Page 142 - pzncelek
P. 142

vlastních idejí toho, čím a jakým by život měl být. Zfabrikovali  pseudoživot,  který se živí
            bídou,   strádáním   a   nemocí.   Toto   je   logický   následek   každého   života   utvářeného   na
            neduchovních principech, z neduchovních a dle neduchovních principů. Aby se oponovalo
            reálnému životu a jeho duchovním principům, bylo nutné ustanovit odlišnou sadu pravidel
            a principů, které by byly v přesném protikladu k reálnému životu a duchovním principům a
            jejich následkům. Jelikož následkem reálného života a duchovních principů je láska, sdílení,
            vzájemný   prospěch,   společné   blaho,   zdraví,   štěstí,   radost,   potěšení,   rozkoš,   logika,
            racionalita a moudrost, bylo nutné tyto atributy reálného života zrušit a nastolit jejich
            protiklady.   Takže   byl   ustaven  pseudoživot  bídy,   strádání,   nemocí,   problémů,   nenávisti,
            sobeckosti, nelogičností, iracionality, zvyklostí, tradic, zvyků a pseudokultur. Toto ustavení
            začalo   přinášet   na   Zemi   a   ve   všech   peklech   své   plody   a   důsledky.   To   je   přirozeným
            následkem odvozování života a žití z jakéhokoli jiného zdroje či principů než z Nejvyššího a
            duchovnosti.  Takový   život  ovšem   nemůže  být   vůbec  nazýván   životem.  Jeho   náležitým
            jménem je tudíž duchovní smrt. Je to život, nebo fakticky pseudoživot mrtvé duchovnosti
            negativního stavu a procesu. Je to peklo v peklech a je to peklo na Zemi. Vše, co se
            neodvozuje z pravého zdroje života - Nejvyššího - a z duchovních principů, je čistým
            peklem.


            Jak se má ale s lidmi na Zemi a v peklech zacházet ohledně tohoto hrozného neduhu ?
            Nejprve je pro pacienta nutné, aby připustil, že je nemocen a potřebuje léčení. Bez toho
            svobodného připuštění nemůže být nikdo úspěšně léčen, neboť by to bylo porušení jeho
            práva být nemocen. Problémem v této situaci je to, že lidé v peklech a jejich následovníci na
            Zemi si nemyslí, že jsou nemocní nebo potřební se nějak léčit. Lidé tento stav věcí považují
            za   normální.   Ve   většině   případů   v   této   situaci   neshledávají   nic   patologického.   Tímto
            postojem ovšem zvěčňují, napájejí a udržují naživu ( nebo v aktivované a dominantní pozici
            a módu) negativní stav a všechny jeho bídné důsledky.

            Proto   je   třeba   je   nejprve   upozornit,   že   tento   stav   věcí   a   jejich   ubohý   životní   styl   je
            výsledkem patologického popírání pravých duchovních principů života a jejich přebývání
            vně reality a univerzálního řádu, kde není žádná realita a řád. To, že chybí řád, nepřináší
            ovšem nic jiného než všemožné nedostatky. Žádný div, že v peklech a na planetě Zemi je
            vše v takovém nepořádném rozpoložení.
            Není snadným procesem přesvědčit někoho, kdo miluje a koho těší způsobovat škodu a
            utrpení druhým a sobě samému, neboť takové aktivity jsou výsledkem chorobné mysli
            vážně potřebující léčbu. To je jeden z důvodů, proč je tak obtížné léčit zatvrzelé zločince a
            chronické   schizofreniky.   Tento   způsob   života   je   baví   a   milují   ho.   Jsou   fabrikacemi   a
            následnými fyzickými inkarnáty těch druhů negativních idejí, jež vznikly v peklech.

            Bez uvědomění si potřeby léčby není žádné léčení či změna stávajícího stavu a rozpoložení
            možná.

            Proto je nutné těmto nemocným lidem stále připomínat pravá fakta o záležitostech ve
            Stvoření, dokud se v nich nezažehne uvědomění si toho, že věci by nemusely být takové,
            jaké se zdají. Proces tohoto připomenutí ovšem nemůže být násilný či z nátlaku, ale pouze
            dle živého příkladu a srovnání. Vlastní život ve srovnání s jejich životy je tím nejlepším a
            jediným platným a duchovně  správným připomenutím. Aby  jim tudíž bylo měnit, musí
            nejprve změnit sami sebe a demonstrovat příkladem možnost a postup takové změny.

            Aby takový příklad a srovnání bylo stále k dispozici všem, kdo jsou v šíleném negativním
            stavu, je Nejvyšším dovoleno, že se lidé z pozitivního stavu a procesu neustále inkarnují na
            Zemi do panství negativního stavu a procházejí procesem svých vlastních problémů v
            potýkání se s podmínkami negativního stavu, potírajíce je, překonávajíce je, nejsouce jimi
            dotčeni, a v potýkání se s ustavením vzorů pravého života a pravých duchovních principů
            uprostřed svých protikladů. Navíc se Nejvyšší za těmito a mnohými jinými účely přímo
            inkarnoval na planetu Zemi ve formě Ježíše Krista a méně přímo v některých jiných formách
            velkých duchovních vůdců, aby přinesl takový nejzazší příklad a srovnání, aby se ukázaly
            cesty a prostředky, jak se dostat  ven ze šílených a bídných situací. Na druhé straně mnozí
   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147