Page 194 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 194
KAPITOLA 10.
s
ohledu na polohu a způsob koitu), nýbrž v odmítnutí sexuálního styku osobou
opačného pohlaví nebo provádí-li se to způsobem ubližujícím a škodlivým, jak pro
partnera, tak i sama sebe.
Je duchovně nemorální být sexuálně angažován s kýmkoliv pro jakékoliv sobecké,
nízké nebo bezohledné důvody. Toto platí i v případě vlastního manželského
protějšku.
Je duchovně vyso ce morální a náležité být sexuálně angažován s jakoukoliv
svolnou dospělou osobou opačného pohlaví, je- li to konáno v zájmu
vzájemného sdílení,společného prospěchu a vzájemného zvelebení a obohacení
vlastních životů a pro čisté potěšení, rozkoš a uvolněnost. Týká se to tak zvaných
svobodných i tak zvaných ženatých/vdaných jedinců. Vše, co napomáhá
duchovní progresi a přispívá k nekonečné rozmanitosti s ohledem na duchovní
realitu stvoření, jež se jedinečně zrcadlí v každém jednotlivci, je duchovně vysoce
morální a vhodné.
Vše co přispívá k větší znalosti a většímu chápání Nové přirozenosti Pána Ježíše Krista,
jiných a sama sebe je duchovně mravné a náležité.
Vše, co překáží takové zkušenosti prožitku, je vysoce nemravní a nebezpečné. V tomto
ohledu je povšechnost povahy negativního stavu úplně nemravná, neboť popírá
platnost tohoto zákona. Naproti tomu uvaluje negativní stav na lidsk ý život omezení,
ohrani čení a tabu, která tak znemožňují zážitky nutné pro náležitý duchovní růst a
vývin. Je vysoce nemorální klást taková omezení, zákazy a tabu na kohokoliv. Je to
porušením zákona svobody volby kvůli principům (č.1) a proti potřebě mít neomezené
zkušenosti za účelem, jak byl definován v tomto zákoně.
Nic škodlivého a nic, co ubližuje, ne může přicházet ze zkušeností prožitku, je-li to
konáno z pozice lásky a moudrosti a v zájmu toho, co je vylíčeno v tomto zákoně.
Je duchovně vysoce
nemravné a nebezpečné popírat skutečnost, že Nová přirozenost
Pána Ježíše Krista je jak Absolutně maskulinní, tak i Absolutně femininní. Z toho
vyplývá ten fakt, že je duchovně nemravné a nebezpečné dávat přednost nebo
zdůrazňovat jeden princip na úkor druhého, zvláště s ohledem na mužský a ženský
rod, považovat jeden za hodnotnější a božštější než druhý. Je duchovně vhodné
za sobě rovné a stejně hodnotné ve všech
náležité a morální považovat muže i ženy
ohledech bez jakýchkoliv výjimek a výsad.
Je duchovně vysoce nemravné komukoliv cokoliv nutit, vnucovat a vlichocovat a
manipulovat, využívat, zn eužívat, podvádět, oklamávat či úmyslně a vědomě zavádět
lidi jakýmkoliv způsobem (včetně sexuálních záležitostí).
V novém spoluoznačení tohoto zákona je vše, co přispívá k ustanovení osobního,
Ježíše Krista, děním
soukromého a intimního vztahu s Novou přirozeností Pána
nanejvýš mravním a žádoucím. Takové osobě je vše dovoleno, neboť bude konat vše
s Pánem Ježíšem Kristem, z Něho/Ni, přes Něj/Ni, skrze Něho/N duchu
i, a to v
nepodmínečné lásky a zpytující moudrosti, jež rozená, co se děje z vůle Pána Ježíše
Krista a co přichází z negativního stavu. Taková osoba nebude mít žádnou chuť, žádné
přání ani potěšení činit cokoliv z negativního stavu ani to, co se líbí negativnímu stavu.