Page 142 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 142

DIALOG 115

            je to, co ta událost, popsaná u Lukáše, skutečně znamená mimo mnoho jiného ohledně
            osobního života té ženy, jakožto i farizejovy situace.

            Je zde však jiný důležitý duchovní aspekt, týkající se reprezentace dotyčné ženy. Tato
            žena  byla  nazývána  hříšnicí.  Jakých  druhů  hříchů  se  dopouštěla?  Všechny  se  týkaly
            jejího  sexuálního  stýkání  se  s muži.  Toto  je  záležitost  vztahů.  Jak  víte,  do  vztahu
            s jinými se můžete zapojit na mnohých úrovních. Sexualita však byla definována jako
            všezahrnující  sdílení  z pozice  femininity  někoho  vůči  pozici  maskulinity  někoho  a
            z pozice maskulinity někoho k pozici femininity někoho. Kvalita jakéhokoliv takového
            zapojení je určena faktory záměru a motivace, s jakými se takové účastnění a sdílení
            děje.  Jak  víte,  jedním  z nejdůležitějších  účelů  Stvoření  a  všech  bytostí  v něm
            umístěných  je  sdílet  to,  co  kdo  má  a  čím  kdo  je  z pozice  své  vlastní  individuality,
            jedinečnosti  a  rozdílnosti.  Fundamentální  metou,  základním  smyslem  a  účelem
            sexuality v tomto ohledu je, mimo mnohé jiné věci, být průchodištěm čili prostředkem
            k tomu,  aby  se  takové  intimní  sdílení  konalo.  Důležitost  takového  sdílení  může  být
            nalezena  v tom  faktu,  že  jediný  způsob,  jak  se  může  náležitě  projevovat  a  sdílet
            jedinečný, rozdílný a velice individuální element či částice z Mé Absolutní, Individuální
            a  Rozdílné  přirozenosti,  která  byla  vložena  do  každého  jedince  v jeho  relativních
            podmínkách,  je  ve  sdílení  toho,  co  kdo  má  a  čím  kdo  je,  se  všemi  ostatními.  Takto
            s různé  aspekty,  elementy  a  částice  Mé  Absolutní  Přirozenosti  sdílejí  mezi  všemi
            sentientními  entitami.  Toto  je  také  způsob,  jakým  Se  dostávám  ke  všem  v Mém
            Stvoření. Sexualita hraje v tomto ohledu ústřední roli v procesu tohoto sdílení.

            Kvalita, obsah a náležitost tohoto sdílení je určena účelem, pro jaký k takovému sdílení
            dochází.  Z jaké  pozice  se  nějaké  to  sdílení  iniciuje?  Co  bere  v úvahu?  Kdo  a  jak  je
            zapojen  do  procesu  takového  sdílení?  Čistota  a  bezhříšnost  jakéhokoliv  takového
            sdílení je určována faktorem Mého osobního zapojení v jakémkoliv takovém vztahu. Je
            také určována faktory motivace a úmyslu v takovém sdílení. V případě dotyčné ženy
            šlo  o  to,  že  její  přístup  k takovému  sdílení  pocházel  z lásky  k mužům  a  z potřeby
            poskytovat lásku každému, kdo se na ni s takovým úmyslem obrátil.

            Avšak problémem s její láskou bylo v tomto ohledu to, že postrádala moudrost. Sdílela
            svou ženskost, jedinečnost, individualitu a rozdílnost bez jakéhokoliv ohledu na jejich
            zdroj - na Mne. Místo toho to činila sama ze sebe, sebou a od sebe, přitom vyloučila
            Mou  přítomnost  ve  všech  svých  aspektech.  Proto  bylo  její  chování  v této  oblasti
            považováno za hříšné. Nicméně činila tak z lásky bez jakýchkoliv nízkých úmyslů. Díky
            tomuto se stala hodnou bezpodmínečného milosrdenství a odpuštění, jakmile zjistila,
            jaké má problémy se svým způsobem sdílení, a jakmile si uvědomila, že pouze Já mohu
            napravit  její  situaci,  když  akceptuje  Mé  Absolutní  Božství  a  Mou  Budoucí  Novou
            Přirozenost. Takže svou individualitu, jedinečnost a rozdílnost a vše, co měla obsaženo
            v dobrotě svého srdce, mysli a osobnosti, přinesla ke Mně poznávající, kdo byl jejich
            zdrojem.  Tímto  chováním  anulovala  jakoukoliv  negativní  či  hříšnou  konotaci  svého
            chování,  svých činů, výkonů a produktivity. Proto jsem řekl farizejovi, že její hříchy,
            jichž  bylo mnoho, byly  odpuštěny, neboť  hodně  milovala. Také  je to  důvodem,  proč
            jsem jí neřekl, aby šla a nehřešila více. Jste-li se Mnou a jestliže všechno ve svém životě,
            nezáleží na tom, co to je, děláte ze Mne, se Mnou, skrze Mne, ode  Mne a pro Mne a
            jestliže  to  činíte  z pozice  své  vlastní  individuality,  jedinečnosti  a  rozdílnosti,
   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147