Page 73 - hinz
P. 73

tento svět a do ostatních oblastí zóny vymístění. Je zde nutné si jednou a provždy
            uvědomit, že První příchod Ježíše Krista nebyl omezen pouze na Jeho příchod na
            planetu Zemi. Byl to také Jeho první příchod do intermediální zóny vymístění a do
            všech oblasti pekel. Tento fakt není lidem na Zemi příliš znám. Avšak Ježíš Kristus
            by nic nemohl zařídit, jestliže by Jeho první příchod měl být omezen pouze na Jeho
            aktivity na fyzické pseudozemi. Když byl ukřižován, před svým vzkříšením vstoupil
            do všech ostatních oblastí zóny vymístění včetně pekel  pseudotvůrců  a úspěšně
            zde provedl Své poslání. Je třeba si zapamatovat, že tyto světy nejsou omezeny
            zákony času a prostoru jako je fyzický Vesmír a fyzická zóna vymístění. Tři dny a tři
            noci pozemského času, které Ježíš Kristus strávil v peklech, se ve skutečnosti
            mohly rovnat mnoha stoletím nebo tak dlouhému období, jaké bylo třeba, aby se
            úspěšně provedla tato poslání.


            Jakmile se první fáze spasení završila a negativní stav byl vyhnán z pozitivního
            stavu Stvoření s výjimkou některých oblastí intermediálního světa duchů, mohla se
            začít druhá fáze postupné eliminace veškerého negativního stavu ze jsoucna a bytí.
            Tato druhá fáze a její taktiky a postupy je tím, co kromě mnoha jiných věcí znamená
            Druhý příchod Pána Ježíše Krista.


            Při pohledu na tato fakta je nutné získat náležité porozumění tomu, proč bylo nejen
            nutné, ale velmi vitální a kritické, aby jsoucno a bytí negativního stavu a všech jeho
            pekel a všech jeho dimenzí, pseudosvětů a úrovní pokračovalo po určitou dobu
            přidělenou Nejvyšším kvůli velmi důležitým duchovním důvodům. Aby se takového
            pochopení dosáhlo, budou nyní zjeveny určité důvody tohoto stavu věcí.

            1. V době bezkonkurenční vlády a říše pseudotvůrců nad značnou většinou stvoření
            tito také ovládali produkci nového života ve formě sentientních entit a bytostí.
            Majíce   znalost   tvoření   rozličných   forem   života   a   jejího   používání,   zfabrikovali
            všemožné druhy bytostí a lidí a určili jejich počty a rozmístěni: Protože prvotním
            účelem pseudotvůrců bylo ovládnutí veškerého stvoření, kohokoli svými magickými
            a korespondenčními prostředky vytvořili, vytvořili ho pouze za tímto účelem. Takže
            lidé se na této Zemi rodili a byli tvořeni někde jinde v zóně vymístění bez jakékoli
            svobody  volby, ale   s  pouhým   určením  být zlí a  negativní  a  ovládnout  veškeré
            Stvoření.


            V době prvního příchodu Ježíše Krista bylo mnoho obyvatel této Země, jakož i
            obyvatel   ostatních   oblastí   zóny   vymístění   a   intermediálního   světa   duchů   touto
            fabrikací a produkcí pseudotvůrců. Takže nikdo z nich neměl žádnou svobodu volby
            či vědomí, že taková svoboda volby vůbec existuje a je možná.  Pseudotvůrci  do
            nich vštípili představu, že vše je pouze z nutnosti, a tudíž  Nic  jiného není jako
            alternativa   k  mání.  A  protože   jim   zároveň   byl   dán   silný   instinktivní   pud   být   a
            existovat   jako   živoucí   a  sebeuvědomující  se   entity,   byli   předurčeni   věčně
            pokračovat tímto životním stylem nesvobody a bez možnosti volby. Takže v době
            bezkonkureční říše pseudotvůrců nebyl nikdo zrozen či vyprodukován (při několika
            výjimkách) s nějakým vědomím či potřebou nějaké volby, ale jen s volbou být zlý a
            negativní. Tato situace byla pro ně nejzazší „svobodou volby“. Proto odstranit náhle
            tuto kondici z jejich životů znamená eliminovat samotný jejich život.


            Jestliže by Ježíš Kristus měl za těchto okolností eliminovat negativní stav, odstranil
            by sám jejich život a nahradil by jeden způsob nutnosti jiným - tentokrát nutností
            být pozitivním. Povaha negativního stavu je zbudováno na nutnosti být takovým či
            onakým. Takový je život negativního stavu.
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78