Page 91 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 91
Tedy každý, pokud chce, může poznat a vnímat, že veškeré agrese, války, nepřátelství,
násilnosti, zločiny a veškeré další ohavnosti v lidstvu i v přírodě, všechna divoká
zvířata, jedovaté rostlinstvo a rostliny a nemoci, neduhy, nehody a neštěstí všeho
druhu – jak duševního, tak i fyzického, existující v jsoucnu a bytí byly vytvořeny v
peklech, přijaty ze svobodné vůle lidmi na Zemi, a takto skutečně nastaly, probíhaly a
staly se. A toto je skutečný následek ne-duchovnosti či pseudoduchovnosti.
Pseudoduchovnost není v podstatě vůbec duchovností, protože vše v ní je uzmuto z
pravé duchovnosti, obráceno v opak a zkaženo.
Aby nastolili další zmatek v této věci, pokračovali pseudotvůrci v úsilí postavit lidi
jednoho proti druhému vytvářením odlišných národů a národností, odlišných ras s
odlišnými, často diametrálně opačnými názory, kulturami, náboženstvími a jazyky.
Ustavili pevné instituce, tradice a zvyky, které by nedovolily nic nového, aby se tak v
lidech nemohlo objevit pravé duchovní uvědomění. Vytvořili všemožné zákony, zvyky,
nařízení a pravidla, aby zcela omezili a ohraničili lidi ve svobodě vyjádření a volby,
takže pokud věří, myslí nebo se chovají protikladně k těmto ustanovením a autoritám,
mají pocit viny a obávají se nejrůznějších potrestání - od zavržení a vyloučení až po
uvěznění a popravu.
Zcela a úplné překroutili a znehodnotili smysl duchovního manželství ustanovením
formální instituce manželství založeného na výhodnosti, závislosti, podřízení a na
mnoha náboženských, společenských a morálních omezeních. Zapustili v lidech
potřebu vytvářet zvláštní kódy, pravidla a nařízení toho, jak má instituce manželství
fungovat, jak se mají vychovávat děti a jakou roli má mít sexualita v lidském životě.
Nejvíce zahalující deformace a ohrožení byly použity proti pravému významu lidské
sexuality. Stala se jim zvláštním cílem, aby podkopali její pravý účel, místo a funkci v
lidském životě. Velmi dobře věděli, jak velké duchovní důsledky sexualita má v
lidském duchovním vývoji a sebepojímání. Byli si vědomi, že sexualita koresponduje s
jednou z největších duchovních hodnot, že v sexuálním spojení muže a ženy je
neustálé znovupotvrzování universální lásky, v níž je Nejvyšší vždy přítomen. Důvod
pro jejich tak pečlivý a hrozný plán zničení duchovního významu sexuálního styku byl
ten, že ten byl nejsnadnější cestou, jak ovlivňovat lidské duchovní vědomí jak
pozitivním, tak i negativním způsobem. Kdyby ponechali sexualitu svému vlastnímu
vývoji, čili kdyby neučinili tento tak podvodný pokus znehodnotit její pravou funkci a
účel v lidském životě, lidská sexualita by se tak stala nejzranitelnější oblastí, v níž a
kvůli niž by jejich plán zničit duchovnost naprosto selhal.
Z tohoto důvodu vložili a vštípili do lidské mysli nanejvýš zkreslené a zastřené
způsoby toho, jak chápat sexualitu, manželství a strukturu rodiny, aby je tak užili jako
prostředky zotročení lidí v nanejvýš hrozných stavech viny, sebeničení, ničení
druhých, sexuálních perverzí a zdrženlivostí.
To vše se činí ve jménu náboženství či ve jménu ochrany společnosti před následky
toho, že sexuální pocity a sexualita jsou výtvorem ďábla, a tedy jsou proti Nejvyššímu.
Pravý opak je však skutečnou pravdou. Toto je ale způsob, jakým působí, když
vezmou pravdu a obrátí ji v opak. Tak se to činí se všemi hodnotami bez jakékoli
výjimky. Nejpřesvědčivějším argumentem pro oprávněnost této perverze je ovšem to,
koná-li se ve jménu náboženství, duchovnosti a Nejvyššího. Toto je skutečné
nebezpečí, které bylo a je schopno zotročit mnoho lidí, obzvláště ve starých časech,
kdy byli zcela záměrně drženi ve stavu nevědomosti, strachu, pocitu viny a úzkosti, co
se těchto pocitů a činností týče.
Jelikož je tedy tento výpad zaměřen proti jednotě, celistvosti a jednosti principů
femininity a maskulinity - vždyť v této jednotě je nakonec pravá duchovnost a