Page 192 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 192

KAPITOLA  10.
                    všech osobností jiných,  jako své vlastní já jsem ‚navěky‘      modalitě věčného
                                                                                v

                    sebeuvědomění.
            Je   důležité   zde   zdůraznit   slova   ‚jedinečný‘,  ‚sebeztotožněný‘,   ‚výrazně  rozdílná
            osobnost‘,  ‚vlastní   já  jsem‘   a  ‚věčné  sebeuvědomění‘.  Důvodem  pro  toto  zdůraznění  je
            vyhnout se falešnému dojmu, který vyvolávají mnohá tak zvaná duchovní učení na vaší
            planetě  a  po  celé  zóně  vymístění,   prohlašující, že někde po cestě  jedinec   ztratí vlastní
            identitu  jako  sebeuvědomující     se  výjimečné  individuum,  a  že  splyne  s   Bohem,  a  stane
            se  tak sám jakýmsi  bohem nebo jedním s  Bohem.          Co je platné takové  marné  splynutí,
            neexistuje-li  vědomí  toho,    že  se  existuje  a  že  jeden  je  částí  toho  imaginárního  Boha?

            Tohle   se  řece   rovná   věčné   smrti.  Jak   se   může   dle  Zákona   validace    potvrdit   platnost
            faktu  osobního  splynutí,  nebude-li  žádná  osobní,  soukromá,  intimní,  jedinečná  a  plně
            vědomá   uvědomělost   zkušenosti   prožití        tohoto   aktu?   Neexistuje-li  žádná   jasně
            prožívaná   uvědomělost   toho   faktu,   pak   se   čin  nemůže    potvrdit  jako   platný.   A   proto
                z  hlediska všech praktických účelů  nikdy nenastal.


            Smysl  jakéhokoliv jsoucna a bytí se vyvozuje z       uvědomění si   toho jsoucna a   bytí. Pokud
            si   vzpomínáte,  život      v  multivesmíru  závisí   jedině   na  mentaci   sentientní  mysli.   Život



            jakéhokoliv  specifického aspektu      jsoucna a bytí   toho  multivesmíru   závisí na specifické,
            výjimečné a  nenapodobitelné  duševnosti        rozmanitých  sentientních    myslí.   Avšak tento


            akt   je   řízen   výše   definovaným  Zákonem    obměněné  jedinosti  a   rovnosti.  Čím   větší

            stupeň     rozmanitosti  sentientních  myslí,   tím  je   větší  přítomnost  Pána   Ježíše   Krista.



            Jelikož   Absolutní   přirozenost  Pána   Ježíše   Krista    je   na  věčné   věky   nevyčerpatelná,   je

            zapotřebí   pro   prožívání   stále   většího    stupně  Jeho/Její  přítomnosti   neustále  tvořit
            výjimečné,    neduplikovatelné a sebeuvědomělé        jedince, jejichž jsoucno a bytí umožňuje
            takovou životně nezbytnou zkušenost.
            Zmizení těchto     jedinců v   Absolutním stavu  Pána   Ježíše  Krista   by  činilo tuto zkušenost
            méně  a  méně  možnou,  až  by  veškerý  multivesmír      přestal  existovat.  A  v   takovém  činu

            by  nebyl  žádný  účel  ani   užitek.  Bylo  by  to  porušení  sedmého  zákona  formulovaného
            výše. Je však i jiný  aspekt   tohoto zákona,   jenž je nutno  formulovat.

            Dle  tohoto zákona    nezávisí   jedinečný  věčný život jakékoliv  sentientní   entity na zevních

            či   fyzických   formách   svého   projevu.    Zatím  co   jedinečných  duch   a   duše   jsou   nositeli
            života,   fyzické  tělo  jím  není.  Žije  pouze  přítomností  ducha  a  duše     té  zvláštní  formě.
                                                                                       v



            Proto  tato  forma   je  modifikovatelná,   měnitelná,  nahraditelná       a  zničitelná.  Posuzovat
            to, co   probíhá  a děje se   ve sféře ducha,   podle stavu těla neboli zevní formy, je  hrubým
            omylem.  Mnoho  poblázněných  lidských  tvorů  na  vaší  planetě   má  za  to,  že   zastavení
            života v   jejich tělech znamená  konec    jejich   života a   že sami přestávají být  a existovat.

            Zevní  forma    čili  fyzické  tělo   je  zvoleno  duchem  a  duší  každého jedinečného  individua

                v  souladu s   těmi  duchovními potřebami,   které jedinec  má s   ohledem   na  svou   duchovní
            progresi.   Pokud si vzpomínáte  z    dříve formulovaného     zákona  (č.8),  nejsou   zevní formy
            vlastní   manifestování přenosné do jiného  stavu, místa a kondice, pouze v        mezích téhož
            místa a  stavu. Nastane-li potřeba přesáhnout ten stupeň          pokročení,  stav,   okolnosti, to
            místo či co všechno tam je,  pak se  odkládá     zevní  forma vlastního projevování  -   nezáleží
            na   tom, jakými   prostředky  -   a vezme  se nějaká jiná forma. V   tom okamžiku nezůstane
   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197