Page 86 - ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI
P. 86

nového, neboť je ukradená, tudíž pseudotvoří pouze analogií. Na základě pozorování
            života zvířat a znalosti toho, že se evoluční vývoj zastavil tehdy, když byli stvořeni
            původní lidé přímým nadělením Nejvyššího, rozhodli sevyužít zvířecího života jako
            prototypu pro stvoření nového plemene lidí. Věděli, že nejvyšší vývojový druh zvířat -
            savci - počíná  své mladé kopulací a ze sémě, které se vyvíjí v samici, a že pak
            následuje   narození   mláděte   z   mateřského   lůna.   Tuto   proceduru   mohli   snadno
            napodobit u nového plemene lidí. Tudíž vytvořili pomocí genetických manipulací muže
            a ženu s reproduktivními procesy analogickými s těmi, které měli již existující savci.
            Stvořili ženské orgány tak, aby každá žena mohla v sobě počít a vyvinout plod ve své
            děloze.

            Nebylo již déle nutné pokračovat v reprodukci lidí procesem biklonování. Tento proces
            měl totiž v sobě  stále  příliš  mnoho duchovnosti. Pokud by se tedy tento proces
            zachoval, nemohlo by se započít a ustanovit žádné  přirozené spojení mezi lidmi a
            zvířaty.

            Aby se prokázalo, že se lidé vyvinuli stejným způsobem jako zvířata a že pečují rovněž
            takto o své děti a učí je všemu od prvního okamžiku narození, bylo nutné stvořit tento
            kmen či tuto generaci ve stavu úplné neznalosti, s potlačením všech znalostí jejich
            pravého duchovního původu a duchovního původu jakékoli technologie či vědy. Proto
            stvořili   jeskynního  člověka   a   několik   druhů   opic,   které   byly   podobné   jeskynnímu
            člověku, aby se tak mohlo prohlásit, že člověk je jen přirozeným pokračováním opic v
            procesu vývoje a že v tomto procesu není zahrnuta žádná duchovnost.


            V tomto člověku ale museli zachovat schopnost se učit. Žádným způsobem ji nemohli
            vyloučit,   pokud   chtěli   se   svým   plánem   uspět.   Jedním   z   problémů   bylo   dostat
            jeskynního člověka v určitém bodě na takovou přijatelnou civilizovanou úroveň, která
            by mu umožnila vyvinutí vědy, technologie  a ostatních oblastí, aby se tak mohlo
            prohlásit, že tento vývoj není duchovní, ale přírodní. Tyto schopnosti byly tedy podle
            pseudotvůrců jen vedlejším produktem přírodní evoluce rozvoje.


            Vědouce, že budoucí vědci lidstva budou hledat odpověď pokud jde o zdroj vlastního
            původu a stvoření, vytvořili tento podvod a zasadili tyto ideje do slabounké mysli
            svého   výtvoru.   Avšak   schopnost   poznávat   se   musela   ponechat,   aby   se   mohla
            poznávat  pseudologika  přírodního   vývoje.   Jelikož   u   nich   byly   genetickými
            manipulacemi potlačeny veškeré znalosti, které vlastnili pseudotvůrci, poznávání zde
            muselo nastávat z „vně“ namísto z „uvnitř“. Poznávání z „vně“ vycházelo z pozorování
            událostí, které se odehrály v přírodním stupni a ve fyzickém těle, z analogií a ze
            shromážděných zkušeností. Z toho se dělaly obecné uzávěry všeobecně použitelné.
            Jelikož se všechny závěry dělaly z pozorování a ze zkušeností vnějších přírodních
            událostí, je velmi lehké dojít k názoru, že původ života je v přírodě. V takovémto -
            závěru není samozřejmě žádná duchovnost.


            To, že je ale u nového plemene lidí zachována nevyhnutelná schopnost poznávat,
            představuje potenciální kaz ve velkolepém plánu napálení vytvořeném pseudotvůrci.
            Schopnost poznání je čistě, úplně a zcela duchovním rysem a jsou v ní bez výjimky
            zachovány všechny principy života a duchovnosti, v nichž je Nejvyšší jako ve svém
            vlastním. Tudíž tento princip poznávání vytvářel nejniternější duchovní stupeň nově
            stvořeného jeskynního člověka, z něhož vešla v bytí zvláštní duchovnost, která může
            odlišně ovlivňovat pseudovědecké závěry, jež si lidé dělají o životě a jeho původu.
            (Poznámka:   Poznávání   u   zvířat   odráží   všeobecné   duchovní   principy,   neboť
            koresponduje   s   nejrůznějšími   duchovními   pohnutkami.   Takové   korespondence
            umožňují  u zvířat ohraničené  neduchovní vědomosti. Ale protože možnost tohoto
            poznání pochází zcela z jeho korespondencí, toto poznání nemůže být počato samo
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91