Page 425 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 425
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
projevu, a nejen v sexuálním, aby si přivlastnil jeho povahu, páchá cizoložství. Pohlížet
s takovým úmyslem na negativní stav, zde reprezentovaný termínem ‚žena‘, je
projevem chtivosti, a proto je cizoložstvím. Důvodem, proč Ježíš Kristus použil slova
‚žena‘ v tomto označení, bylo to, aby zdůraznil princip separace, na němž je vybudován
negativní stav. Je v povaze negativního stavu, aby byl separován od pozitivního stavu.
Žena je odloučena od muže.
Akt separace byl zlým činem, který aktivoval a uvedl do dominance negativní stav.
Proto v tomto spoluoznačení ‚žena‘ neznamená ženský rod či feminní princip obecně,
ale akt separace za účelem aktivování negativního stavu. Z tohoto důvodu, termín
v
‚žena‘ tomto případě označuje veškerý negativní stav, jenž je úplně separován a
v
izolován od pozitivního stavu. Pozitivní stav je zde označen slovem ‚muž‘. ‚Muž‘ této
konotaci neznamená mužský rod ani maskulinní principy obecně, nýbrž princip
unifikace a jednotnosti všech aspektů duchovních idejí a feminity a maskulinity, jež
jsou povahy pozitivního stavu.
Takže pohlíží-li ‚muž‘ každý z pozitivního stavu chtivě na negativní stav ‚ženu‘, aby
-
-
ho měl pro sebe, páše cizoložství ve svém srdci, neboť si přeje vstoupit do stavu
separace a izolovanosti, zrazuje tak jednotu, jednotnost a harmonii přirozenosti
pozitivního stavu. Ovšem, nikdo v pozitivním stavu nemá takové sklony. Ale mají tam
tu ideu svobody volby odvrhnout pravý zdroj života. V tomto smyslu jim Ježíš Kristus
říká, aby nepohlíželi na tu ideu s úmyslem přijmout ji do svých osobních životů. Je
samozřejmé, že tato konotace citovaného verše u Matouše unikla většině, ne-li všem
křesťanům. Jelikož se u nich každá sexuální touha rovná „chtíči“, nemohl Ježíš Kristus
podle jejich pojímání nikdy mít nějaké sexuální touhy v lidském či jakémkoli jiném
smyslu.
A přece velkým tajemstvím tohoto faktu je to, že Ježíš Kristus nebyl by dokázal vykonat
akt spasení nikoho, aniž by býval měl lidský typ zkušenosti i v oblasti lidské sexuality.
Pokud si vzpomínáte z dřívějších sdělení, aby se eliminoval negativní stav, je třeba mít
plnou zkušenost z první ruky a znalost jeho podstaty. Není možná jiná cesta k spasení a
k eliminaci. Protože lidská sexualita na všech svých třech úrovních byla a je hlavním
vodičem a mediátorem všech druhů zla, nepravd a zvrácenin negativního stavu, tedy
samotného negativního stavu, jediná cesta jakou Ježíš Kristus mohl přijít do přímého
kontaktu s plnou přirozeností negativního stavu, byla skrze přímé prožití a
praktikování lidské sexuality.
Ať je nyní známo poprvé, že spasení lidstva a kohokoliv jiného by se nikdy nedocílilo,
kdyby se Ježíš Kristus během svého života na vaší planetě vyhýbal přímé sexuální
zkušenosti s lidskými ženami. Na této životně závažné zkušenosti závisí spasení všeho
všude v jsoucnu a bytí na vaší planetě a po vší zóně vymístění, jakožto i konečná totální
eliminace negativního stavu. Toto sdělení obsahuje tajemství ze všech největší. Toto
tvrzení může mezi mnoha čtenáři těchto slov vyvolat pobouření. Jak může někdo dojít
k tak pustošivému, hanebnému a hříšnému závěru? Mnozí si pomyslí a uvěří, že
nakonec Dr. Francuch přece jen docela ztratil rozum a zbláznil se.
Avšak než se dojde k takovému bláhovému závěru, ať se vezme v úvahu tato logika: