Page 66 - hinz
P. 66

každý je navěky odsouzen zůstat takovým, jaký je. Vždyť doposud neexistovala
            žádná cesta, jíž bylo možno provést změnu vlastního rozpoložení. Ježíš Kristus se
            Svými   činy   a   příklady   stal   touto   cestou.   Nyní   existuje   cesta   ven   z   každého
            rozpoložení bez jakékoli výjimky a výluky, dokonce  i jestliže  je to cesta ven z
            nejhlubších a nejnižších pekel.


            7. V době inkarnace Ježíše Krista na této planetě měl převládající negativní stav
            úspěch při vkládání nesprávných idejí a chápání pravé Přirozenosti Nejvyššího čili
            Boha do myslí lidí. Je jen logické dojít k závěru, že je-li negativní stav jedinou
            existující   alternativou   -   tedy   je   pozitivní,   pak   Bůh,   Nejvyšší,   je   v   zásadě   této
            negativní povahy. Proto se Bůh vnímá jako hněvivý, žárlivý, krutý, nepřátelský,
            planoucí, krvežíznivý vrah, který s potěšením přináší lidem všemožná strádání a
            utrpení,   obzvláště   pokud   Ho   slepě   nenásledují   a   neposlouchají.   Jak   lze   vidět,
            Nejvyšší se zde popisuje a vnímá v lidských projekcích, které jsou projekcemi
            negativního stavu. To je nevyhnutelný závěr, když negativní stav převládá, protože
            takové je pojetí Přirozenosti Nejvyššího negativním stavem.

            Smrtelné nebezpečí takového pojímání Přirozenosti Nejvyššího spočívá ve faktu, že
            je-li Nejvyšší takto negativní, pak toto je pozitivní způsob, a tudíž jeden by se měl
            snažit být něčím či někým podobným takovému Bohu. Takže takový druh pojímání
            se stává schválením, ospravedlněním, racionalizací a omluvou pro všechna jsoucí a
            existující zla a nepravdy a pro jsoucno a bytí negativního stavu v obecnosti. Konec
            konců je to Bůh, kdo je negativní. A protože negativní v této konotaci je dobré a
            božské, je dobré a božské být zlý, negativní a být v nepravdách. Takováto situace
            dává negativnímu stavu nepochybnou moc, panství a vliv nad životy lidí a jejich
            dušemi.


            Problémem  v této situaci bylo, že  pseudotvůrci  začali mít  úspěch  s vkládáním
            těchto odporných myšlenek o pravé přirozenosti Nejvyššího dokonce i do některých
            členů   pozitivního   stavu   nebes.   Když   tato   situace   nastala,   bylo   nutné   -   aby   se
            veškeré   Stvoření   zachránilo   od   zničení   (jestliže   někdo   konec   koncil   přijme
            nepravdu, že Nejvyšší je negativní, nezůstává nic pozitivního, a jelikož pozitivní stav
            je samotným přenašečem Života z Absolutně pozitivního Zdroje Života - Nejvyššího,
            přestal by se veškerý život přenášet a každý by byl zničen) - aby se Nejvyšší osobně
            inkarnoval   ve   formě   Ježíše   Krista   na   tuto   Zemi   za   účelem   zobrazení   pravé
            Přirozenosti Nejvyššího živoucím příkladem.

            Takže   poprvé   Ježíš   Kristus   konkrétně   a   živě   zobrazil   a   manifestoval   živoucím,
            osobním příkladem, jaký je Nejvyšší, Jeho/Její pravou Přirozenost a to, na jaké bázi
            lze   mít   s   pravým   Nejvyšším   vztah.   Takže   Ježíš   Kristus   Sám/Sama   zobrazil,   že
            Nejvyšší   je   Absolutní   láska   a   Absolutní   moudrost   a   že   On   je   Absolutním
            milosrdenstvím,   Odpuštěním   a   Soucitem   a   že   je  Absolutně   pozitivním   stavem
            neobsahujícím   žádnou   negativitu   a   že   miluje   každého   do   takové   míry,   že   se
            Sám/Sama z pozice této Lásky a Moudrosti dokonce inkarnoval do negativního
            stavu, aby spasil každého od nesprávného pojímání pravé Přirozenosti Nejvyššího,
            a tak od nejzazší záhuby.

            Jestliže   by   se   někdo   jiný   než   Sám/Sama   Nejvyšší   pokusil   zobrazit   pravou
            Přirozenost   Nejvyššího,   nebyl   by   s   to   uspět,   protože   by   to   bylo   jen
            zprostředkováním, ale ne přímou ilustrací a zkušeností. Kdokoli menší než Nejvyšší
            by byl neúspěšný, protože všichni členové Stvoření by si museli učinit závěr, že
            Láska Boží není absolutní, jelikož Nejvyšší nepociťuje, že Jeho/Její Stvoření není
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71