Page 165 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 165
pravidla, nařízení, omezení, hranice, očekávaní atd., které se ve své podstatě i formě
neliší od těch, které tu byly před tím. Mění se názvy, ale zachovává se tentýž obsah a
táž metoda. Takový přístup je ovšem pseudoduchovní. Taková jsou ale znamení
přicházejícího posledního soudu, kdy se všechny lidské systémy navždy zhroutí.
8. Souběžně s objevením se těchto kultů, sekt a náboženství a duchovních trendů i
způsobů ovládání mysli, které v mnoha případech mají - kvůli svému hledání většího
duchovního uvědomění (byť zdeformovaného) - pozitivní hodnotu, zintenzivňují zlé a
temné síly pseudotvůrců svou činnost a rozšiřují svoje negativní působení na lidi na
planetě Zemi, aby se potlačilo toto úsilí. To jen zvětšuje a zintenzivňuje krizi.
Takový negativní vliv se projevuje ve formě a intenzifikaci nezvyklých a bizardních
zločinů, vražd, sebevražd, duševních chorob, sexuálních zvráceností a složitých a
zlořádných fyzických potíží. Takové jevy jsou součástí akcelerace odlišení sil
negativního a pozitivního stavu při přípravě na skutečné závěrečné střetnutí, během
něhož se všechny lidské systémy hroutí a přestanou existovat.
Součástí snahy, aby se lidská mysl zabývala těmito událostmi a lidé se tak zdržovali
od duchovního uvědomění, je neobvyklý zájem médií o zpravodajství o těchto
negativních událostech. Filmy, hry, televize, noviny atd. jsou plny popisů násilných
činů, zločinů, útoků, pohrom, válek a podobných námětů, které obírají lidi o čas a
odvádějí jejich pozornost pryč od daleko důležitějších událostí. Nebezpečnost zájmu o
tato témata spočívá v tom, že vyvolávají a posilují v lidech potřebu jednat, chovat se,
konat a řešit problémy týmž násilným způsobem. Takové popisování následků je bez
ohledu na to, jedná-li se o příklad „dobrých“ či „zlých“ úmyslů, protikladné a opačné
duchovním prostředkům řešení takových problémů. A popisují-li se nějakou náhodou
duchovní prostředky, obvykle se to líčí tak, že užívají negativní, temné síly, černou
magii či síly pochybného či nejasného původu. Vše toto jen udržuje, zesiluje a
urychluje postup konečného pádu a zhroucení všech lidských systémů.
9. Povaha systému pseudolidstva tím, že je nepřirozená, patologická a nenormální,
neustále vytváří a vyzařuje atmosféru všech druhů negativních, násilných,
nenávistných, zavilých, zvrácených, zdeformovaných a zmrzačených myšlenek, idejí a
tužeb. Kvůli duchovnímu principu manifestace, který říká, že jakékoli ideje, myšlenky
či přání jakékoli sentientní entity mají sklon se aktualizovat a uskutečnit ve své
konkrétní formě, taková negativní pojetí se stávají skutečností také na úrovni
přírodního stupně. Zde nacházejí svůj konkrétní život. Proto tyto koncepce negativně
ovlivňují přírodní prostředí na planetě Zemi, která představuje tento vnější čili
nejzevnější stupeň. Například násilí je násilím bez ohledu na to, jak k němu dojde -
skrze akt násilí jedné osoby či národa proti druhým, či skrze vynucené změny
přírodních podmínek, což vede k drastickým změnám klimatu, počasí, intenzifikaci
nezvyklých katastrof, pohrom, neštěstí, zemětřesení, požárů, sněhových bouří,
severáků, tornád, hurikánů, období veder, sucha, nákaz, naplav, nehod a mnoha jiných
násilných jevů. Není na Zemi den či týden, který by proběhl v klidu bez takových
událostí. Jejich zesílení a frekvence výskytu ukazují, že dochází k prohlubování krize
lidských systémů, což způsobuje takové reakce v přírodě.
Jestliže někdo žije v souladu se samým sebou, žije v harmonii s přírodou. Příroda
odráží zevně tento niterný stav záležitostí v lidech. Čím více disharmonie, tím více je
násilí a nestability v přírodě. A obráceně - čím více je duchovní harmonie v
člověčenstvu, tím je příroda stálejší, zákonitější a klidnější. Proto jsou takové drastické
měny a zesílení výskytu těchto jevů v přírodních událostech dobrými ukazateli
zevrubné krize veškerých lidských systémů a jejich nevyhnutelného zhroucení v blízké
budoucnosti.