pseudotvůrci  napodobují   skutečného
            Stvořitele - Nejvyššího. Ten/Ta tvoří sentientní entity dle Svého obrazu a Své podoby.
            Proto také pseudotvůrci fabrikují pseudostvoření a pseudolidi dle svého obrazu a ke
            své podobě. Protože kazí, zkreslují a mrzačí původní pravé principy Stvoření. Jejich
            fabrikace odráží plně negativní záměry jejich vychytralého a zkaženého srdce.

            Jedním z principů skutečného Stvořitele, jímž stvoření nastává, probíhá a stává se, je
            sjednocení   všeho   Stvoření   v   jeho   nekonečné   rozmanitosti   v   jednotě,   jednosti   a
            harmonii. Takové sjednocení odráží principy lásky a moudrosti. Ve fabrikujícím úsilí
            pseudotvůrců, které je opakem tohoto principu, musí být vše rozpojené, nejednotné,
            rozložené   na   sekty,   rozštěpené,   rozdělené   na   frakce,   v   nesouladu   a   protikladné.
            Jednota nekonečné rozmanitosti je nahrazena konformitou, stereotypy a uniformitou
            tradic a zvyklosti. Protože základním principem, na němž tato fabrikace může působit,
            je intolerance, zuří v pseudoduchovním světě pseudotvůrců, tj. v pekle, neustálé války,
            bitvy a rebelie.
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158