Page 140 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 140

DIALOG 115

            nich vložil. Tím, že je mají ode Mne, Já jsem v nich neustále a umožňuji jim, aby měli
            svůj vlastní život a byli živoucími. Tento fakt je znázorněn dotyčnou ženou, jež věděla,
            že se nacházím v domě farizejově. Její vědění označuje rozpoznání, že Já jsem ve všech
            v jejich nejsoukromějším nitru, zde znázorněném farizejovým domem. Že šlo o farizejů
            dům, znamená, že Já jsem také v těch, co si myslí a věří, že mají pravé vědění dobra a
            pravdy  a  všech  jiných  duchovních  principů,  ale  kteří  se  ve  skutečnosti  nalézají
            v pouhých zdánlivostech takového vědění.


            Že ta žena přinesla s sebou alabastrovou nádobku vonného oleje, znamená, že pouze
            z pozice  těchto  pozůstatků  se  mohlo/může  ke  Mně  přistoupit  bez  ohledu  na  to,  jak
            velkým hříšníkem by kdo byl. Že stála za Mnou u Mých nohou plačíc, znamená, že nic
            negativního a hříšného nebylo /není částí pravé přirozenosti a nemělo/nemá nic do
            činění  s pravou  přirozeností  Pozitivního  Stavu  nebo  Mou  Pravou  Absolutní
            Přirozeností. To bylo/je odděleno ode Mne a bylo/je za Mnou po všechny časy. Že stála
            u Mých nohou, značí styčný bod, kde negativní stav může učinit takový kontakt, aniž by
            byl  v jeho  průběhu  zničen.  Nohy  v souvislosti  tohoto  textu  korespondují  s Mým
            Nejzevnějším Stupněm Mé Nejzevnější Mysli, z něhož byla stvořena fyzická dimenze.
            Byl  to  nejzevnější  stupeň  té  dimenze,  ze  které  byl  negativní  stav  zfabrikován.  Moje
            nohy  čili  nejzevnější  oblast  Mé  Zevní  Mysli  projevují  určitou  náklonnost  vůči
            negativnímu  stavu  v tom  smyslu,  že  na  této  úrovni  je  možný  kontakt  s negativním
            stavem,  pokud  ten,  kdo  se  na  Mne  obrací  kvůli  takovému  kontaktu,  přináší  s sebou
            svoji pravou přirozenost - ženu, vlastnící pozůstatky lásky a dobra - vonný olej - a je
            ochotný přiznat, že Já jsem zdrojem té lásky a toho dobra.

            Že ta žena plakala, značí to, že jedincova vlastní pravá přirozenost poznává, odkud jeho
            problémy pochází, a že beze Mne nemá žádnou šanci žít či být naživu. Pláč je prvním
            krokem  k poznání  pramene  vlastních  problémů  a  potřeby  se  jich  zbavit.  Pamatujte,
            problémy  jsou  hříchem  a  hříchy  jsou  problémy.  Že  začala  umývat  Mé  nohy  svými
            slzami  a  utírat  je  vlasy  své  hlavy,  značí,  že  se  Mnou  sdílela  své  nejcennější  a
            nejniternější  vlastnictví,  reprezentovaní  zde  slzami,  které  jsou  věcí  velmi  osobní  a
            individuální. Že je utírala svými vlasy značí, že to činila z nejniternější moci své lásky.
            Vlasy znamenají osobní duchovní moc a energii, která uschopňuje jedincovo fungování
            ve své vlastní individualitě, jedinečnosti a rozdílnosti. Ale že to byla žena, kdo sdílela se
            Mnou svou osobní duchovní moc a energii pomocí procesu utírání Mých nohou během
            jejich umývání, značí, že  jenom  z pozice femininního  principu,  což je princip lásky a
            dobroty, může mít takový akt smysluplný a užitečný význam.

            Že ta žena líbala Mé nohy a pomazala je vonným olejem, značí přiznání a přijetí Mého
            Lidského Božství a Božského Lidství, kterému připisovala pravou moc, ze které mohu
            iniciovat spásu všech takzvaných hříšníků, jaké zde ona reprezentovala. Líbání Mých
            nohou  označuje  přijetí  lidského  aspektu  Mé  Přirozenosti.  Jejich  pomazání  vonným
            olejem  znamená,  že  spása  může  přijít  pouze  pomocí  faktoru,  že  Já  jsem  učinil  Mé
            Božství Lidským a následně jsem Mé Lidství učinil Božským. Ale to také znamená, že
            od Mých nohou, tj. tak říkajíc z lidské části Mé Přirozenosti, která byla umývána jejími
            slzami, utírána jejími vlasy a líbána a pomazána vonným olejem, se bude odvozovat Má
            Nová  Přirozenost  po  očištění  od  všech  zel  a  nepravd,  jakými  byla/je  typická  lidská
            přirozenost  prosáknuta.  Ona  je  umývala  svými  slzami,  což  znamená  umytí  Mých
   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145