Page 422 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 422
KAPITOLA 20.
způsob pojímání a praktikování sexuality je správný a jedině možný a že jakýkoliv jiný
způsob a ráz prožívání jejich života a pohlavnosti není slučitelný s žádným životem.
K této představě se přidává pocit viny, hanby a trapnosti, napadne-li někoho chtít, přát
si a zatoužit prožívat život a pohlavnost nějak jinak, než vyžaduje přikazující praxe.
Tímto devastujícím uspořádáním je pokračování lidského života a jeho pohlavnosti
zajištěno do nekonečna přesně tak, jak je.
2. Z výše uvedeného pojímání sexuality může se vydedukovat další její záhada.
Je zřejmé, že funkce a role sexuality se nemůže omezit jen na to, čemu lidé říkají
pohlavním styku je expresivním a
‚milování se‘. Milovat se, čili být účasten v
impresivním modem sexuálnosti na všech jejích třech úrovních. V tomto ohledu je
nutno rozeznat dva faktory: 1. Sexualitu jako takovou; a 2. sexuální styk. Tito dva
činitelé, byť mezi sebou spojení a vzájemně na sobě závislí, mají zřetelně odlišné
funkce. Obecně je sexualita vodičem všech aspektů života z jeho původního zdroje -
Pána Ježíše Krista k rozmanitým nositelům života. Proces přijímání života prožívá
prostřednictvím svého sexuálního vodiče každý jeho nositel jako radostnou událost.
Jím a skrze něj dochází k přímému spojení s vlastním Zdrojem - s Pánem Ježíšem
Kristem. Přes něj a s jeho pomocí se navazuje nejintimnější soukromý a osobní vztah s
Pánem Ježíšem Kristem. Jím a skrze něj žijete a jste naživu.
Tyto faktory vám umožňují prožívání sama sebe jako jedinečnou, žijící, fungující,
aktivní a nezávislou entitu. Taková zkušenost vytváří nanejvýš rozkošný a
radostný stav, jakého vůbec možno dosáhnout. Je nejohromnější věcí ze všech žít a
být naživu. Pocity tohoto druhu vzbuzují v každé sentientní entitě stav
orgasmického vzrušení, radosti a štěstí, který se prožívá na všech úrovních její
mysli - duchovní, duševní i tělesné.
Toto je tedy sexualita. Takto se pravá sexualita definuje.
Naproti tomu pohlavní styk je procesem sdílení těch slastných, radostných,
vzrušujících a šťastných životních pocitů z pozice vlastního jedinečného maskulinního
aspektu u muže a feminního aspektu u ženy, skrze něž muž může začít to, jak je život
vnímán, pojímán, přenášen a prožíván ženou, a žena může mít zkušenost toho, jak je
život vnímán, pojímán, sdílen a prožíván mužem. Účelem takového druhu sexuálního
styku je dosíci sjednocení a výměnu všech maskulinních principů se všemi feminními
principy života a všech feminních životních principů se všemi maskulinními principy
života. Výsledkem takové unifikace a výměny je narození zcela nové ideje, kterou Pán
Ježíš Kristus nadělí jedinečným sentientním životem.
Sexuální akt se tedy může pojímat jako specifičtější aspekt pohlavního života, jakým a
skrze který jedinec se dělí o to, co má, se všemi, kdo jsou nadáni odlišnými
strukturálními charakteristikami ze a
stanoviska rozdílu mezi feminními maskulinními
principy.
Tato rozdílnost v pojetí lidské sexuality je ztracena. Lidská sexuálnost byla
zredukována na to, co lidští učenci jmenují koitus mezi dvěma lidskými tvory za
účelem tělesného a biologického ukojení a za účelem plození. Jiný spoluvýznam