Page 144 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 144

DIALOG 115

            odchodu z planety Nula. Povšimněte si, prosím, že mnohé z nejdůležitějších duchovně-
            filosofických  diskusí  jsem  měl  se  ženami.  První  osobou,  které  jsem  se  zjevil  po
            vzkříšení,  byla  žena.  Není  náhodou,  že  Lukáš  ve  svém  Evangeliu  po  zaznamenání
            příhody  s dotyčnou  ženou  zahajuje  následující  kapitolu,  kapitolu  8,  prohlášením,  že
            mnohé  ženy  byly  se  Mnou,  staraly  se  o  Mne  a  sloužily  Mi  ze  své  podstaty,  či  jinak
            řečeno, ze své femininity. Všechna tato fakta ukazovala na životně a kriticky závažnou
            důležitost  potřeby  zrovnoprávnit  všechny  principy  femininity  a  maskulinity  a
            maskulinity a femininity. V jejich rovnosti, jednotě, jednotnosti, integraci, harmonii a
            vzájemném sdílení je plnost Mé přítomnosti a plnost života pozitivního stavu a jeho
            pravé povahy. Vzpomínáte si na Má slova, naznačující, že jsem vám dal Svůj příklad?
            Tak,  jak  jsem  jednal  s druhými,  zvláště  se  ženami,  podle  toho  Mého  příkladu  máte
            jednat  se  sebou  navzájem,  obzvláště  se  ženami,  jste-li  muži.  Činíte-li  tak,  pak  tím
            následujete  Mému  příkladu,  a  konáte-li  to,  pak  tím  manifestujete  na  své  hříšné,
            neřestné  a  násilnické  planetě,  jak  vypadá  pravý  život,  život  pozitivního  stavu,  a
            nakonec i Moje Nová Absolutní Přirozenost.

            Můj  poměr  s Marií  Magdalenou,  na  nějž  narážela  Borisova  otázka,  byl  již
            prodiskutován v Dialogu třetím prvního dílu. V této chvíli o tom nic více nelze říci.

            A toto nás přivádí ke druhé otázce a k odpovědi na ni - Podobenství o ztraceném či
            marnotratném  synovi  (Lukáš  15:11-32).  V tomto  podobenství  jsou  nejméně  dvě
            symbolická znázornění. Na prvním místě je symbolicky popsána aktivace negativního
            stavu a její výsledek. Na druhém místě popisuje rozličné úrovně vztahů, jaké se mohou
            a smí udát mezi někým, kdo se považuje za pozitivního, a někým, kdo je považován za
            negativního čili duchovně mrtvého.

            ‚Jeden člověk‘ v této souvislosti znázorňuje Stvořitele - Mne. Že měl dva syny, označuje
            dvě  kvality  Stvoření  -  Lásku  a  Moudrost,  Dobro  a  Pravdu,  Pozitivní  Skutky  a  Víru  a
            Maskulinitu  a  Femininitu.  Je  zde  popsán  plán  separace,  rozštěpení  a  rozdělení  těch
            dvou bytostných a podstatných kvalit za účelem aktivace negativního stavu neboli toho
            jiného typu života, aby se tak vyzkoušela hypotéza, zda by tento život mohl mít stejné
            kvality, smysl a výsledek, jaký má život pozitivního stavu. Že to byl nejmladší syn, který
            přišel k otci požádat o svůj podíl dědictví, znázorňuje to, že maskulinní princip chce
            být odloučen od femininního principu. Důvodem, že on byl tím mladším, byl ve faktu,
            že  láska  či  femininita  předchází  a  dává  zrod  moudrosti  či  maskulinitě.  Ačkoliv  se
            v nečasové  a  neprostorové  konotaci  a  v Mém  Absolutním  Stavu  a  Procesu  vyskytují
            tyto  základní  atributy  či  kvality  simultánně  a  synchronně,  při  jejich  aplikaci  na
            časoprostorové kontinuum a na sentientní mysl se jeví, jako by jeden předcházel druhý
            stejným  způsobem, jako je to  při  porodu dvojčat, kdy jedno z dvojčat vychází z lůna
            matky první a po něm hned následuje druhé. Ten, kdo následuje, bude považován za
            mladšího,  ačkoliv  oba  se  vyvíjeli  v matčině  lůně  současně  a  stejně.  Takže  v tomto
            smyslu tím, že láska předchází a dává zrod moudrosti, čili v této konotaci femininita
            předchází maskulinitě, to byl maskulinní aspekt, který požadoval svou část dědictví,
            aby se tak mohl odloučit od své femininity a Mého Absolutního Stavu. Toto odloučení
            je  označeno  mužem,  který  rozdělil  své  živobytí  svému  mladšímu  synovi.  ‚Živobytí‘
            v této  konotaci  značí  jednu  část  tvořivého  materiálu,  který  byl  vzat  z celku  všeho
            tvůrčího materiálu a použit k fabrikaci zóny vymístění.
   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149