Page 20 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 20

maskulinity  lidských bytostí probíhá  z Absolutního principu Absolutní  maskulinity
            Nejvyššího, který neprobíhá z ničeho, ale vždy jest, je Nejvyšší vždy přítomen v tomto
            principu jako ve Svém vlastním.

            10. Oba principy  maskulinity a feminity  „já jsem“ relativní k Absolutním principům
            Maskulinity a Femininity  Absolutního „Já jsem“ vytvářejí v jejich nerozdílné jednotě
            moc, sílu a potenci „já jsem“, která je relativní k Absolutní moci, Absolutní síle a
            Absolutní potenci Absolutního „Já jsem“. Z jednoty principů femininity a maskulinity
            mají lidské bytosti moc, sílu a jsou potentní relativně k Absolutní moci, Síle a Potenci
            Nejvyššího, kdož jest Absolutně dynamický. Samou podstatou Nejvyššího, kdož vždy
            jest, je stav Absolutního dynamického procesu, který vylučuje jakýkoli stav neaktivity,
            stagnace, nečinnosti a stagnování. To, co vždy jest - tj. obsah slova jest - označuje
            neustálý   dynamický   stav.   Tudíž   být   vždy   znamená   činnost.   Jelikož   je   Nejvyšší
            Absolutním „Já jsem“, plyne z toho, že On/Ona je v absolutním dynamickém stavu, v
            němž je Jeho/Její Absolutní moc, Absolutní potence a Absolutní síla, z nichž nastává,
            probíhá   a   stává   se   moc,   potence   a   síla   toho,   co   nastává,   probíhá   a   stává   se
            z Nejvyššího.

            Tudíž se lze domnívat, že jedním z hlavních základních principů lidské duchovnosti je
            uvědomění a poznání toho, že skutečná moc, potence a síla každé lidské bytosti je
            relativní pouze k Absolutní moci, Absolutní potenci a Absolutní síle Nejvyššího. Tedy,
            že lidské bytosti mohou být skutečně, úplně, zcela a naprosto mocné, potentní, silné a
            dynamické pouze z Absolutní moci, Absolutní potence, Absolutní síly a Absolutního
            dynamického stavu Nejvyššího, z něhož vše nastává, probíhá a stává se, a protože vše
            nastává, probíhá a stává se z Nejvyššího, je Nejvyšší v tom všem a ve všech jeho
            odvozeninách v lidských bytostech jako ve Svém vlastním.


            Nerozdílná jednota principů  femininity a maskulinity  v jejich neustálém sjednocení,
            integraci a jedinosti v „Já jsem“ relativním k Nejvyššímu ustanovuje pravý princip
            lidské   sexuality,   relativní   k   Absolutnímu   principu   Absolutní   sexuality   Nejvyššího.
            Sexualita sjednocení všech principů, atributů a všech jejich odvozenin relativních
            vzhledem k Nejvyššímu tedy nastává, probíhá a stává se z Onoho/Oné, kdož vždy jest,
            tj. z Nejvyššího. Je samotným životem v „já jsem“, který je relativní k Absolutnímu
            životu Absolutního „Já jsem“.


            Sexuální princip této jednoty je pravou esencí a substancí bytí a jsoucna lidských
            bytostí  a  jejich  skutečnou  potencí,   mocí,  silou   a  dynamickým  stavem,  které   jsou
            relativní k absolutním principům a Absolutním atributům Nejvyššího.


            Výsledkem tohoto principu je to, že vše ostatní v lidských bytostech může nastávat,
            probíhat a stávat se relativně k tomu, co nenastává, neprobíhá a nestává se, neboť to
            vždy jest. Tudíž výsledkem tohoto sjednocení je přinášení všeho, co se rodí, nastává,
            probíhá a stává se z Onoho/Oné, kdož se nerodí, nenastává, neprobíhá a nestává se,
            neboť vždy jest.

            Tento   závěr   vede   k   formulaci   následujícího   důležitého   základního   principu   lidské
            duchovnosti:

            Sexuální   princip   lidských   bytostí   -   relativní   k   Absolutnímu   sexuálnímu   principu
            Nejvyššího - nastává, probíhá a stává se z Nejvyššího a skrze tento sexuální princip
            jsou lidské bytosti schopny sdílet samy sebe s každým jiným a se Stvořením. Lidská
            bytost je tedy prostřednictvím jednoty těchto principů pravou sexuální entitou relativní
            k   Absolutní   sexuální   entitě,   kterou   je   Nejvyšší.   Protože   je   pravá   lidská   sexualita
            relativní k Absolutní sexualitě Nejvyššího, je Nejvyšší vždy přítomen v této sexualitě
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25