Page 150 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 150

Namísto toho je útěkem z utrpení, stresu, tlaku a životních i pracovních obav, do nichž
            se musí vracet a jimiž je jeden zotročen. Takže se pracuje kvůli zábavě namísto toho,
            aby   tu   zábava   byla   kvůli   veselosti,   kvůli   omládnutí   za   účelem   větší   tvořivosti   a
            produktivity a aby se nalézala spokojenost v dosahování větší užitečnosti.


            Jak lze opět a zase vidět, je vše v této společnosti vzhůru nohama. Prostředky se
            stávají účelem a účely prostředky. Toto obrácení je jak východiskem, tak i důsledkem
            lidského   duchovního   zhoršení.   To   bylo   do  pseudočlověčenstva  uměle   vloženo
            pseudotvůrci.


            21.   Bez   ohledu   na   to,   jak   byly   pravé   duchovní   principy  pseudotvůrci  zkresleny,
            zvráceny a zmrzačeny a obráceny ve falešné, MUSÍ se přijímat a užívat v jejich původní
            podobě. Každá lidská živá buňka, která byla užita pro zfabrikování pseudolidí, v sobě
            neustále obsahuje všechny tyto principy v jejich původní podobě. Nic je nemůže zničit
            či deformovat. Zkreslení, zvrácení a mrzačení se může odehrát jen na intermediální
            úrovni   čili   ve   zprostředkujícím   stupni   lidské   mysli,   kde   se   může   aktualizovat   a
            uskutečnit transformace těchto principů za účelem vytvoření lidské duševnosti.

            Jak se ale již uvedlo, lze deformovat jen to, co je ryzí a původní. Proto je velmi obtížné
            zlikvidovat zájem lidí o vše, co přesahuje jejich vlastní fyzickou, tělesnou existenci v
            tomto světě. Ten je vždy tu a je k dispozici kvůli přítomnosti Nejvyššího v těchto
            principech. Je to Božská prozřetelnost konající skrze tento zájem, aby připomněla
            lidem možnosti skutečností odlišných od fyzického a hmotného života.


            Pseudotvůrci jsou si vědomi toho zájmu, a proto se jej neustále snaží zmanipulovat ve
            svůj prospěch.


            Jedna z cest manipulace vede skrze náboženská dogmata, která diktují určité způsoby
            víry, chápání a reagování na jakýkoli nadpřirozený jev. V mnoha případech se tyto jevy
            považují za mající původ ve zlu, a tudíž jsou tabu. Dogmata podporují lidi v tom, aby se
            těmto jevům vyhýbali a popírali, že mají duchovní užitek. Každá jednotlivá církev učí,
            že její pojetí je jedině přijatelné.

            Jiným způsobem manipulace s tímto zájmem je vytvoření všech druhů okultních a
            magických   praktik   rozporuplného   charakteru,   jakými   jsou   deformace
            parapsychologických, astrologických a spiritistických praktik, komunikace s duchy,
            divinace   atd.   Tyto  praktiky   vedou   lidi   k   tomu,   aby   zvláštním   způsobem   vykládali
            duchovnost  a všechny nadpřirozené,  mimosmyslové  a podobné  fenomény. Kolem
            těchto praktik se budují kopy rituálů, ceremonií, procedur a metodologií, což vede k
            formaci tradic a zvyků, aby se nakonec zadusila pravá duchovnost.

            V těchto praktikách jsou mnohá zrnka pravdy, neboť především všechny zdůrazňují
            pravé duchovní principy. Provádět je není vůbec nesprávné, pokud slouží správnému
            účelu   -   aby   přinesly   lidem   vyšší   duchovní   uvědomění.   Jejich   výklad,   chápání   a
            vysvětlování i užívání pseudotvůrci je v mnoha případech protikladné jejich pravému
            duchovnímu účelu a významu. Takto tedy pseudotvůrci manipulují tímto zájmem, aby
            sloužil jejich vlastnímu záměru zničení duchovnosti nebo aby se vztahoval pouze na
            praktiky pseudoduchovního stavu pekel.
            Třetím způsobem manipulování těmito zájmy je užití zavedených vědeckých principů,
            které jsou samy o sobě vzdělanou nevědomostí, aby se popírala jakákoli platnost
            anebo   věrohodnost   parapsychologie,              mimosmyslových         vjemů   či   čehokoli
            nadpřirozeného. Toto vše se považuje za výplod lidských fantazií, představ a klamů či
            jako výsledek narušené mysli, přání vlastních myšlenek či duševních nemocí.
   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155