Page 522 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 522

KAPITOLA  26.

                                                          s
            čistotě   vlastního    srdce,  kvůli  principu,     plným   přijetím   a   praktikováním   pravdy   a

            přiznáním, že ta pravda  se odvozuje od       ‚Nebeského Otce‘. Takovým přístupem se  světí
            Jméno Boží.    ‚Tvé jméno‘   značí  kvalitu pravé Přirozenosti   Stvořitele   čili v   tomto případě
            nebeského      Otce.  Jméno  je  vždy   odrazem  obsahu   kvality   osobnosti   a   individuality.


                                                         tomto   svatém   jménu,   to   jest   s
            Přistupovat        k  ‚našemu  Otci  na   nebi‘  v                              plným   uznáním

                                                               čistotě   vlastního  srdce,  kvůli  samotným
            Jeho/Jí    jako   jediného  Stvořitele  či  Boha,  v


            principům,     značí  přiznat   Absolutní  svatost  Stvořitele.  Být   absolutně   svatým  značí

            nemít žádný aspekt negativního stavu ve vlastní  přirozenosti.         A  světit něčí jméno   značí
            varovat   se  připisování   nějaké  negativity    té   Přirozenosti   s   plným   uznáním,   že   pouze
            pozitivní   stav   přebývá      v  té   Přirozenosti.  To   je   to,   co   znamená   ‚nechť   se   světí   Tvé
            jméno‘.
            ‚Přijď   království   Tvé.‘    Slova  ‚Tvé   království‘  znamenají,   že  Absolutní   pravda   patří


            Absolutnímu  Stvořiteli  a    že  nikdo  jiný  nemá  v   sobě   žádnou  pravdu.   Toto  je  důvodem,

            proč  je  řečeno  ‚přijď‘.  To  je  pozváním      z  pozice  svobodné  vůle  a  volby,  aby  ta  pravda
            vstoupila do životů těch, co v     sobě a od  sebe  nemají žádnou pravdu.     Jelikož může přijít
            pouze        z  Toho,   kdo   je  Absolutní  pravdou  v
                                                                Sobě  a   od  Sebe,   je  prosba  směrována

                k  Němu/Ní,  kdo  může  poslat  tu  pravdu  všem  jiným  za  tím  účelem,  aby  se  ustanovily
            příznivé  podmínky  pro  přijetí  lásky  a  dobra.  Láska  a  dobro  nemohou  vstoupit  dříve,



            než  se  ukáže  moudrost  a  pravda,       v  nichž  mohou  přebývat.  Vždyť  moudrost  a  pravda
            jsou   formami   vyjádření  a   nádobami     pro   uchování   té   lásky  a   toho   dobra.  Takže  na

            požádání     (všechny   prosby   musí   vycházet   ze   svobodné   vůle   a  volby)  láska  a   dobro


            vyšlou   svou   moudrost   a   pravdu,   jež   pak   vytvářejí   vhodné   podmínky,   základnu   a
            nádobu, kam láska      a dobro mohou vstoupit a kde mohou pevně zakotvit.
            Toť    důvod,   proč   prosba   ‚Přijď   království   Tvé‘  předchází  prosbě   ‚Nechť   se   koná   Tvá

            vůle‘.   Ta vůle   se nemůže   konat za žádných jiných předpokladů než na  základě  skutečné
            Božské    pravdy.   ‚Nechť   se koná   Tvá vůle‘  je                       láska, všechno  dobro
                                                             přiznáním, že veškerá
            a všechny    pozitivní a užitečné skutky  náleží Tomu, kdo je Absolutní láskou, Absolutním
            dobrem a Absolutním pozitivním stavem.           Je to zároveň uznáním, že  nikdo ve  stvoření

            nemůže     být  milujícím,  dobrým  a  pozitivním  v
                                                                  sobě  a  sám  od  sebe.  Navíc  to  značí,  že
            pouze vůle    Absolutního Boha je z     lásky, dobra a je pozitivní povahy.    Vůle všech jiných
                v  sobě  a o sobě   neobsahuje  tyto elementy,   pouze je  potencionální přijímací schránkou.

                                    -
            Aby  se   naplnila   vůle     schránka     láskou,   a kladností, má se   pozvat   Boží vůle Absolutní
                                                -


            lásky,  dobra a pozitivnosti, aby vstoupila do života a stala se obsahem vůle, aby se tak
            nechtělo    nic  jiného než láska, dobro a  pozitivnost.  Opětovně se  tu zdůrazňuje  stránka




            pozvání,     neboť  ‚vůle‘  samotnou  svou  podstatou  a   strukturou  je  svobodná,  odrážející

            Absolutní povahu Absolutní vůle        a  její  Absolutní  svobody.   Vůle  Boží   se  nemůže konat


                v  životě   nikoho,  pokud   ji   tak   nepozvete   z   vlastní   svobodné   vůle.  Kdyby   tomu   tak
            nebylo,  pak nebylo nijak zapotřebí modlit se          k  Bohu   a vyzývat, aby   se konala   Jeho/Její
            Vůle.
            ‚Na  zemi,   tak,   jak   je   tomu      v  nebi‘  znamená   to,   že  vůlí   Nejniternějšího   čili   Absolutní

            niternosti  Absolutního  stavu  Stvořitele  je  vždy  milovat,  poskytovat  dobro  a  přinášet
            kladnost, neboť     je vždy   ve  stavu lásky, dobra a pozitivnosti.   Neexistuje žádný jiný typ
                                                                                        v

                                                   s

            Vůle   Boží.    Slovo   ‚nebe‘  souvztaží     tímto   významem.  Slovo   ‚země‘     tomto   zvláštním


            spoluoznačení     souvztaží   se vším, co je navenek od stavu niternosti (‚nebe‘), kde se    Vůle
   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527