Page 532 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 532

Kapitola  dvacátá sedmá




                                       TAJEMSTVÍ NOVÉ MODLITBY
                              FORMULOVANÉ PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM




            Dne 16.    května 1988 v 4:37  zrána   bylo ke mně slovo  Pána Ježíše Krista, řkoucí:



            „Většina     aspektů  zvláštních   tajemství  obsahu,   významu   a  stylizace  Nové  modlitby


            formulované   Pánem        Ježíšem   Kristem  nemůže  být  vyjádřena  ani   vystižena  slovy


            lidského   jazyka.    Jsou   nad   lidské   chápání   a   představivost.  Nicméně   určitý   nepřímý

            náznak  toho,  oč  běží  v  těchto  záhadách,    poslouží  těm,  kdo  podnikají  pouť  do  hlubin

            svého  nitra.
            Dříve   než   se   pokusíme   předložit  tento   náznak,   musí  předcházet   určité   vysvětlení
            pojmu,     významu   a   obsahu   samého   slova   ‚modlitba‘.   Nejobecnější   pojímání   slova
            ‚modlitba‘   je  v   tom  smyslu,  že   se  zavřou  oči  a  vyjádří  se   slovy  ve  vlastním  jazyce  jistý
            stupeň   díkůvzdání,   uznání         a  prosby,   adresované  Bohu  pod   rozličnými  jmény,

            adoptovanými   různými   druhy   náboženství   na   vaší   planetě.   Toto         je  velmi   úzkým,
            jednostranným a  nejzevnějším  pojímáním  termínu         ‚modlitba‘.



            Je   pravda,   že  verbalizace    určitých  idejí  pomocí   hlasivek  buď   nahlas,   nebo  v   tichosti

            vlastní   mysli,   je  jednou   z   integrálních   částí   každé    modlitby.   Avšak   modlitba   sama   o
            sobě má daleko      širší  užití a uplatnění, jakožto i význam a modus praktikování než jen
            verbalizaci    jakéhokoli  druhu.     Nejdůležitější  aspekt  modlitby   a   způsobu   jejího

            praktikování se vidí       v  jedincově vnitřním postoji vůči Pánu Ježíši Kristu a jak se odráží
            v každodenním chování,  myšlení, cítění, tíhnutí, pracování či zaměstnání  a  v rozličných
            vztazích.   V  tomto  niterném  postoji   a  v  jeho  odrážení  v  každodenním  životě,  na  všech

            úrovních   každodenního   žití,          v  následování   pravidel   definovaných   v  Desateru
            duchovních principů      nachází se jeden ve  stálé modlitbě svým životním stylem.        Taková
            modlitba představuje též  pravé  uctívání      Pána Ježíše Krista.   Toť   uctění životem,  ne   rty
                                                                                                      a
            či  pouhým  verbalizováním.

            Dalším důležitým aspektem každé modlitby a způsobu jejího praktikování je  podnikat
            niternou  pouť    denně  tak,  jak  to  bylo  popsáno  v  páté  kapitole  této  knihy  a  též  v  páté



            kapitole   knihy  Kdo jsi a proč  jsi zde?.  Tato je osobní, soukromou  a intimní komunikací



               s  Pánem   Ježíšem   Kristem,     pozitivním   stavem   a   s   členy   vlastní  duchovní   rodiny  z
            pozice  Nejniternější duchovní mysli,       jakožto i integrací všech aspektů, úrovní a stupňů
            veškeré  vlastní žijící mysli.   Toto  je   komunikováním  z nitra  na  venek, kdy  zevnějšnost je


            inkorporována   do   niternosti   a   kdy    funguje   jako   nástroj   nejhlubší   niternosti   při
            přinášení rozličných důležitých idejí, pro poskytování rady  a pro ukazování kurzu, jaký


            se  radí   nabrat či dodržovat.  Rada a  usměrnění jsou dávány  pouze  na  osobní  žádost  ze



            strany toho, kdo koná  niternou pouť       právě za tím účelem.
   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537