Page 519 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 519

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA



                                z

            různé     modlitby     rozdílného  údobí  a  odlišných   pozic.  Diskrepance  ve   stylizaci

            způsobila  zcela rozdílné interpretace  významu        této   modlitby,   což dalo popud k   vývoji
            církevních dogmat a doktrín,      jež se fundamentálně liší ve   své filozofii.
            Tak například  Katolická církev      používá  Lukášův   text a prohlašuje, že   království, moc   a




            sláva   byly   dány   té    církvi.  Prý   toto   je  důvodem,  proč  Pán  Ježíš   Kristus  vynechal
            závěrečnou   klauzuli       této   modlitbě.  Naproti   tomu  protestantské   církve   přijaly
                                     v


            Matoušovu   verzi   této   modlitby.  Nicméně  ne   všechny      dostupné  výtisky   Matoušova


            originálního   evangelia     obsahují  tento  slavný   závěrečný   dovětek.  Takže  kontraverze

                v  této  otázce je zřejmě pochopitelná.   Ve skutečnosti  nikdo přesně neví, která slova v   té
            modlitbě  tam náleží    a která nepatří.
                                            -
            Pravou realitou této situace        jak se zjevuje zde   Pánem  Ježíšem Kristem      je to,   že  obě
                                                                                              -


                                                                                Nové verzi Bible Svaté krále
            verze jsou správné        -  jak je zaznamenává  anglický  překlad  v

            Jakuba    jako  nejbližší  přiblížení  originálu  jak  Matoušova,  tak  i  Lukášova  evangelia.  Co


            však  doposud  nikdo  nevěděl,  je  to,  že   Ježíš  Kristus  formuloval  dvě  modlitby  ve  dvou

            různých dobách,  ze  dvou     docela  rozličných pozic.
            Modlitba,   zaznamenaná   u   Matouše,   byla   formulována         z  pozice   pozitivního   stavu   a


                z  pozice  Jeho/Jejího   Bytí   jako   Syna   Božího,   to   jest   z  postavení  Absolutního   elementu
            Nejvyššího,  který     byl  zkřížen  a  vpojen  do   prvků  z  Josefa  a  Marie.  Z  té  pozice  dostala



            modlitba  úplně rozdílnou      konotaci  a významnost, než jaké vzešly z  pozice, která vedla



                k  Lukášově   verzi   této   modlitby.  Ta  první  zmíněná   je  pozicí   Nejniternější   duchovní



            mysli, kam    všechna  království, moc  a sláva patří.  Avšak u Lukáše se jedná o  pozici  toho
            aspektu   Ježíše   Krista,   která   se   nazývala   Synem   člověka.    Toto   je   pozice   separace   od


            Nejvyššího       -  Otce.   Zatímco  první pozice u Matouše je prouděním z  nitra navenek  -  a  to


                je  pozitivní stav,   tak  pozice Lukáše je  zvenčí dovnitř  -  a to je pozice negativního stavu.
            Je   to zevní pozice,   kde neexistuje žádné království, žádná moc ani sláva.  Povšimněte si,


            prosím, že  u  Lukáše byla Modlitba formulována pouze  po          té,  co byla učiněna prosba ze

            strany   učedníka,  který   požádal    Ježíše   Krista,   aby   je  naučil,   jak   se  modlit.   Toto  je

            požadavek   vnější,  ne     niterný.   Tedy   opět   má   tato   verze   zcela  jinou  konotaci   než
            Matoušova.
            Matoušova      verze   byla   formulována     čistě   duchovní   pozice   čili   z   duchovní   pravdy.
                                                      z



            Lukášova   verze  byla   formulována        z  lidské   čili   zevní   pozice,   kde  žádná  čistá  pravda

            neexistuje.   Kvůli  tomuto  činiteli  musí  nejdříve  dojít  k   uvedení  pravdy  do  této  pozice,
            vzhledem        k  faktu, že nic ze skutečné pravdy neexistuje v   podmínkách lidského života.
            V   zásadě   může   se    říci,   že  Matoušova   verze   modlitby   byla   formulována   pro  veškeré
                             k  úrovni   a   na   úrovni  duchovní   uvědomělosti,  jaká  byla   dostupná   jejím
            stvoření  -
            členům        v  té určité době.   Na druhé straně směřovala  Lukášova verze této  modlitby jen
                k  lidským tvorům   na planetě  Nula a ke  všem  tvorům a bytostem v    celé zóně vymístění
            a ve  všech jejích peklech.


            Pokud  si  vzpomínáte,        v  době,  kdy  obě  verze  modlitby  byly  formulovány,  situace  byla
            taková,  že  planeta  Nula  a  zóna  vymístění  nebyly    pod  vládou  Boha  Nejvyššího,  nýbrž



            pod  vládou  pseudotvůrců.         Proto   Lukášova   verze  vynechává  záměrně  údaj,  že
            království, moc a sláva náleží nebeskému Otci. Otec nezplodil zónu vymístění a planetu
            Nula   ani    nad  nimi  v   té   době   nevládl.  Avšak   situace   byla  jiná   v   pozitivním   stavu
   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524