Page 68 - hinz
P. 68

tím dílem, protože každý pod touto úrovní, v níž se Nejvyšší inkarnoval, by nebyl s
            to tuto úroveň vnímat či pojímat. U některých Lidí by tudíž byla vyloučena tato
            vitální a kriticky závažná schopnost mít vztah s Nejvyšším.

            Na straně druhé je inkarnace Nejvyššího do nejnegativnější úrovně (planeta Země)
            všezahrnující, protože každý je s to vnímat, rozeznávat, chápat a dosáhnout této
            úrovně. Duchovním pravidlem zde je, že nejnižší úroveň může být a existovat pouze
            z úrovně nejvyšší, a tudíž každý v nejvyšších úrovních může snadno vnímat a
            rozeznávat vše v nižších úrovních, protože to z nich následuje nebo je k tomu v
            opozici. Avšak nic a nikdo v následujících či opačných úrovních nemůže vnímat
            někoho   či   mít   přímí   vztah   s   někým   v   předcházející   či   pozitivní   úrovni.   To   je
            obzvláště   pravdou   o   negativním   stavu,   který   v   podstatě   popírá   jsoucno   a   bytí
            pozitivního stavu. Aktem tohoto popírání negativní stav vylučuje sebe ze všech
            úrovní Stvoření, a tudíž nemůže vnímat vůbec nic z pravé přirozenosti Stvoření
            Nejvyššího. Na strana druhé může pozitivní stav snadno vnímat stav negativní,
            protože jeho jsoucno a bytí závisí od jsoucna a bytí pozitivního stavu. Cokoli je v
            závislé pozici, je vnímatelné a chápatelné každým, na kom je to závislé. Toto je
            důvodem, proč Nejvyšší zvolil inkarnovat se v  nejnegativnější úrovni,  kterou je
            pseudoplaneta Země, aby tak zahrnul všechny v pozitivním a negativním stavu za
            účelem splnění Svého slibu.

            Takže přijal fyzické, lidské tělo původně zfabrikované pseudotvůrci. Tímto přijetím
            učinil Nejvyšší Své Božství také lidským. Doposud neexistovalo v Božské esenci a
            Substanci Přirozenosti Nejvyššího nic lidského. Skrze takovou lidskou formu se
            Nejvyšší stal viditelným, rozeznatelným, přístupným, dotknutelným, vnímatelným a
            hmatatelným všemi ostatními formami a manifestacemi na všech úrovních jsoucna
            a bytí včetně všech úrovní negativního stavu. Nyní se každý ve Stvoření a v zóně
            vymístění může konkrétně, osobně, intimně a soukromě vztahovat k Nejvyššímu.
            Jakmile Nejvyšší učinil Své Božské lidským skrze fyzický zrod do negativního stavu,
            bylo   dalším   důležitým   krokem   učinit   tuto   lidskou   formu   Božskou,   aby   se   tato
            hmatatelná forma zachovala na věčnost. Bez tohoto kritického kroku by se nemohlo
            dosíci věčného zachování konkrétní formy Nejvyššího a mohla by se vrátit předešlá
            nežádoucí nehmatatelná situace a kondice. To by učinilo nemožným, aby následující
            cykly   Stvoření   Nejvyššího   ustanovily   tento   vitální   a   kriticky   závažný   vztah   k
            Nejvyššímu.   Nejvyšší   by   se,   jak   se   opakuje   ještě   jednou,   stal   nehmatatelnou,
            vzdálenou,   nepřístupnou,   nerozeznatelnou,   nepochopitelnou   a   cizí   Absolutní
            bytostí, o níž by žádná lidská mysl nemohla dosáhnout žádného pojetí.


            To   je   důvod,   proč   bylo   nutné   učinit   přijatou   lidskou   formu   negativního   stavu
            Božskou. Ale nic z negativního stavu nemůže být obsaženo v Božském, protože pak
            by to nebylo Božské. Proto Nejvyšší podrobil Svou lidskou formu a její negativitu
            silnému pokušení pekly, jímž v průběhu svého pozemského života z tohoto lidského
            těla   postupně   vypuzoval   všechna   zla,   nepravdy   a   negativnosti.   Proces   učinění
            lidského těla Božským byl Nejvyšším završen v okamžiku Jeho/Jejího vzkříšení.


            Takže po vzkříšení vzal Nejvyšší toto lidské tělo, které bylo nyní učiněno Božským,
            se Sebou a od té doby se každému ve Svém Stvoření a v zóně vymístění jeví ve
            formě   Ježíše   Krista.   Toto   je   důvod,   proč   Ježíš   Kristus   na   rozličných   místech
            evangelií prohlašuje, že nikdo nemůže přijít k Otci, to jest k Nejvyššímu, než skrze
            Něho/Ni - to jest skrze Jeho/Její Božské lidství a lidské Božství.

            Zakončením tohoto důležitého kroku splnil Nejvyšší Svůj slib, který učinil před
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73