Page 20 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 20
maskulinity lidských bytostí probíhá z Absolutního principu Absolutní maskulinity
Nejvyššího, který neprobíhá z ničeho, ale vždy jest, je Nejvyšší vždy přítomen v tomto
principu jako ve Svém vlastním.
10. Oba principy maskulinity a feminity „já jsem“ relativní k Absolutním principům
Maskulinity a Femininity Absolutního „Já jsem“ vytvářejí v jejich nerozdílné jednotě
moc, sílu a potenci „já jsem“, která je relativní k Absolutní moci, Absolutní síle a
Absolutní potenci Absolutního „Já jsem“. Z jednoty principů femininity a maskulinity
mají lidské bytosti moc, sílu a jsou potentní relativně k Absolutní moci, Síle a Potenci
Nejvyššího, kdož jest Absolutně dynamický. Samou podstatou Nejvyššího, kdož vždy
jest, je stav Absolutního dynamického procesu, který vylučuje jakýkoli stav neaktivity,
stagnace, nečinnosti a stagnování. To, co vždy jest - tj. obsah slova jest - označuje
neustálý dynamický stav. Tudíž být vždy znamená činnost. Jelikož je Nejvyšší
Absolutním „Já jsem“, plyne z toho, že On/Ona je v absolutním dynamickém stavu, v
němž je Jeho/Její Absolutní moc, Absolutní potence a Absolutní síla, z nichž nastává,
probíhá a stává se moc, potence a síla toho, co nastává, probíhá a stává se
z Nejvyššího.
Tudíž se lze domnívat, že jedním z hlavních základních principů lidské duchovnosti je
uvědomění a poznání toho, že skutečná moc, potence a síla každé lidské bytosti je
relativní pouze k Absolutní moci, Absolutní potenci a Absolutní síle Nejvyššího. Tedy,
že lidské bytosti mohou být skutečně, úplně, zcela a naprosto mocné, potentní, silné a
dynamické pouze z Absolutní moci, Absolutní potence, Absolutní síly a Absolutního
dynamického stavu Nejvyššího, z něhož vše nastává, probíhá a stává se, a protože vše
nastává, probíhá a stává se z Nejvyššího, je Nejvyšší v tom všem a ve všech jeho
odvozeninách v lidských bytostech jako ve Svém vlastním.
Nerozdílná jednota principů femininity a maskulinity v jejich neustálém sjednocení,
integraci a jedinosti v „Já jsem“ relativním k Nejvyššímu ustanovuje pravý princip
lidské sexuality, relativní k Absolutnímu principu Absolutní sexuality Nejvyššího.
Sexualita sjednocení všech principů, atributů a všech jejich odvozenin relativních
vzhledem k Nejvyššímu tedy nastává, probíhá a stává se z Onoho/Oné, kdož vždy jest,
tj. z Nejvyššího. Je samotným životem v „já jsem“, který je relativní k Absolutnímu
životu Absolutního „Já jsem“.
Sexuální princip této jednoty je pravou esencí a substancí bytí a jsoucna lidských
bytostí a jejich skutečnou potencí, mocí, silou a dynamickým stavem, které jsou
relativní k absolutním principům a Absolutním atributům Nejvyššího.
Výsledkem tohoto principu je to, že vše ostatní v lidských bytostech může nastávat,
probíhat a stávat se relativně k tomu, co nenastává, neprobíhá a nestává se, neboť to
vždy jest. Tudíž výsledkem tohoto sjednocení je přinášení všeho, co se rodí, nastává,
probíhá a stává se z Onoho/Oné, kdož se nerodí, nenastává, neprobíhá a nestává se,
neboť vždy jest.
Tento závěr vede k formulaci následujícího důležitého základního principu lidské
duchovnosti:
Sexuální princip lidských bytostí - relativní k Absolutnímu sexuálnímu principu
Nejvyššího - nastává, probíhá a stává se z Nejvyššího a skrze tento sexuální princip
jsou lidské bytosti schopny sdílet samy sebe s každým jiným a se Stvořením. Lidská
bytost je tedy prostřednictvím jednoty těchto principů pravou sexuální entitou relativní
k Absolutní sexuální entitě, kterou je Nejvyšší. Protože je pravá lidská sexualita
relativní k Absolutní sexualitě Nejvyššího, je Nejvyšší vždy přítomen v této sexualitě