Page 146 - pzncelek
P. 146

Takže jeden musí být velmi opatrný při odhadu situace těch, kdo si ze svých vlastních
            subjektivních   a   osobních   důvodů   načas   zvolili   jít   do   pekla.   Moudře   by   se   nemělo
            projektovat nic z vlastních idejí, očekávání a pojímání toho, jaký je vůbec pekelný život. Lze
            pouze přijmout, že pro různé lidi je různý. Nemělo by se pokoušet o žádné generalizace z
            jedné zkušenosti na jinou.

            Nyní pojďme zpět k počáteční otázce - proč by lidé volili jít do pekla. V této době možno
            zjevit čtyři důvody takové volby:

            1. Je nutno si uvědomit, že přibližně 40 % lidské populace na Zemi je přímou inkarnací
            negativních idejí pekel (procesem popsaným v poselství datovaným 2. května 1982). Tito
            lidé jsou zfabrikováni z idejí nenávisti ke všemu dobrému a pravdivému. Tedy do samého
            prvního okamžiku početí se udržují láskou k této nenávisti. V procesu svého pozemského
            života, dělají vše ve své moci, aby podporovali, napájeli a zvěčňovali tuto lásku. Nevědí a
            nechtějí vědět, že existuje možnost bytí a jsoucna něčeho odlišného od jejich lásky. Cokoli
            není v souladu s takovou láskou je pohoršující, odporné, nechutné a nepřirozené. Protože
            takoví lidé se plně ztotožňují se svou láskou k nenávisti a ke všem jejím ničivým důsledkům
            a následkům, přirozeně si volí jít do pekel (z nichž byli vytvořeni), kde taková láska může
            vzkvétat a je jako doma. Žádné jiné místo by pro ně nebylo dostupné, ba dokonce ani
            možné. Takoví lidé mají největší potíže při změně svých lásek a životních stylů. V mnoha
            případech jim to zabere mnoho eónů (v lidském pozemském lineárním pojímání času), aby
            došli k uvědomění, že existuje něco odlišného a lepšího než to, co mají.


            2. Přibližně 60 % lidí na Zemi se inkarnuje z jiných než negativních stavů a rozpoložení (viz
            opět poselství datované 2. května 1982). Z těchto 60 % si přibližně 40 % volí jít dočasně do
            pekla z různých krajně důležitých duchovních, osobních a subjektivních důvodů známých
            jen Nejvyššímu a jejich Niterným myslím. Vyjma Nejvyššího a Niterných myslí těchto lidí
            není dovoleno, aby někdo znal tyto důvody. Postačí zde říci, že potřebují tuto zkušenost jak
            pro  své osobní  poučení, tak za účelem získání zážitků, které mají důležité  univerzální
            důsledky. Bez takových zkušeností by se postrádalo něco velmi vitálního, čehož nedostatek
            by ohrožoval veškeré Stvoření.

            Daleko důležitější ale je, že lidé jako tito jdou do pekel za účelem podávání neustálého
            příkladu a srovnávání pro jiné zde, kdo byli vytvořeni ze samého negativního stavu a
            procesu. Při procesu práce na svých vlastních problémech a postupného opouštění od
            svých falešně přijatých identit a lásek vycházejí z pekel a připojují se k pozitivnímu stavu
            ukazujíce všem v peklech nejenom to, že je možné
            se změnit vyjít ven z pekel, ale také to, jak to udělat a způsoby jak to úspěšně udělat.

            Takovým   lidem   obvykle   dlouho   netrvá,   aby   dosáhli   účelu   svého   pobývání   v   peklech;
            vycházejí ven relativně brzy.


            3. Třetí kategorie těch, kdo si volí jít do pekel na určitý čas, jsou lidé, kteří, když přijdou do
            styku s negativním stavem a vidí všechny jeho ohavnosti, krveprolévání a mizérie, jsou tím
            tak oslepeni, že  zapomínají  na princip svobodné volby. (Každý se účastní v negativním
            stavu ze své svobodné volby a nikdo není nucen být jeho součástí.) Namísto toho počnou
            za tuto situaci obviňovat Boha a od Nejvyššího žádají, aby ji změnil a zcela odstranil
            negativní stav. Takže po Nejvyšším žádají, aby porušil řád univerza a narušoval svobodu
            volby lidí tím, že je přinutí být dobrými.

            Když Nejvyšší na takový požadavek neodpovídá, stávají se zahořklými a rebelují proti
            univerzálnímu řádu a Nejvyššímu a tímto samotným aktem vzpoury sami sebe nevyhnutelně
            umísťují do  pekel. Je  to tak, že  odmítnutí univerzálního  řádu, jak ji reflektují principy
            svobodné volby, nevyhnutelně vede k zavržení Božské lásky a Božské moudrosti. To pak
            vede k odmítnutí bytí a jsoucna Nejvyššího. Tímto procesem jedinec sám sebe vyloučí ze
            Stvoření a jeho principů a zákonů. Takové vyloučení se jednoho přímo umisťuje do pekel,
            protože jen pekla a negativní stav na Zemi jsou mimo Stvoření a tedy mimo Nejvyššího.
   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151