Page 131 - pzncelek
P. 131

jiných a sebe samého, je dostatečný k tomu, aby udržoval jakési zdání života, aby lidé mohli
            mít příležitost prožít panství negativního stavu a všechny jeho hrozné důsledky. Nutnost
            takové zkušenosti a její užitečnost pro všeuniverzální poučení byla zdůrazněna na jiných
            místech.
            Při pohledu na tento fakt je zřejmé, že tyto tři stavební bloky života byly prvotně získány a
            využity nesprávným způsobem. To je důsledek volby inkarnovat se na Zemi a účastnit se
            prožívání negativního stavu.
            Prvním krokem, který je třeba učinit pro návrat k normálnímu pozitivnímu stavu života, je
            uvědomění,   uznání   a   přijetí   faktu,   že   vlastní   život   na   Zemi   od   svého   nástupu   začal
            nesprávným směrem a pokračuje nesprávným směrem. To znamená, že ať jeden nabyl
            jakéhokoli poznání o Nejvyšším, jiných a sobě samém, toto je buď zkreslené, chybné nebo
            zcela nesprávné, protože to bylo získáno z nesprávného zdroje a nesprávným směrem.

            Je nutné se vrátit na startovní bod a vyhledat toto poznání v pouze jediném ryzím a pravém
            zdroji - Niterné mysli. Protože Niterná mysl je ve svém nejniternějším stupni u každé osoby
            sídlem Nejvyššího, lze se o Nejvyšším, o sobě a o druhých náležitě a objektivně poučit
            pouze od Nejvyššího. Porady s Niternou myslí jsou počátečním bodem náležité výstavby
            vlastního života.

            Avšak pokud na Zemi pokračuje rození dětí animálním, nelidským a negativním způsobem,
            bude to těžký úkol, protože se musí poučit z vnějšku (zvrácený řád Vesmíru!). Nicméně se
            tato situace může v životě napravit záhy tím, že se děti vyučují tak brzo, jak je jen prakticky
            možné, meditovat, konat autohypnózu a podobným metodám styku se sebou samými a se
            svou Niternou myslí. Děti lze taktéž snadno naučit komunikovat s jejich duchovními rádci
            (různá životní období vyžadují různé typy duchovních rádců), kteří jsou vždy uvnitř, v jejich
            Niterné mysli. Děti se mohou, což je nejdůležitější, učit ve své Niterné mysli komunikovat s
            Nejvyšším, Kdož  se vhodně  přizpůsobuje úrovni jejich fyzického  a duševního rozvoje.
            Dokud nedochází k návratu duchovního rození lidí na planetě Zemi (jak tomu bylo před
            Pádem), může se tento přístup stát velmi důležitým krokem v případě dětí pro Nový věk a
            jeho náležitý univerzální řád. Čím více se toto koná, tím více bude člověčenstvo připraveno
            pro počátek Nového věku.
            Co se týče dospělých, je u nich radno nově připravit a nasměrovat jejich pozornost ze
            soustředění se na zevní a vnější módy namísto toho na niterné, vnitřní módy některými z
            metod a nástrojů popsaných a uvedených v těchto „Poselstní z nitra“.

            Čím více se lidé budou zabývat tímto přesměrováním a novou přípravou, tím adekvátnější a
            náležitější   poznání   Nejvyššího,   sebe   samých   a   druhých   získají.   Takové   pravé,   ryzí   a
            nezkreslené poznání je přivede k ustanovení správných a pozitivních pojetí, postojů a
            zacházení ohledně sebe samých, Nejvyššího a ostatních.
            2. Při pohledu na výše nastíněná fakta je zřejmé, že ve většině případů jeden nemá náležité
            a správné pojetí, představu, vnímání a pociťování sebe samého. Cokoli kdo v tomto ohledu
            má, je zkresleno vkládáním z vnějšku, očekáváním, vplýváním a včleňováním nesprávných
            idejí formovaných a formulovaných ze zevních požadavků vlastního prostředí a vlastních
            rodičů, učitelů, autorit atd.

            Toto   zkreslení   udržuje   v   jeho   životě   neustálé   napětí   a   stres   rezultující   ze   zatlačování,
            potlačování   a   přehlížení   vlastní   pravé   esence   a   substance   a   z   přijetí   nesprávných   a
            zdeformovaných idejí, ze ztotožnění se s těmito ideami a z následování těchto idejí ohledně
            toho, jakým by měl kdo být a jak by měl pojímat Nejvyššího, sebe sama a druhé, zacházet s
            Nim/Ní, sám se sebou a s druhými. Takový stres a napětí je příčinou početných duchovních,
            duševních, emočních, intelektových, volních, sexuálních a fyzikálních problémů a nemocí,
            jimž jsou lidé neustále vystavováni, jimiž jsou ohrožování a jimiž strádají.

            Zmírnění této situace je možné jen změnou sobě vnucovaného a vštěpovaného pojímání,
            představování, vnímání a pociťování sebe samého a dovolením vlastnímu pravému já, aby
            nastoupilo a plně se vyjádřilo, jak se to zamýšlelo předtím, než bylo zavrženo.
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136