Page 141 - pzncelek
P. 141

normalitu,   reálnost,   živost,   rozumnost,   logiku   a   zdravost   stvoření   Nejvyššího.   Toto   je
            univerzální řád.

            Logicky z toho tudíž plyne, že kdokoli záměrně oponuje, zavrhuje, popírá či deformuje tato
            duchovní fakta, je fakticky velmi vážně a smrtelně nemocen. Houževnaté lpění na takovém
            postoji a ztotožňování se s ním vede k duchovní smrti. Jinými slovy vede do pekel. Jelikož
            pekla jsou svou povahou esencí a substancí všech negativních stavů a procesů, jsou zcela
            a úplně mimo čili „vně“ Stvoření. Opravdový a reálný život a živost, jakož i realita vlastního
            jsoucna a bytí se mohou udržovat pouze zevnitř čili „uvnitř“ Stvoření. Proto v peklech není
            žádný reálný a pravý život. Každý je zde mrtev. Kdokoli tedy dle své svobodné volby vchází
            do pekel (vyjma vlastní svobodné volby neexistuje žádný jiný způsob, jak vejít do pekel),
            zanechává reálného a pravého života a stává se duchovně mrtvým.


            Taková volba či rozhodnutí (jít do pekla) ustavuje genezi vlastního duchovního onemocnění.
            Vzhledem k faktorům odráženým v zákonech souvztažností má cokoli, co se odehrává v
            duchovní oblasti vlastní mysli, svůj dopad a důsledek ve všech ostatních duševních a
            fyzických oblastech vlastní mysli a života. Je tudíž velmi zřejmé, že všechny lidské duševní
            a fyzické nemoci, nehody a všechny ostatní ubohosti ve všech ohledech vyvěrají z této
            duchovní nemoci. Ve vlastním životě neexistuje nic, co by bez ohledu na to, je-li to dobré či
            zlé, nevzniklo v duchovním stavu vlastních událostí.

            Jak se jinde ukázalo, je po milénia v historii člověčenstva zničujícím omylem si myslet či
            uvažovat, že každá nastávání, dění či události ve vlastním životě či v životě člověčenstva
            jsou z jiných než duchovních zdrojů. Myslet si, že existuje jiný než duchovní zdroj života, je
            myšlením z abnormálních, nepřirozených, šílených a nereálných stavů a procesů. Znamená
            to tudíž myslet z negativního stavu, tedy z pekel.

            Jedním   z   hlavních   důvodů,   pokud   ne   nejdůležitějším,   veškeré   lidské   bídy,   strádání   a
            problémů je to, že lidé věří a přijímají jako fakt, že věci mohou vznikat v sobě ze zdrojů
            jiných než duchovních.

            Mají-li se lidé kdy vrátit k normálnímu, reálnému, zdravému a rozumnému rozpoložení, musí
            nejprve zcela a úplně zanechat takových pověr a úvah. Nelze udělat v jakémkoli ohledu
            vůbec nic předtím, než se toto zanechání udá.

            Naneštěstí víra opačná - že věci mohou vznikat či výlučně vznikají z přírody, hmoty, těla,
            zevnějšností, „vně“ bez působení jakýchkoli duchovních principů - je tak vštípena do myslí
            a pojímání lidí a tak je promývá, že ti jsou skrz na skrz nemocni. V člověčenstvu na Zemi
            jako celku není nic opravdu zdravého. Toto je rakovinou člověčenstva. Skutečná fyzická
            rakovina jedinců, jakož i všechny ostatní choroby,
            vyvěrá z této všeobecné choroby lidstva. Přijetí této víry či ztotožnění se s ní učiní jednoho
            nemocným tak či onak.

            Jak se zdůrazňuje v „Základech lidské duchovnosti“ a v těchto „Poselstvích z nitra“, bylo
            toto rozpoložení člověčenstva a šílený systém víry ohledně vznikání věcí bez jakéhokoli
            zahrnutí duchovních principů vpuštěno, vloženo a vštípeno do lidstva jeho  pseudotvůrci
            během takzvaného pádu.

            Pokusili se prokázat to, že život a jeho dění mohou být reálné a produkovat sebe sama bez
            zahrnutí jakýchkoli duchovních principů, anebo dle duchovních principů a univerzálního
            řádu jiného, než jaký se utváří z Přirozenosti a dle Přirozenosti Nejvyššího. Tyto principy
            jsou   ovšem  pseudoduchovními   pseudoprincipy,   protože   jsou   založeny   na   popírání
            axiomatických  duchovních  principů  života a  univerzálního  řádu (jak jsou definovány  v
            těchto „Poselstvích z nitra“).

            Aby  to  provedli,   museli  pseudotvůrci  nejprve  vystoupit  mimo   reálný   univerzální   řád  a
            duchovní principy. Z této pozice začali fabrikovat životní formy utvářené z jejich a dle jejich
   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146