Page 69 - hinz
P. 69

časem a prostorem všem budoucím bytostem a entitám ve Svém Stvoření a v zóně
            vymístění. Toto je pravděpodobně jeden z nejdůležitějších důvodů, proč se Nejvyšší
            dobrovolně inkarnoval na tuto planetu ve formě Ježíše Krista.

            9. Jeden z vitálních aspektů schopnosti negativního stavu být a existovat spočívá v
            nerovnosti, sebevýlučnosti, sebeospravedlnění, parcialitě a přednostním zacházení.
            Tyto   aspekty   negativního   stavu   dávají   popud   vzniku   mnoha   národů,   ras,   tříd,
            skupin, náboženství, filosofií a jejich diskriminaci,jakož i diskriminaci pohlaví.


            Za této situace a kondice začal převládat velmi nebezpečný názor, že Nejvyšší dává
            přednost jednomu národu před druhým, jedené rase či třídě před druhou, jednomu
            pohlaví   před   druhým   (obzvláště   mužům   před   ženami),   jednomu   náboženství   a
            filosofii před druhým atd. Takže zdroj vší diskriminace, stranickosti, nespravedlnosti
            a nerovnosti byl umístěn a promítnut do Nejvyššího.

            Za   těchto   okolností   negativní   stav   vzkvétá,   pokrokově   se   vyvíjí   a   roste
            geometrickou   řadou   ve   své   moci   a   panování.   Lidé   mají   sklon   ospravedlňovat,
            omlouvat a racionalizovat svou nenávist, diskriminaci, rasismus, zlobu a podobné
            záležitosti, protože věří, že Nejvyšší je také takový. Taková situace je nesnesitelná,
            protože činí pro každého nemožným, aby měl náležité a správné chápání pravé
            Přirozenosti   Nejvyššího   a   ustanovil   s Ním/Ní   a   s   každým   jiným   v Jeho/Jejím
            Stvoření náležitý vztah. Pokud by tato situace měla pokračovat, veškeré Stvoření by
            nakonec bylo zničeno.

            Proto se Nejvyšší ve formě Ježíše Krista dobrovolně rozhodl inkarnovat na Zemi,
            kde tato filosofie panuje, a manifestovat a ilustrovat živým příkladem, že Bůh je
            nestranný a že každého ve veškerém Stvoření a na všech úrovních zóny vymístění
            miluje stejně bez ohledu na to, jak dobrý či zlý je, jaké rasy, pohlaví či třídy je nebo k
            jaké rase, pohlaví či třídě náleží a bez ohledu na to, je-li lidským tvorem, mužem,
            ženou, démonem, ďáblem či satanem nebo pekelným tvorem, a že toto pociťování
            nerovnosti nepochází z Přirozenosti Nejvyššího, ale od příjemců lásky a Moudrosti
            Nejvyššího.   Odlišnost   není   v   Nejvyšším,   Kdo   je  Absolutní   láskou   a   Absolutní
            Moudrostí a pro něhož je vše rovné, ale v samotných bytostech, entitách a věcech,
            které   jsou   umístěny   v   odlišných   stavech,   kondicích,   úhlech,   percepčních   a
            recepčních módech Lásky a Moudrosti Nejvyššího. To lze pěkně ilustrovat slovy
            Ježíše Krista, jak je zaznamenalo Evangelium dle Matouše, kapitola 5, verš 45:

                                         „Neboť On dává Svému slunci vycházet
                                             nad zlé i na dobré a sesílá déšť na
                                              spravedlivé i na nespravedlivé.“


            Takže obrazně řečeno to není Slunce, které způsobuje odlišné reakce, jelikož svítí
            stejně na vše a na každého, ale je to příjemce slunečních paprsků, který odlišně
            reaguje na jejich vliv.


            Mise   a   ilustrace   Ježíše   Krista   v   tomto   i   všech   ostatních   aspektech   vedla   k
            opětovnému nastolení náležitého chápání toho, kde spočívá pravá odpovědnost
            sentientních životů. Jestliže před tím byl Bůh obviňován ze všeho, je v současnosti
            velmi zřejmé, že to není Bůh, kdo způsobuje lidské strádání a utrpení, ale lidé sami
            tím,   že   si   zvolili   zaujmout   nesprávnou   a   nedostatečnou   pozici   vzhledem   k
            Nejvyššímu a negativnímu stavu.
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74