Page 420 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 420

KAPITOLA  20.
                a  lásky  vůči  Pánu  Ježíši   Kristu,   vůči  jiným  a  samému  sobě,  taková  zkušenost  se  nikdy
            nemůže omezit pouze na jednu osobu.

            Nicméně   tato   situace  nevylučuje     možnost   něčí   volby  být   v   duchovním   manželství




               s  jednou  osobou  na  věčnost.  Ale  takové  duchovní  manželství  nemá  co  činit  s   nějakou
            výhradností, majetnickým       ovládáním,  žárlivostí a jinými negativními jevy, tak názorně
            viditelnými        v  lidských   manželstvích.  Opravdové   duchovní   manželství   již   pro   svůj
            vlastní  růst,   svou  progresi a  své   vylepšování nejen že   podporuje   takovou nekonečnou
            rozmanitost  sexuálních  prožitků  s     jinými  jedinci  opačného  pohlaví,  nýbrž  je  požaduje
            jako něco integrálně potřebného pro udržování takového manželství.


            Toto   sdělení   o  sexualitě    a  duchovním   manželství  je   mnohými   čtenáři   této   knihy,
            jakožto   i  předešlých   knih   zprostředkovatele   tohoto   přenosu      přijímáno   s   velkými
            potížemi    a působí až to, že jej úplně   zavrhují   a odvracejí se od  Nového  zjevení.   A přece

               -  při   pohledu   na   výše   uvedená   fakta  -  je   jen   logické   usoudit,  že   jinak   se   věci   mít
            nemohou.

            Avšak  inherentně   a   geneticky   je      v  lidských   tvorech  zakořeněna   neochota,   ba   averze
            vůči tomuto pojímání sexuality, což činí téměř nemožným, aby  spatřili tuto překrásnou
            logičnost. Aby se znovu zopakovalo, každý, kdo čte tuto kapitolu, má  Bohem             darované
            právo    a výsadu  přijmout či odvrhnout, co je zde o této  věci zjeveno. Nikdo není nucen
            čemukoliv věřit. Když někdo nemůže vidět logičnost této situace a            tohoto uspořádání,
            pak se nebude moci přesvědčit  ani  žádnými jinými důvody.

            Avšak  jsou   ještě  jiné   záhady   o   sexualitě,    které   je   třeba  odhalit.   Budou   zjeveny

                v  následujících   bodech:

            1.  Vezme-li se do úvahy fakt, že  hlavní  obecnou rolí sexuality je     být vodičem života od

            jejího   ryzího   pramene       k  jeho   rozličným   formám  -  tedy  sdělovat   všechny  náležité,


            správné    a  pravdivé  ideje  života  -  pak  pro  věčné  přežití  všech  sentientních  entit  jako


            nejdůležitějších   nositelů   života   je   osudově   nejzávažnějším   faktorem      v  tomto   ohledu
            plně explicitně i implicitně poznat, chápat  a používat podstatu sexuality.

            Jsouc   vodičem   či  vnášečem      života   do  svých   nositelů,  odráží   sexualita   strukturu
            pravého   života.   Ve   své   původní   struktuře   má   sexualita  tři    hlavní   aspekty,  které

            odpovídají souvztažně třem hlavním aspektům  sentientní           mysli. Tedy   sexualita sestává
                z  nejniternějšího   duchovního   aspektu,   intermediálního   čili   duševního   aspektu   a
            zevního   čili    fyzického   aspektu.  Tyto   aspekty   sexuálnosti   jsou  diskrétními  vůči   sobě




            navzájem   a  spojitými     uvnitř  sebe.   V   povšechnosti   své  struktury   fungují   jako  jeden
            integrovaný faktor.
            Funkcí   nejniternějšího     duchovního   aspektu  sexuality   je  nepřetržitě   vést  náležité



            duchovní   ideje    života   k   jeho   nositelům.  Jak   víte,   ustanovují   tyto   ideje  bytí   naživu
            jakéhokoliv   nositele   života.   Jedinec   žije    a   je   živoucím   proto,  že   má   neustálý  přísun

            vhodných  duchovních   idejí   života.       V  tomto   je  ústřední   pozice  sexuality   vzhledem
                k  ústřední  pozici  Nejniternější duchovní mysli,   jež užívá sexualitu jako prostředek pro
            emanaci   životního   podpůrného   systému   pro   všechny   ostatní   aspekty   jakékoliv
            sentientní    mysli.
   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425