Page 193 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 193
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
žádný život v té formě, která se vrátí zpět do prvotního stavu svého prostředí, z něhož
a
byla vytvořena a oživena sentientní myslí (duchem duší).
s
e
Nový aspekt tohoto zákona vztahuje na kvalitu jednotlivcova věčného pokračování.
Od nynějška bude taková kvalita určena postavením a postojem, jaký se zaujímá vůči
s
Nové přirozenosti Pána Ježíše Krista. Úplné ztotožnění se touto přirozeností
poskytne co největší dávku významu, rozkoše, uspokojení a motivovanosti pro toto
věčné pokračování a větší stupeň jedinečnosti, individuálnosti, sebeuvědomělosti,
nezávislosti a smyslu neopakovatelnosti vlastního ‚já jsem‘. Toť nejžádoucnější vyznění
takové totožnosti, neboť se tím zajišťuje stále větší stupeň přítomnosti Pána Ježíše
Krista. Není většinou potěšení, rozkoše a povznesen ve stvoření, než prožívat takovou
v
stále se zvětšující přítomnost Pána Ježíše Krista co nejhlubší osobní, soukromé a
intimní modalitě. Je nekonečnou inspirací a nevyčerpatelným blahem pro každou
entitu v jsoucnu a bytí.
10. ZÁKON DUCHOVNÍ MORÁLNOSTI A ZKUŠENOSTI
Tento zákon definuje to, co je náležité, správné a mravní ze stanoviska duchovních
principů. Určuje, co je žádoucí a přijatelný způsob prožitku a chování. Stanoví:
Všechny zkušenosti, chování, činy, myšlenky, pocity, žádosti, přání, chtění,
záměry a tendence jsou duchovně vhodné, správné a mravní, odvozují-li se
z náklonnosti poskytovat obecné blaho, vzájemný prospěch a užitek pro
všechny a jestli se konají, vyjadřují nebo pociťují v zájmu Pána Ježíše Krista,
jiných a sama sebe.
Může se prožívat všechno, co je jen možno zakoušet zkušenostně, koná-li se to
s myšlenkou na tento účel. Není nic zakázáno ani se nic neomezuje, je-li úmysl dobrý a
motivace správná a koná-li se to za účelem zvelebení a obohacení vlastního života, za
účelem stát se lepším jedincem, osobou více duchovní, silněji milující a moudřejší
osobností, individuem s větším poznáním a bohatšími znalostmi, úplně odpoutaným
od sama sebe (ve smyslu egoistických stavů). Skromnějším, pokornějším a nevinnějším
jedincem, užitečnějším, blahodárnějším a více nápomocným individuem, více a více
podobným Pánu Ježíši Kristu.
Neexistuje jiná definice duchovní mravnosti a zkušenosti. Je duchovně nemravné tento
fakt popírat. Je duchovně nemorální zapírat jsoucno a bytí duchovních principů. Je
duchovně nemravní popírat existenci Stvořitele.
a
V novém spoluoznačení vyznění tohoto zákona je duchovně nemorální popírat nebo
odvrhovat fakt, že Nejvyšší učinil Své Božství lidským a Své lidství Božským. Největší
duchovní nemravností je popírat a omítnout Novou přirozenost Pána Ježíše Krista.
Každý, kdo to činí, dopouští se duchovního cizoložství. Je duchovně nemorální popírat
a
Nové zjevení Pána Ježíše Krista zde formulované duchovní zákony.
Sexuální mravnost není vyloučena z tohoto zákona. Jakákoliv sexuální úchylka a
perverze normálního pohlavního aktu je duchovně nemravná, protože je v rozporu
s fundamentálními principy jednoty maskulinity a femininity. Pohlavní úchylka a
perverze není určena sexuálním aktem mezi svolnými dospělými mužem a ženou (bez