Page 61 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 61

6. Konkrétní a nejzazší reprezentace a zobrazení androgynními lidmi na planetě Zemi
            umožňuje, že v lidské Vnitřní mysli může existovat pravá idea sexuality. Pravý sexuální
            styk je možný jen skrze výměnu a sdílení všech principů femeninity a maskulinity na
            základě rovnosti. Dávání a souběžné přijímání plného a stejného množství prožitků
            vytváří   souvztažné   vyvrcholení   či   orgasmus,   z něhož   se   rodí   nové   lepší   vyšší
            uvědomění a princip pravdy a dobra. Proto je pravý sexuální styk možný jen mezi
            mužem a ženou a ženou a mužem. Není žádné vnější potřeby pro fyzický sexuální styk
            dvou androgynních bytostí, neboť ty ho prožívají neustále v sobě - sdílením, výměnou
            a sjednocením své vlastní femininity a maskulinity. Tato individuální zkušenost je pak
            přenesena prostředky vnitřní duchovní a duševní projekce do příslušných femininních
            a  maskulinních  principů druhých, což vede k jejich vlastní fyzické reakci. Takto se
            femininní princip každého sdílí s  maskulinním  principem každého a opačně. Není
            možné ani myslitelné sdílení  maskulinního  principu s  maskulinním  a femininního s
            femininním, neboť v androgynech je jen jeden ženský a mužský princip, a ne dva a
            dva. Kdyby se jeden princip sdílel se stejným, bylo by to sdílením se sebou samým, a
            to není vůbec sdílením. Z tohoto jednostranného a úchylného počínání by tedy nemohl
            povstat žádný duchovní ani fyzický užitek.

            První lidé ilustrovali a představovali skrze vštípené ideje člověčenstvu, že skutečný
            sexuální   styk   se   všemi   duchovními,   duševními   a   fyzickými  konotacemi   je   možný
            pouze skrze sjednocení femininity a maskulinity bez ohledu na to, v jakém počtu se
            zvolí. A jelikož tato jednota vyžaduje plnou rovnost sdílení, dávání a přijímání vlastních
            vzájemných duchovních, duševních a fyzických principů, její skutečný výsledek a
            dopad je možný pouze mezi mužem a ženou, kteří jsou dospělí, navzájem rovni a
            duchovně uvědomělí. Takže sexuální toužení po partnerovi nebo sexuální obcování
            s partnerem jiným, než tím, který má opačné pohlaví, duchovní, duševní rysy a rysy
            fyzické zralosti, nepochází z Jednosti a Jednoty Pozitivního stavu a nemá žádnou
            souvztažnost, a tedy žádný nejzazší užitek, neboť je netvořivé a neproduktivní.

            Kdyby se původní lidé planety Země vtělili v oddělených formách muže a ženy, žádná
            taková   idea   jednoty   by   u   nich   kvůli   konkrétnosti   a  nejzazšímu  určení   jejich
            reprezentace nebyla možná a nemohlo by nastat žádné pravé sdílení. To by bránilo
            hlavním principům života v jejich aktualizaci, což by mohlo vést k zastavení života
            samotného.


            7.   Výsledkem   pravého  sexuálního   styku   v   jeho   duchovním,   duševním   a   fyzickém
            spoluoznačení  je   vyšší   sebeuvědomění   a   zrod   nového,   lepšího   pochopení
            absolutnosti   jednoty  femininity  a  maskulinity.   Takovéto   ideje   jsou   pravými   dětmi
            takového   sexuálního   styku.   To   je   důvodem   pro   to,   že   při   těchto   vztazích   u
            androgynních  lidí nevznikaly žádné děti. Za těch dob pokračovalo tvoření nových
            členů lidské společnosti přímým tvůrčím počínáním Nejvyššího skrze Jeho/Její přímé
            nadělení. Noví členové byli tvořeni z idejí, které se rodily při takových vztazích.


            Takže   není   správné   a   je   omylem   předpokládat,   že   pravým   účelem   sexuality   a
            sexuálního styku je plození fyzických dětí či druhů. Nejvyšší by mohl stvořit děti i z
            kamení, bylo-li by to třeba. Pravým účelem sexuálního styku je neustálá snaha po
            Absolutním sjednocení všech duchovních, duševních a fyzických kategorií a principů
            femininity a maskulinity a jejich odvozenin. Výsledkem toho je neustálý zrod nových
            idejí větší, lepší a pevnější jednoty duchovního já, vhodnější sebepojetí a představa o
            sobě samém, což přivádí blíž a blíž k podobě a obrazu Nejvyššího. V Nejvyšším je
            Absolutní jednota a Jednost Jeho/Její Absolutní Femininity a Maskulinity, k níž se vše
            ostatní přibližuje.
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66