Page 141 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 141
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.
lidských aspektů faktem uznání, že Já nevlastním nic, co má negativní a zlou povahu, a
že cokoliv negativního v lidském aspektu Mé povahy je eliminováno ryzostí Mé lásky a
dobroty, vzájemně sdílených s každým, kdo přistupuje ke Mně v Mé Nové Přirozenosti.
V tomto ohledu celá scéna s tou ženou naznačuje, že ať je někdo jakkoliv zlý a
negativní, jestliže uzná Mou Novou Přirozenost, což zde představuje líbání Mých nohou
a jejich pomazání pozůstatky své lásky a dobra, pak Já mohu z té pozice zahájit akt jeho
spásy bez jakýchkoliv výhrad. Takže v této scéně se v podstatě předvídá získání Mé
Nové Přirozenosti, která nahradí Mou Starou Přirozenost a která se stane jediným
zdrojem pro spásu a osvobození všech z negativního stavu a z negativních aspektů
lidské přirozenosti.
Kvůli faktu, že žena ve městě také označuje faktor setrvávání ve falešných doktrínách a
dogmatických pseudovědomostech, přicházení z města a uznání a přijetí Mé Nové
Přirozenosti, zde představované Mýma nohama a tím, co s nimi dělala ta žena, také
značí to, že pouze prostřednictvím Mého Nového zjevení, které odhaluje fakta o Mé
Nové Přirozenosti a všeho týkajícího se pravých duchovních principů, to jest
prostřednictvím Mé Přirozenosti a idejí Mého Nového zjevení, které je integrálně
spojeno s Mou Novou Přirozeností, je jediný způsob, jakým kdo může být konvertován
do pozitivního stavu, bez ohledu na to, jak mnoho hřešil/hřeší nebo jak velkými jeho
hříchy byly/jsou. Abych tento fakt ukázal, na konci této události jsem řekl: ‚Proto ti
pravím, její hříchy, jichž je mnoho, se jí odpouštějí, neboť milovala mnoho.‘ A na samém
konci: ‚Tvé hříchy jsou odpuštěny.‘ Takto bylo/je možné osvobození a spasení ze spárů
negativního stavu. A dotyčná žena svým poznáním, uznáním, přijetím a zvnitřněním
tohoto faktu reprezentovala tento nejdůležitější faktor. Tak svým chováním a tím, co
pro Mne učinila, ona ilustrovala a ukázala cestu ven z negativního stavu. Můžete říci, že
ona byla úplně tou první, kdož dokázala dosáhnout tohoto cíle, díky duchovní
symbolizaci toho, co tehdy reprezentovalo její chování. Tím, že kladla ten nejdůležitější
důraz n Mé Lidství, které bylo symbolizováno Mými nohami a které se stalo
katalyzátorem pro získání Mé Nové Přirozenosti, byla ve skutečnosti úplně první, která
byla spasena a osvobozena od negativního stavu prostřednictvím Mé Nové
Přirozenosti z hlediska nečasového a neprostorového pojímání. Jinými slovy z hlediska
časoprostorového pojímání byla spasena Mou Budoucí Novou Přirozeností.
Zbytek událostí ve vztahu k farizejově reakci na celou scénu, souvztaží s těmi jedinci,
kteří si myslí, že mají pravé poznání a pravé prostředky, ale kteří se snaží vymyslet
rozdílný způsob osvobození a spasení všech s tím, že naprosto přehlížejí jedinou
možnou cestu - Mne a Mou Absolutně Novou Přirozenost. To je důvodem, proč se dívají
s pohrdáním na všechny ostatní tak zvané hříšníky, považujíce sebe za řádné a
pobožné, zatímco ve skutečnosti se tím, že odmítají Mne a Mou cestu tím, že nečiní to,
co dělala ta žena pro Mne skrze její symbolické znázornění, staví do pozice dočasného
vyloučení se z účasti na životě pozitivního stavu. Ženino chování a konání může být
považováno za nejkrásnější znázornění, zobrazení a předvedení cest a prostředků, jak
se dostat ven z negativního stavu. Tím, že měla víru v Mé Božské Lidství a Lidské
Božství, to jest víru v Mou Budoucí Novou Přirozenost a v to, co tím bude docíleno a
vytvořeno, byla spasena od negativního stavu. To je důvod, proč jsem jí řekl: ‚Víra tvá
tě spasila. Jdi v pokoji.‘ Opět se opakuje: není jiné cesty ven z negativního stavu. A toto