Page 68 - hinz
P. 68
tím dílem, protože každý pod touto úrovní, v níž se Nejvyšší inkarnoval, by nebyl s
to tuto úroveň vnímat či pojímat. U některých Lidí by tudíž byla vyloučena tato
vitální a kriticky závažná schopnost mít vztah s Nejvyšším.
Na straně druhé je inkarnace Nejvyššího do nejnegativnější úrovně (planeta Země)
všezahrnující, protože každý je s to vnímat, rozeznávat, chápat a dosáhnout této
úrovně. Duchovním pravidlem zde je, že nejnižší úroveň může být a existovat pouze
z úrovně nejvyšší, a tudíž každý v nejvyšších úrovních může snadno vnímat a
rozeznávat vše v nižších úrovních, protože to z nich následuje nebo je k tomu v
opozici. Avšak nic a nikdo v následujících či opačných úrovních nemůže vnímat
někoho či mít přímí vztah s někým v předcházející či pozitivní úrovni. To je
obzvláště pravdou o negativním stavu, který v podstatě popírá jsoucno a bytí
pozitivního stavu. Aktem tohoto popírání negativní stav vylučuje sebe ze všech
úrovní Stvoření, a tudíž nemůže vnímat vůbec nic z pravé přirozenosti Stvoření
Nejvyššího. Na strana druhé může pozitivní stav snadno vnímat stav negativní,
protože jeho jsoucno a bytí závisí od jsoucna a bytí pozitivního stavu. Cokoli je v
závislé pozici, je vnímatelné a chápatelné každým, na kom je to závislé. Toto je
důvodem, proč Nejvyšší zvolil inkarnovat se v nejnegativnější úrovni, kterou je
pseudoplaneta Země, aby tak zahrnul všechny v pozitivním a negativním stavu za
účelem splnění Svého slibu.
Takže přijal fyzické, lidské tělo původně zfabrikované pseudotvůrci. Tímto přijetím
učinil Nejvyšší Své Božství také lidským. Doposud neexistovalo v Božské esenci a
Substanci Přirozenosti Nejvyššího nic lidského. Skrze takovou lidskou formu se
Nejvyšší stal viditelným, rozeznatelným, přístupným, dotknutelným, vnímatelným a
hmatatelným všemi ostatními formami a manifestacemi na všech úrovních jsoucna
a bytí včetně všech úrovní negativního stavu. Nyní se každý ve Stvoření a v zóně
vymístění může konkrétně, osobně, intimně a soukromě vztahovat k Nejvyššímu.
Jakmile Nejvyšší učinil Své Božské lidským skrze fyzický zrod do negativního stavu,
bylo dalším důležitým krokem učinit tuto lidskou formu Božskou, aby se tato
hmatatelná forma zachovala na věčnost. Bez tohoto kritického kroku by se nemohlo
dosíci věčného zachování konkrétní formy Nejvyššího a mohla by se vrátit předešlá
nežádoucí nehmatatelná situace a kondice. To by učinilo nemožným, aby následující
cykly Stvoření Nejvyššího ustanovily tento vitální a kriticky závažný vztah k
Nejvyššímu. Nejvyšší by se, jak se opakuje ještě jednou, stal nehmatatelnou,
vzdálenou, nepřístupnou, nerozeznatelnou, nepochopitelnou a cizí Absolutní
bytostí, o níž by žádná lidská mysl nemohla dosáhnout žádného pojetí.
To je důvod, proč bylo nutné učinit přijatou lidskou formu negativního stavu
Božskou. Ale nic z negativního stavu nemůže být obsaženo v Božském, protože pak
by to nebylo Božské. Proto Nejvyšší podrobil Svou lidskou formu a její negativitu
silnému pokušení pekly, jímž v průběhu svého pozemského života z tohoto lidského
těla postupně vypuzoval všechna zla, nepravdy a negativnosti. Proces učinění
lidského těla Božským byl Nejvyšším završen v okamžiku Jeho/Jejího vzkříšení.
Takže po vzkříšení vzal Nejvyšší toto lidské tělo, které bylo nyní učiněno Božským,
se Sebou a od té doby se každému ve Svém Stvoření a v zóně vymístění jeví ve
formě Ježíše Krista. Toto je důvod, proč Ježíš Kristus na rozličných místech
evangelií prohlašuje, že nikdo nemůže přijít k Otci, to jest k Nejvyššímu, než skrze
Něho/Ni - to jest skrze Jeho/Její Božské lidství a lidské Božství.
Zakončením tohoto důležitého kroku splnil Nejvyšší Svůj slib, který učinil před