Page 525 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 525

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

            Jiná konotace slova ‚království‘     je v   jeho  souvztažnosti s   vnějším  či   přírodním stupněm


            stvoření,    jakožto   i   s   vnější   myslí  každého   individua.  Důvod,   proč   je  kladen   důraz  na
            zevnější stupeň     a na  vnější mysl,   je v   tom, že  ten stupeň   a  ta mysl   odrážejí  nejzevnější
            pozici   zevního  stvoření.    Po   této  pozici  se   vyžaduje,  aby   přiznala,   že   jejím  jediným



            Absolutním vlastníkem          je  Stvořitel.   Zapírání tohoto   faktu na té úrovni dává popud, jak
            si vzpomínáte, k    aktivaci   negativního stavu. Aby se vyhnulo negativnímu stavu,  musí se
            nejprve přiznat, že dokonce        i  ta úroveň   jsoucna a  bytí  absolutně patří Stvořiteli.



            Slovo  ‚moc‘      souvztaží  s   Absolutní   duševností   Stvořitele,  ale   také   s    Jeho/Její

            intermediální   dimenzí  stvoření       a  s   intermediální   myslí  čili  mentalitou  každého


            individua.    Toto   je   potvrzením,  uznáním,  přiznáním   a  přijetím  faktu,  že   pravým


            Absolutním  vlastníkem      všeho     nich je  Stvořitel.
                                              v

                                      s
                                                                                                 s
            Slovo  ‚sláva‘   souvztaží     Absolutním  duchem  Stvořitele.  Ale  také  souvztaží     duchovní






            dimenzí     stvoření  a   s   Nejniternější   duchovní   myslí   každého   individua.  Budiž  znovu


            řečeno,  že   toto  je   potvrzením,   uznáním,   přiznáním      a  přijetím  faktu,  že  Stvořitel  je
                                              v
            Absolutním vlastníkem všeho          nich.


            Avšak   existuje   ještě   jiný   důvod,   proč   slovo  ‚sláva‘    bylo  položeno  na   konec   tohoto



            pořadí.   Slovo   ‚sláva‘    se  týká  Stvořitele,  má  hlubší   tajemnou   a  mystickou   konotaci.
            Vztahuje   se   na   faktor  zahrnutí   těla-masa   Ježíše   Krista  do   Absolutní   přirozenosti
            Stvořitele,   kdy   se   Stvořitel   stává   povšechností   Pána   Ježíše   Krista.    Jak  víte,   ‚oslavení‘
            také   značí  zbožštění   a   hybridizaci   všech   elementů  jsoucna    bytí,   včetně  prvků   zóny

            vymístění   a   planety   Nula,  a   jejich   povšechnou   unifikaci,  harmonizaci   a   jednotnost
                v  rámci té Přirozenosti.  V
                                          době, kdy tato modlitba byla dána členům pozitivního stavu,
            nebyl   proces  této  osudově  a  životně  závažně  divinizace   a  hybridizace  ukončen.   Právě
            byl    započat.  Proto   tenkrát   nebylo   vhodné   postavit   slovo   ‚sláva‘  na   první   místo,   kam


            vlastně doopravdy patří. V      modlitbě se též  nenaznačuje,  že              zóně vymístění a
                                                                               by něco  v
            na planetě Nula náleželo  Stvořiteli.    Tehdy tomu tak    nebylo.
            Modlitba   Pána   Ježíše    Krista,  jak  je   zaznamenaná  u   Matouše,  byla   dána  členům



            pozitivního  stavu  na  nesmírně  důležité  křižovatce  osudu  a  údělu  veškerého  stvoření.
            Do  jeho  jsoucna  a  bytí  přicházely  zcela  nové  duchovní  podmínky,      což  bylo  započato

            inkarnací    Nejvyššího do negativního stavu      ve formě Ježíše Krista.  Tento akt vyžadoval
            formulaci   odlišného   přístupu   ve   vztazích   ke     Stvořiteli  ze   strany   všech   Jím/Jí
            stvořených.  Tento  přístup  se  odráží  ve  vnitřním  smyslu    této  modlitby,  jak  vysvětleno
            výše.  V   té  době  byl  každý   ve  stvoření   obsahem  a  významem  té  modlitby  instruován   o
            tom,   co má   dělat   a jak  to   dělat, aby se  připravil   na to, co má přijít. Ve skutečnosti však
            definovala   tato  modlitba     svým  obsahem   a   významem  přechodný  stav   a   proces,


            započatý inkarnací  Ježíše     Krista  a               době, kdy  se  Nejvyšší   stal plností  Pána
                                                    zakončený v
            Ježíše   Krista    (krátce   před  vánocemi   1987   vašeho   času).  Vnitřní   obsah  a   význam   té

            modlitby představoval  duchovní        vodítko   pro  veškeré  stvoření,   jež se mělo sledovat do

            konce   tohoto   přechodného      stavu  a   procesu.  Totéž   je  pravdou   i  o  vnitřním   obsahu


            Modlitby  Ježíše  Krista   ve   verzi   zaznamenané  u  Lukáše   11:2-4. Byly  použitelné  během
            tohoto  přechodného  stavu a procesu až do tohoto        okamžiku.
   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530