Page 425 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 425

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

            projevu, a nejen v    sexuálním, aby si přivlastnil jeho  povahu, páchá cizoložství.     Pohlížet
               s  takovým   úmyslem   na  negativní   stav,  zde   reprezentovaný   termínem  ‚žena‘,   je


            projevem  chtivosti,    a  proto  je  cizoložstvím.  Důvodem,  proč  Ježíš  Kristus  použil  slova


            ‚žena‘      v  tomto označení, bylo to, aby  zdůraznil princip separace,   na němž je  vybudován
            negativní stav.    Je v   povaze negativního stavu, aby byl  separován    od pozitivního stavu.
            Žena je odloučena od muže.



            Akt   separace    byl   zlým   činem,  který   aktivoval   a   uvedl  do  dominance   negativní   stav.

            Proto  v   tomto  spoluoznačení    ‚žena‘  neznamená  ženský  rod  či  feminní   princip   obecně,

            ale   akt   separace   za   účelem   aktivování  negativního    stavu.   Z   tohoto  důvodu,   termín

                    v

            ‚žena‘     tomto   případě  označuje   veškerý   negativní   stav,   jenž  je  úplně   separován   a

                                                                                                      v
            izolován od pozitivního stavu.  Pozitivní stav      je zde  označen slovem ‚muž‘.    ‚Muž‘     této


            konotaci   neznamená   mužský   rod   ani  maskulinní   principy        obecně,   nýbrž  princip
            unifikace   a   jednotnosti    všech   aspektů   duchovních  idejí   a  feminity   a   maskulinity,   jež

            jsou povahy pozitivního stavu.
            Takže  pohlíží-li   ‚muž‘     každý z   pozitivního stavu   chtivě  na negativní stav     ‚ženu‘,  aby
                                     -
                                                                                               -





            ho   měl   pro   sebe,  páše    cizoložství   ve   svém  srdci,  neboť   si  přeje  vstoupit  do   stavu
            separace   a   izolovanosti,   zrazuje   tak   jednotu,   jednotnost   a   harmonii   přirozenosti
            pozitivního  stavu.   Ovšem,  nikdo  v   pozitivním  stavu  nemá   takové  sklony.   Ale  mají  tam
            tu ideu svobody volby  odvrhnout pravý         zdroj života.  V   tomto smyslu  jim Ježíš Kristus
            říká,  aby   nepohlíželi  na   tu   ideu      s  úmyslem   přijmout   ji   do  svých   osobních   životů.  Je

            samozřejmé,  že  tato  konotace     citovaného  verše  u  Matouše  unikla  většině,  ne-li  všem

            křesťanům.     Jelikož se u nich každá   sexuální touha rovná „chtíči“, nemohl  Ježíš Kristus
            podle   jejich   pojímání  nikdy   mít   nějaké   sexuální    touhy   v   lidském   či   jakémkoli   jiném
            smyslu.
            A přece velkým tajemstvím tohoto faktu je to, že  Ježíš Kristus        nebyl by dokázal vykonat

            akt spasení nikoho,  aniž    by býval měl  lidský  typ  zkušenosti  i v  oblasti lidské sexuality.



            Pokud si  vzpomínáte z      dřívějších sdělení,  aby se eliminoval negativní stav, je třeba mít
            plnou zkušenost z     první ruky a znalost  jeho podstaty.  Není možná jiná  cesta k  spasení a




                k  eliminaci.  Protože  lidská  sexualita  na  všech  svých  třech  úrovních  byla  a  je  hlavním

            vodičem  a  mediátorem       všech  druhů  zla,  nepravd  a  zvrácenin  negativního  stavu,  tedy


            samotného  negativního  stavu,  jediná  cesta  jakou  Ježíš  Kristus  mohl  přijít  do  přímého

            kontaktu     s   plnou  přirozeností   negativního   stavu,   byla   skrze   přímé   prožití  a

            praktikování lidské sexuality.
            Ať je nyní  známo poprvé, že  spasení lidstva a kohokoliv jiného by se  nikdy nedocílilo,
            kdyby   se   Ježíš   Kristus   během   svého   života   na   vaší   planetě   vyhýbal   přímé   sexuální
            zkušenosti s    lidskými   ženami.   Na této životně závažné   zkušenosti závisí  spasení všeho
            všude v    jsoucnu  a bytí na vaší planetě a po vší zóně vymístění, jakožto i  konečná totální
            eliminace  negativního  stavu.     Toto  sdělení  obsahuje  tajemství  ze  všech  největší.  Toto

            tvrzení může     mezi mnoha čtenáři těchto slov  vyvolat pobouření. Jak  může někdo dojít
                k  tak   pustošivému,   hanebnému   a   hříšnému   závěru?   Mnozí   si   pomyslí   a   uvěří,   že
            nakonec Dr. Francuch       přece   jen docela ztratil rozum a zbláznil se.


            Avšak než se    dojde k   takovému bláhovému  závěru, ať se vezme v       úvahu tato   logika:
   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430