Page 527 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 527

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

            Takovým  přístupem  se  přiznává  Absolutní  svatost  Přirozenosti  Stvořitele  a  Jeho/Její
            Absolutní  pravdy       -  Otce,  kdož  neobsahuje  a   není  iniciátorem   ničeho,   co  je  negativní  a
            falešné.

            ‚Přijď království Tvé‘    je  prosba   o porozumění a získání pravdy také do vlastní vědomé
            čili vnější mysli, jelikož   tato mysl je   držena v   temnotách nepravd negativního stavu.   Nic


                z  pozitivního   stavu  nemůže  vstoupit  do   žádné  oblasti  zevnější   mysli,  pokud   ty


            nepravdy  nejsou     odstraněny.  Mohou  se  však  odstranit  pouze  na  základě  svobodného
            pozvání,    aby ta pravda vstoupila postupně  pomalým krokem do vědomého uvědomění
            a  aby  se  přijala  jako  pravda.  Tím  přijetím  a  podle  stupně  toho  přijímání  se   nepravdy
            odstraňují a  ihned nahrazují  skutečnou pravdou.

            Když se toto přizná, pak  může následovat pozvání ‚Nechť se           koná Tvá  vůle‘. ‚Nechť se
            koná   Tvá   vůle   na   zemi,   tak   jak   je   tomu   na   nebi‘,   když    se  žádá   z   pozice   negativního
            stavu,   znamená  prosbu   o   eliminaci   negativního   stavu   ve   vlastní  mysli  a   životě    (zde
            označených   slovem   ‚země‘)   a   nahrazení  stavem   pozitivním     (označeným   zde   slovem
            ‚nebe‘). Toto   je pozváním  Stvořiteli  -         jednotlivcova života,   dokonce i během  žití
                                                        Vládci



                v  negativním  stavu,  protože  pozitivní  stav  ‚nebe‘,  stejně  jako  i  stav  negativní  ‚země‘,
            nejsou   nějakým   zvláštním   místem,   nýbrž   záležitostí   postoje   a   identity.    Proto   možno
                                                                                  v
            být  vlastním   duchem v   nebi, zatímco  tělo prodlévá,   jak se říká,     peklech.

            ‚Chléb  náš   každodenní   dávej   nám  den   co  den‘    je  prosba   o   to,  abyste  byli   zaopatřeni
                                                             s
            nutnými   ingrediencemi   života  v   souladu      povahou   pozitivního   stavu.  ‚Den   co   den‘




            znamená         v  rozsahu   plných  potenciálů.  ‚Chléb‘  je  dobro   života   a   všechny   jeho  dary,



            vlohy  a  schopnosti.   Je  též  důležitým  přiznáním,  že  dokonce  i  negativní  stav  je  možný




            pouze       z  dovolení  Pána  Ježíše   Krista.  Takže  mrtvý   život   negativního   stavu  absolutně
            závisí   na   Absolutním životě Absolutního  Pána Ježíše Krista  -   Stvořitele.
            ‚A  odpusť  nám    hříchy  naše‘   značí   potřebu  přiznat,   že  se  jedinec  nachází  v   negativním
            stavu       v  roli   plného   účastníka  a   podporovatele   toho   stavu   stylem   a   kvalitou   svého

            života.   Podporování a participování v     životě negativního  stavu je  hřích.   Jakmile si kdo

            uvědomí,  že  hřeší  tímto  činem,   pak  je  radno,  aby  prosil  o  odpuštění  a  milosrdenství,

            jakýmžto  aktem je vyveden       ze stavu hříchu.
            ‚Jak i my odpouštíme každému, kdo je nám dlužen.‘            překladu  řádky je  chyba.   Správně
                                                                     V

            má    být  přeloženo:  ‚Jak  i  my  odpouštíme  každému,  kdo  hřeší  proti  nám.‘  Toto  sdělení

            značí,  že  členové  negativního  stavu  zacházejí  jeden       s  druhým  z   pozice  manipulování,
            užívání,   využívání,   zneužívání,   ošizování,   podvádění   atd.   Takto   jednat   vůči   jinému,
            značí hřešit   jeden proti druhému.     Přiznání   a  akceptování faktu,   že i ostatní tak činí na
            základě své náklonnosti a      negativity, nikoliv podle Vůle Boží,  staví  do pozice, v   níž  jsou
            schopni  odpustit    jeden   druhému.  Aktem  odpuštění     docílí  toho,  že  jsou   hodni,   aby  jim
            odpustil  Bůh i ostatní, jakmile konvertují do pozitivního stavu.


            ‚A  neuveď    nás  v   pokušení.‘     pozice  negativního  stavu,  jsoucího  stavem  zevnějšnosti,
                                            Z


            vše se   jeví,  jako   by přicházelo zvenčí. Takže se vždy obviňuje někdo jiný či něco jiného.
            Jelikož      v  této  spoluoznačenosti  je  Bůh  vnímán  navenek  od   negativního  stavu  (což  je

            pravda!),   je  vnímán jako   ten,   kdo již Svou existencí je příčinným faktorem jakéhokoliv
            pokušení.    Vždyť kdyby  Bůh    neexistoval, pak by někde tam nebyl nikdo, kdo by říkal, že
   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532