Page 91 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 91

Tedy každý, pokud chce, může poznat a vnímat, že veškeré agrese, války, nepřátelství,
            násilnosti, zločiny a veškeré další ohavnosti v lidstvu i v přírodě, všechna divoká
            zvířata, jedovaté rostlinstvo a rostliny a nemoci, neduhy, nehody a neštěstí všeho
            druhu – jak duševního, tak i fyzického, existující v jsoucnu a bytí byly vytvořeny v
            peklech, přijaty ze svobodné vůle lidmi na Zemi, a takto skutečně nastaly, probíhaly a
            staly   se.   A   toto   je   skutečný   následek   ne-duchovnosti   či   pseudoduchovnosti.
            Pseudoduchovnost není v podstatě vůbec duchovností, protože vše v ní je uzmuto z
            pravé duchovnosti, obráceno v opak a zkaženo.

            Aby nastolili další zmatek v této věci, pokračovali pseudotvůrci v úsilí postavit lidi
            jednoho proti druhému vytvářením odlišných národů a národností, odlišných ras s
            odlišnými, často diametrálně opačnými názory, kulturami, náboženstvími a jazyky.
            Ustavili pevné instituce, tradice a zvyky, které by nedovolily nic nového, aby se tak v
            lidech nemohlo objevit pravé duchovní uvědomění. Vytvořili všemožné zákony, zvyky,
            nařízení a pravidla, aby zcela omezili a ohraničili lidi ve svobodě vyjádření a volby,
            takže pokud věří, myslí nebo se chovají protikladně k těmto ustanovením a autoritám,
            mají pocit viny a obávají se nejrůznějších potrestání - od zavržení a vyloučení až po
            uvěznění a popravu.

            Zcela a úplné překroutili a znehodnotili smysl duchovního manželství ustanovením
            formální instituce  manželství založeného na výhodnosti, závislosti, podřízení a na
            mnoha   náboženských,   společenských   a   morálních   omezeních.   Zapustili   v   lidech
            potřebu vytvářet zvláštní kódy, pravidla a nařízení toho, jak má instituce manželství
            fungovat, jak se mají vychovávat děti a jakou roli má mít sexualita v lidském životě.
            Nejvíce zahalující deformace a ohrožení byly použity proti pravému významu lidské
            sexuality. Stala se jim zvláštním cílem, aby podkopali její pravý účel, místo a funkci v
            lidském   životě.   Velmi   dobře   věděli,   jak   velké   duchovní   důsledky   sexualita   má   v
            lidském duchovním vývoji a sebepojímání. Byli si vědomi, že sexualita koresponduje s
            jednou   z   největších   duchovních   hodnot,   že   v   sexuálním   spojení   muže   a   ženy   je
            neustálé znovupotvrzování universální lásky, v níž je Nejvyšší vždy přítomen. Důvod
            pro jejich tak pečlivý a hrozný plán zničení duchovního významu sexuálního styku byl
            ten,   že   ten   byl   nejsnadnější   cestou,   jak   ovlivňovat   lidské   duchovní   vědomí   jak
            pozitivním, tak i negativním způsobem. Kdyby ponechali sexualitu svému vlastnímu
            vývoji, čili kdyby neučinili tento tak podvodný pokus znehodnotit její pravou funkci a
            účel v lidském životě, lidská sexualita by se tak stala nejzranitelnější oblastí, v níž a
            kvůli niž by jejich plán zničit duchovnost naprosto selhal.

            Z   tohoto   důvodu   vložili   a   vštípili   do   lidské   mysli   nanejvýš   zkreslené   a   zastřené
            způsoby toho, jak chápat sexualitu, manželství a strukturu rodiny, aby je tak užili jako
            prostředky   zotročení   lidí   v   nanejvýš   hrozných   stavech   viny,   sebeničení,   ničení
            druhých, sexuálních perverzí a zdrženlivostí.


            To vše se činí ve jménu náboženství či ve jménu ochrany společnosti před následky
            toho, že sexuální pocity a sexualita jsou výtvorem ďábla, a tedy jsou proti Nejvyššímu.
            Pravý   opak   je   však   skutečnou   pravdou.   Toto   je   ale   způsob,   jakým   působí,   když
            vezmou pravdu a obrátí ji v opak. Tak se to činí se všemi hodnotami bez jakékoli
            výjimky. Nejpřesvědčivějším argumentem pro oprávněnost této perverze je ovšem to,
            koná-li   se   ve   jménu   náboženství,   duchovnosti   a   Nejvyššího.   Toto   je   skutečné
            nebezpečí, které bylo a je schopno zotročit mnoho lidí, obzvláště ve starých časech,
            kdy byli zcela záměrně drženi ve stavu nevědomosti, strachu, pocitu viny a úzkosti, co
            se těchto pocitů a činností týče.

            Jelikož  je   tedy   tento  výpad  zaměřen  proti  jednotě,   celistvosti  a   jednosti   principů
            femininity  a  maskulinity  -   vždyť   v   této   jednotě   je   nakonec   pravá   duchovnost   a
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96