Page 72 - hinz
P. 72

Ale jak pokračuje prorok Izajáš? V Proroku Izajášovi, kapitola 61, verš druhý, (jehož
            čtení bylo Ježíšem Kristem přerušeno po první větě: „Abych vyhlásil vítaný rok
            Páně“) pokračuje následovně:

                                               „A den pomsty našeho Boha;
                                              Abych ulevil všem, kdo truchlí,
                                            Abych utěšil ty, kdo truchlí v Sionu,
                                             Abych jim dal krásu místo popela,
                                                Olej radosti místo truchlení,
                                           Závoj chvály místo ducha tísnivosti;
                                       Aby se mohli nazývat stromu spravedlnosti,
                                                         Sadba Páně
                                               Aby mohl být oslaven.“

            Z tohoto textu je nyní velmi zřejmé, že První příchod Ježíše Krista nebyl kvůli
            totálnímu odstranění negativního stavu. Namísto toho bylo jeho účelem poskytnout
            alternativu negativnímu stavu, jak se popisuje v předešlé kapitole; otevřít dveře
            pozitivnímu stavu; ukázat a vyznačit cestu ven z negativního stavu a do pozitivního
            stavu dávajíc každému příležitost, aby se kál před tím, než by se pustil do dalších
            kroků.

            Jak se v předešlé kapitole uvádí, spasení Stvoření od negativního stavu a jeho pekel
            se v obecném smyslu skládá ze dvou základních a hlavních fází. V první fázi bylo
            nutné ochránit a zabezpečit pozitivní stav a jeho obyvatele, aby je neovládly síly
            negativního stavu. Jestliže by negativní stav v tomto snažení uspěl a pozitivní stav
            by mu podlehl, veškeré Stvoření a zóna vymístění se všemi jejich obyvateli by se
            nauky zničily. Toto je důvod, proč nejkritičtějším a životně nejzávažnějším úkolem,
            který Ježíš Kristus v první fázi měl, nebyla eliminace negativního stavu a uzavření
            všech pekel, ale spasení pozitivního stavu před kolapsem.

            Jak si kdo pamatuje, v době prvního příchodu Ježíše Krista negativní stav značně
            převládal   nad   stavem   pozitivním   a   jeho   aktivátoři,   které   tento   autor   nazývá
            pseudotvůrci,  měli přímý přístup dokonce takříkajíc i k trůnu Božímu. Znalosti a
            schopnosti pseudotvůrců, aby pronikli všemi strážními stanovišti pozitivního stavu
            dokonce i do nejvyšších nebes, byly takové, že nikdo, jen Nejvyšší Sám/Sama, by
            nemohl zabránit jejich vlivu a vpádu.

            Když bylo dosaženo bodu, kdy  pseudotvůrci  měli úspěch při invazi do prvních
            oblastí nebes,  bylo  na   čase, aby  Nejvyšší  do  toho  vstoupil.  Za  tím   účelem   se
            Nejvyšší ve formě Ježíše Krista inkarnoval na planetu Zemi a vypudil pseudotvůrce
            a všechny ostatní negativní síly z nebes, odstranil jejich panování, vládu a řízení
            negativního stavu a všech jeho dimenzí i úrovní, odstranil určité vitální a kritické
            poznatky tajemství tvorby života a jejího používání, uzavřel je do nepřístupných
            oblastí speciálně vytvořených pekel, přerušil všechny přímé obousměrné přístupy
            pekel do pozitivního stavu, omezil jejich vliv pouze na zónu vymístění a donedávna
            na určité oblasti intermediálního světa duchů a dostal všechna pekla v negativním
            stavu pod Svou nejzazší kontrolu.


            Bez tohoto kriticky závažného počinku by nikdo v celém Stvoření a v zóně vymístění
            nikdy nemohl být spasen nebo zůstat naživu.

            V tomto činu Ježíše Krista spočívá pravý význam Jeho/Jejího prvního příchodu na
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77