Page 193 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 193

NOVÉ       ZJEVENÍ PÁNA          JEŽÍŠE KRISTA

            žádný život v    té formě, která se  vrátí  zpět do prvotního stavu svého  prostředí, z    něhož
                                                                       a
            byla vytvořena     a oživena  sentientní   myslí (duchem  duší).
                                            s
                                             e
            Nový aspekt  tohoto zákona         vztahuje   na  kvalitu   jednotlivcova   věčného pokračování.

            Od  nynějška  bude  taková  kvalita  určena  postavením      a  postojem,   jaký  se  zaujímá  vůči
                                                                                      s
            Nové   přirozenosti   Pána   Ježíše   Krista.   Úplné   ztotožnění  se      touto   přirozeností

            poskytne  co   největší   dávku    významu,   rozkoše,   uspokojení  a   motivovanosti  pro   toto
            věčné   pokračování   a   větší   stupeň   jedinečnosti,   individuálnosti,  sebeuvědomělosti,
            nezávislosti a smyslu     neopakovatelnosti vlastního ‚já jsem‘.  Toť   nejžádoucnější vyznění

            takové   totožnosti,   neboť   se   tím    zajišťuje   stále   větší   stupeň  přítomnosti  Pána  Ježíše
            Krista.   Není většinou potěšení, rozkoše a povznesen ve  stvoření, než prožívat  takovou
                                                                     v
            stále  se   zvětšující   přítomnost  Pána   Ježíše   Krista     co   nejhlubší   osobní,   soukromé   a

            intimní   modalitě.   Je   nekonečnou  inspirací   a  nevyčerpatelným   blahem   pro   každou
            entitu      v  jsoucnu a bytí.

                               10. ZÁKON DUCHOVNÍ MORÁLNOSTI A ZKUŠENOSTI

            Tento   zákon    definuje   to,   co   je  náležité,   správné  a  mravní   ze   stanoviska   duchovních

            principů.  Určuje, co   je žádoucí a přijatelný způsob prožitku a  chování.    Stanoví:


                    Všechny   zkušenosti,  chování,  činy,  myšlenky,  pocity,  žádosti,  přání,  chtění,
                    záměry a tendence jsou duchovně  vhodné, správné a mravní,  odvozují-li se
                       z  náklonnosti   poskytovat   obecné   blaho,  vzájemný   prospěch   a   užitek  pro

                    všechny  a jestli se konají, vyjadřují nebo  pociťují v   zájmu   Pána Ježíše Krista,
                    jiných a sama sebe.


            Může   se   prožívat   všechno,   co   je   jen   možno   zakoušet   zkušenostně,   koná-li    se  to
               s  myšlenkou na   tento účel.   Není nic zakázáno ani se nic neomezuje, je-li úmysl   dobrý a
            motivace  správná        a  koná-li se  to za  účelem zvelebení a  obohacení vlastního života, za


            účelem     stát   se   lepším   jedincem,  osobou   více  duchovní,  silněji   milující   a  moudřejší

            osobností,     individuem   s   větším   poznáním   a  bohatšími   znalostmi,  úplně   odpoutaným


            od sama sebe     (ve smyslu   egoistických stavů).   Skromnějším,   pokornějším a nevinnějším
            jedincem,   užitečnějším,   blahodárnějším   a   více   nápomocným   individuem,   více     a   více
            podobným      Pánu   Ježíši Kristu.
            Neexistuje jiná definice  duchovní mravnosti       a  zkušenosti.   Je  duchovně nemravné   tento

            fakt   popírat.   Je  duchovně    nemorální  zapírat   jsoucno   a   bytí  duchovních   principů.  Je

            duchovně  nemravní popírat existenci  Stvořitele.

                                       a
                V  novém  spoluoznačení     vyznění  tohoto zákona   je  duchovně   nemorální  popírat   nebo


            odvrhovat  fakt,   že  Nejvyšší  učinil  Své  Božství  lidským   a  Své  lidství  Božským.  Největší
            duchovní   nemravností       je   popírat   a   omítnout   Novou   přirozenost  Pána   Ježíše   Krista.
            Každý, kdo     to činí, dopouští se   duchovního  cizoložství.   Je  duchovně nemorální popírat
                                                 a
            Nové  zjevení Pána     Ježíše Krista  zde formulované duchovní zákony.


             Sexuální   mravnost     není   vyloučena   z  tohoto  zákona.  Jakákoliv   sexuální   úchylka   a



             perverze   normálního  pohlavního   aktu   je  duchovně      nemravná,   protože   je   v  rozporu




               s  fundamentálními  principy  jednoty  maskulinity  a  femininity.  Pohlavní   úchylka  a
            perverze    není určena sexuálním  aktem mezi svolnými dospělými mužem a ženou (bez
   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198