Page 164 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 164
5. Jak bylo před tím uvedeno, bylo jedním z účelů tohoto pseudosystému zničení
duchovnosti. Jako součást tohoto úsilí vstoupily do existence materialistické a
ateistické filosofie. Ty pak vedly k ustanovení komunistických a podobných totalitních
systémů s jak jen možno nejvyhraněnějšími a nejpevnějšími pravidly, směrnicemi,
tradicemi a zvyky. Celková filozofie těchto systémů je založena na zdůraznění
materiálních vnějších hodnot, což vyžaduje, aby se dobyl a stal vlastnictvím celý svět.
Poslední roky svědčí o neobvyklé expanzi a zesílení těchto systémů po celém světě.
Nemilosrdnost, prohnanost, agresivita, machiavellismus, machinace, manipulace,
terorismus, bojovnost, fanatizmus, dogmatizmus, zaslepenost, násilnost, zavilost a
vytrvalost těchto systémů dosahuje ohromných rozměrů. Zjevně je nic nemůže
zastavit v této rozpínavosti. Takové systémy jsou přímou inkarnací temných a zlých sil
z pekel právě před závěrečným pádem a kolapsem lidských systémů v jejich snaze
zamořit cokoli duchovní a ustanovit vládu úplné duchovní temnoty.
6. Přirozené hromadění neustálých krizí v nepřirozeném a nenormálním rozpoložení
lidských systémů a potřeba jejich ochrany a upevnění vede k neustálým inflačním
tendencím všech materiálních hodnot a snah. Vyčerpání přírodních zdrojů; větší
potřeba spotřeby, aby se zakryly vnitřní nejistota, obavy a strach z budoucnosti;
potřeby větší obrany a rozvoje výkonnějších vojenských zařízení; disproporce v
rozdělení bohatství; deziluze o schopnosti systému zajistit bezpečnost a jistotu;
potichu uchovávat status quo systému a mnoho jiných věcí vede k nižší a nižší
hodnotě monetárních prostředků k zajištění hmotného zabezpečení a zajištění. Takže
za více peněz se kupuje méně, což vede k potřebě vydělávat více a více, aby se udržel
životní styl založený v předcházejícím méně inflačním rozpoložení. To zvětšuje inflaci
do tak absurdní míry, že výsledkem toho je úplný ekonomický úpadek a kolaps. Peníze
mají malou, či nemají vůbec žádnou hodnotu. To je nevyhnutelným důsledkem toho,
když lidé vloží své naděje a jistoty do věcí tak přechodných, nedůležitých a
bezcenných, jako jsou materiální statky a majetky.
7. Jak se kupí tlaky, nutkání i stresy a krize se stává hlubší a stálejší, objevuje se stále
více prostředků na její „překonání“. To vede k objevení se početných a nezvyklých
kultů, sekt, náboženských a duchovních úchylek a způsobů ovládání mysli, které
nabízejí vyřešení všech lidských problémů. Všechny tyto směry vyznávají, že mají
prostředky, aby vyvedly lidi z jejich bídy. Extrémním případem takového rozvoje je
objevení se kultu vyznavačů ďábla a satana, kteří se otevřeně hlásí k negativnímu
stavu pekel a pseudotvůrců. Ďábel a satan se prohlašují za pravé stvořitele a skutečné
řešení problémů se spatřuje v otevřeném odmítnutí pravého Stvořitele a v tom, že se
uctívají jen pseudotvůrci, kteří ve skutečnosti zfabrikovali podobu
pseudočlověčenstva.
Všechny kulty, sekty, náboženské a duchovní úchylky a způsoby ovládaní mysli budují
tím, že lpí na své vlastní výlučnosti, vytváří další soubor tradic, zvyklostí, způsobů
chování a případných kultur, což bude jen zvětšovat, prohlubovat a urychlovat
nejzazší konečný pád a ohromné zhroucení lidských systémů.
V těchto ustanoveních se ale nacházejí zrnka pravdy. Všechna mají sklon rozvíjet
uvědomění nějakých duchovních faktorů či faktorů mysli, o nichž věří, že jsou
jedinými, které mohou přinést nějaká řešení krize. Intenzifikace takového uvědomění je
výsledkem duchovního tlaku normálního běhu věcí, aby se vše nenormální navrátilo
do svého normálního rozpoložení. Tedy čím větší je krize lidských systémů, tím větší
je uvědomění si těchto duchovních potřeb. To vede k nutnému rozkvětu kultů a
způsobů ovládání mysli, nových náboženství a duchovních směrů, které zesilují toto
uvědomění. Avšak problémem těchto ustanovení je to, že používají tradiční a navyklý
přístup tím, že vytvářejí své vlastní zevní rituály, oslavy, zaklínání a zaříkávání,