Page 19 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 19
které umožňují stávání se relativním vzhledem k pouze Jedinému, kdož vždy jest, to
jest, k Nejvyššímu. Tedy čas a prostor jako objektivní reality neexistují, ale jsou pouze
výsledkem subjektivním stavů a subjektivních procesů, které jsou relativní k vědomí
neprostorovosti a nečasovosti Absolutního jsoucna a Absolutního bytí Nejvyššího.
Protože jsou tyto subjektivní stavy a procesy relativní pouze k Absolutnímu stavu a
Absolutnímu procesu Nejvyššího, Ten/Ta je v těchto subjektivních stavech a
procesech jako ve svém vlastním.
8. Stav lásky „já jsem“ a všechny jeho atributy relativní k Absolutnímu stavu Absolutní
lásky Absolutního „Já jsem“ a k jeho absolutním atributům vytváří princip femininity
„já jsem“ relativní k Absolutnímu principu Absolutní femininity Absolutního „Já jsem“.
Femininita „já jsem“ ustanovuje přítomnost relativního „já jsem“ v jeho vlastním
jsoucnu a bytí a ve všech jeho odvozeninách až po poslední aktualizaci relativně k
Absolutní přítomnosti Absolutního „Já jsem“ v Absolutním jsoucnu a bytí a ve všech
jeho odvozeninách až po nejzazší Manifestaci. Principem femininity „já jsem“ jsou
lidské bytosti relativně přítomny ve všem a v každém nastávajícím skrze Absolutní
femininitu Nejvyššího a z ní, která nenastává, ale vždy jest a je obsažena v každém „já
jsem“ relativním k Absolutnímu „Já jsem“ Nejvyššího.
Z toho plyne následující důležitý základní princip lidské duchovnosti: Princip
femininity ustanovuje stav lásky každé lidské bytosti se všemi jejími atributy a
odvozeninami relativní k Absolutnímu stavu Absolutní lásky Nejvyššího se všemi jeho
Absolutními atributy a absolutními odvozeninami. Každá lidská bytost je udržována
tímto principem, neboť láska je skutečným životem a podstatou každé lidské bytosti. Z
tohoto důvodu je princip femininity plně přítomen se všemi jeho atributy a
odvozeninami v každé lidské bytosti bez ohledu na to, jaký druh výběru učiní, co se
týče její realizace v dočasné existenci v přírodním stavu, ať ve formě mužské či
ženské. Jelikož princip femininity v lidských bytostech nastává z Absolutního principu
Absolutní femininity Nejvyššího, který nenastává, ala vždy jest, Nejvyšší je vždy
přítomen v tomto principu v každé lidské bytosti jako ve Svém vlastním.
9. Proces moudrosti „já jsem“ a všech jejích atributů a odvozenin, relativní k
Absolutnímu procesu Absolutní Moudrosti Absolutního „Já jsem“ a jeho absolutních
atributů a odvozenin, vytváří princip maskulinity „já jsem“ relativní k Absolutnímu
principu Absolutní maskulinity Absolutního „Já jsem“.
Maskulinita „já jsem“ relativní k Absolutní maskulinitě Absolutního „Já jsem“ vytváří
poznání a vhled do sebe sama relativní k Absolutnímu poznání a Absolutní
prozřetelnosti Nejvyššího a k jejich absolutním odvozeninám.
Tímto principem maskulinity „já jsem“ relativním k Absolutní maskulinitě Absolutního
„Já jsem“ jsou lidské bytosti s to relativně poznat a chápat vše, co probíhá z Absolutní
maskulinity Nejvyššího a skrze ni, která neprobíhá, neboť vždy jest, a která je relativně
obsažena v každém „já jsem“ relativním k Absolutnímu „Já jsem“ Nejvyššího.
Z tohoto plyne další důležitý základní princip lidské duchovnosti:
Princip maskulinity ustanovuje proces moudrosti každé lidské bytosti, který je
relativní k Absolutnímu procesu Absolutní moudrosti Nejvyššího. Každá lidská bytost
probíhá a projevuje se dle tohoto principu, protože moudrost je samou formou života a
substancí lidských bytostí. Z tohoto důvodu je princip maskulinity plně přítomen v
každé lidské bytosti bez ohledu na to, jaký výběr učinila co do formy projevu v
časnosti přírodního stavu - ať je to mužská či ženská forma. Ale protože princip