Page 142 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 142
DIALOG 115
je to, co ta událost, popsaná u Lukáše, skutečně znamená mimo mnoho jiného ohledně
osobního života té ženy, jakožto i farizejovy situace.
Je zde však jiný důležitý duchovní aspekt, týkající se reprezentace dotyčné ženy. Tato
žena byla nazývána hříšnicí. Jakých druhů hříchů se dopouštěla? Všechny se týkaly
jejího sexuálního stýkání se s muži. Toto je záležitost vztahů. Jak víte, do vztahu
s jinými se můžete zapojit na mnohých úrovních. Sexualita však byla definována jako
všezahrnující sdílení z pozice femininity někoho vůči pozici maskulinity někoho a
z pozice maskulinity někoho k pozici femininity někoho. Kvalita jakéhokoliv takového
zapojení je určena faktory záměru a motivace, s jakými se takové účastnění a sdílení
děje. Jak víte, jedním z nejdůležitějších účelů Stvoření a všech bytostí v něm
umístěných je sdílet to, co kdo má a čím kdo je z pozice své vlastní individuality,
jedinečnosti a rozdílnosti. Fundamentální metou, základním smyslem a účelem
sexuality v tomto ohledu je, mimo mnohé jiné věci, být průchodištěm čili prostředkem
k tomu, aby se takové intimní sdílení konalo. Důležitost takového sdílení může být
nalezena v tom faktu, že jediný způsob, jak se může náležitě projevovat a sdílet
jedinečný, rozdílný a velice individuální element či částice z Mé Absolutní, Individuální
a Rozdílné přirozenosti, která byla vložena do každého jedince v jeho relativních
podmínkách, je ve sdílení toho, co kdo má a čím kdo je, se všemi ostatními. Takto
s různé aspekty, elementy a částice Mé Absolutní Přirozenosti sdílejí mezi všemi
sentientními entitami. Toto je také způsob, jakým Se dostávám ke všem v Mém
Stvoření. Sexualita hraje v tomto ohledu ústřední roli v procesu tohoto sdílení.
Kvalita, obsah a náležitost tohoto sdílení je určena účelem, pro jaký k takovému sdílení
dochází. Z jaké pozice se nějaké to sdílení iniciuje? Co bere v úvahu? Kdo a jak je
zapojen do procesu takového sdílení? Čistota a bezhříšnost jakéhokoliv takového
sdílení je určována faktorem Mého osobního zapojení v jakémkoliv takovém vztahu. Je
také určována faktory motivace a úmyslu v takovém sdílení. V případě dotyčné ženy
šlo o to, že její přístup k takovému sdílení pocházel z lásky k mužům a z potřeby
poskytovat lásku každému, kdo se na ni s takovým úmyslem obrátil.
Avšak problémem s její láskou bylo v tomto ohledu to, že postrádala moudrost. Sdílela
svou ženskost, jedinečnost, individualitu a rozdílnost bez jakéhokoliv ohledu na jejich
zdroj - na Mne. Místo toho to činila sama ze sebe, sebou a od sebe, přitom vyloučila
Mou přítomnost ve všech svých aspektech. Proto bylo její chování v této oblasti
považováno za hříšné. Nicméně činila tak z lásky bez jakýchkoliv nízkých úmyslů. Díky
tomuto se stala hodnou bezpodmínečného milosrdenství a odpuštění, jakmile zjistila,
jaké má problémy se svým způsobem sdílení, a jakmile si uvědomila, že pouze Já mohu
napravit její situaci, když akceptuje Mé Absolutní Božství a Mou Budoucí Novou
Přirozenost. Takže svou individualitu, jedinečnost a rozdílnost a vše, co měla obsaženo
v dobrotě svého srdce, mysli a osobnosti, přinesla ke Mně poznávající, kdo byl jejich
zdrojem. Tímto chováním anulovala jakoukoliv negativní či hříšnou konotaci svého
chování, svých činů, výkonů a produktivity. Proto jsem řekl farizejovi, že její hříchy,
jichž bylo mnoho, byly odpuštěny, neboť hodně milovala. Také je to důvodem, proč
jsem jí neřekl, aby šla a nehřešila více. Jste-li se Mnou a jestliže všechno ve svém životě,
nezáleží na tom, co to je, děláte ze Mne, se Mnou, skrze Mne, ode Mne a pro Mne a
jestliže to činíte z pozice své vlastní individuality, jedinečnosti a rozdílnosti,