Page 420 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 420
KAPITOLA 20.
a lásky vůči Pánu Ježíši Kristu, vůči jiným a samému sobě, taková zkušenost se nikdy
nemůže omezit pouze na jednu osobu.
Nicméně tato situace nevylučuje možnost něčí volby být v duchovním manželství
s jednou osobou na věčnost. Ale takové duchovní manželství nemá co činit s nějakou
výhradností, majetnickým ovládáním, žárlivostí a jinými negativními jevy, tak názorně
viditelnými v lidských manželstvích. Opravdové duchovní manželství již pro svůj
vlastní růst, svou progresi a své vylepšování nejen že podporuje takovou nekonečnou
rozmanitost sexuálních prožitků s jinými jedinci opačného pohlaví, nýbrž je požaduje
jako něco integrálně potřebného pro udržování takového manželství.
Toto sdělení o sexualitě a duchovním manželství je mnohými čtenáři této knihy,
jakožto i předešlých knih zprostředkovatele tohoto přenosu přijímáno s velkými
potížemi a působí až to, že jej úplně zavrhují a odvracejí se od Nového zjevení. A přece
- při pohledu na výše uvedená fakta - je jen logické usoudit, že jinak se věci mít
nemohou.
Avšak inherentně a geneticky je v lidských tvorech zakořeněna neochota, ba averze
vůči tomuto pojímání sexuality, což činí téměř nemožným, aby spatřili tuto překrásnou
logičnost. Aby se znovu zopakovalo, každý, kdo čte tuto kapitolu, má Bohem darované
právo a výsadu přijmout či odvrhnout, co je zde o této věci zjeveno. Nikdo není nucen
čemukoliv věřit. Když někdo nemůže vidět logičnost této situace a tohoto uspořádání,
pak se nebude moci přesvědčit ani žádnými jinými důvody.
Avšak jsou ještě jiné záhady o sexualitě, které je třeba odhalit. Budou zjeveny
v následujících bodech:
1. Vezme-li se do úvahy fakt, že hlavní obecnou rolí sexuality je být vodičem života od
jejího ryzího pramene k jeho rozličným formám - tedy sdělovat všechny náležité,
správné a pravdivé ideje života - pak pro věčné přežití všech sentientních entit jako
nejdůležitějších nositelů života je osudově nejzávažnějším faktorem v tomto ohledu
plně explicitně i implicitně poznat, chápat a používat podstatu sexuality.
Jsouc vodičem či vnášečem života do svých nositelů, odráží sexualita strukturu
pravého života. Ve své původní struktuře má sexualita tři hlavní aspekty, které
odpovídají souvztažně třem hlavním aspektům sentientní mysli. Tedy sexualita sestává
z nejniternějšího duchovního aspektu, intermediálního čili duševního aspektu a
zevního čili fyzického aspektu. Tyto aspekty sexuálnosti jsou diskrétními vůči sobě
navzájem a spojitými uvnitř sebe. V povšechnosti své struktury fungují jako jeden
integrovaný faktor.
Funkcí nejniternějšího duchovního aspektu sexuality je nepřetržitě vést náležité
duchovní ideje života k jeho nositelům. Jak víte, ustanovují tyto ideje bytí naživu
jakéhokoliv nositele života. Jedinec žije a je živoucím proto, že má neustálý přísun
vhodných duchovních idejí života. V tomto je ústřední pozice sexuality vzhledem
k ústřední pozici Nejniternější duchovní mysli, jež užívá sexualitu jako prostředek pro
emanaci životního podpůrného systému pro všechny ostatní aspekty jakékoliv
sentientní mysli.