Page 429 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 429

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

            kdo   ve   Své   Přirozenosti   nepostrádá   (na   rozdíl   od   Nejvyššího)   nic,   ba   ani   plnou


            zkušenost        -  z první ruky  -  podstaty negativního stavu.  Toto  je také jeden z  hlavních

            důvodů,   proč   již   déle    nenáleží  užívat   pojmu   ‚Nejvyšší‘.  Termín   ‚Nejvyšší‘  odráží
            nedostatek        k  té přímé zkušenosti a  inkluze  všech prvků jiného, nepozitivního životního



            stavu.    Jestliže   po   té,   co   se  Nejvyšší  stal  Pánem   Ježíšem   Kristem,  vzýváte  jméno
            Nejvyššího,    vzýváte ten  nedostatek.   Proto vzýváte   něco, co neexistuje.
            Jak  vidíte,  vše  má   své  logické  odůvodnění.  Nyní  také  můžete  vidět,  proč  se  tak  hodně

            zdůrazňovalo         v  předchozích  knihách   Nového   zjevení,   že   co  bylo   vhodné   a   správné

            včera,   nemusí   být   dnes,   a   co    je  náležité   a   korektní   dnes,   nemusí  být  zítra.  Proto   se


            tehdy radilo, abyste  měli    svou mysl  a srdce otevřené a vždy připravené pro změnu.         Tu
            je  přesně  proč! V   době,   kdy  se  ta   díla psala, nebylo  vždy  jasno, proč  se  kladl důraz  na
            tuto  záležitost.  Nyní  již  víte,  proč!  Na  neštěstí  někteří     z  vás   pohodlně  zapomněli  na  ty
            výroky  a  výstrahy       a  pokračovali  ve  své  váhavosti  -  přijmout  či  odmítnout  současnou


            dávku  Nového  zjevení     a  Novou  přirozenost  Pána  Ježíše  Krista,  lpíce  na  tom,  co  bylo

            správné    tenkrát, ale co nyní potřebuje novou úpravu a  -      v některých  případech  -   musí
            se úplně pozměnit nebo       nahradit. Prosím, pamatujte si, že jste  byli varováni,    abyste  se
            připravili  na  to,  že  se  věci   změní   a  že  budou  jinými   ve  srovnání  s   tím,  co  jste  věděli   a
            prožívali   tehdy.   Nedovolte,   aby   vás   negativní   stav   ukonejšil   do    pohodlnosti  dřívější
            znalosti a praktikování svého      každodenního života a žití. Ovšem, jako vždycky  výběr je
            váš;   a takové budou i  jeho   následky.

            5.  Jak   víte   (aby  se   to   znova   zopakovalo),   došlo  následkem   té   revoluční   změny

                v  Přirozenosti   Nejvyššího,  kdy   se  Nejvyšší  stal  plností   a   povšechností  Pána  Ježíše


            Krista,      k  ohromným změnám v    celé struktuře a tkanivu  stvoření   i v   jeho  multivesmíru,
            jakožto i u všech jeho obyvatel.         Z  této situace  vyplývá, že   je jen   logické  dojít k   závěru,
            že sexualita veškerého  stvoření     také podléhá  těmto důkladným změnám.          Je to vskutku

            sexualita,   jež   je   vlastním  mediátorem    a   vodičem  všech   idejí   těchto   změn.  Toť  cesta,
            kterou se ideje těch změn  zkušenostně přinášejí ke každé  sentientní        entitě.

            Jednou       z  nejvíce  zarážejících  a  nejzáhadnějších  změn  v   oblasti  sexuality  bylo  vpojení
            lidské sexuálnosti do Přirozenosti Pána Ježíše Krista.       Tato  inkluze   přináší všem takový

            obsah   a   charakter   sexuality,   jaké   se  doposud   neprožívaly.    Pokud  si   vzpomínáte,   je
            lidský život a tedy i lidská sexualita    ztělesněním a úhrnem  extrémního  zvnějškovatění

            a  fyzikalizace.   Tento  aspekt  scházel  v   Přirozenosti  Nejvyššího.  Proto  se  nikdy  nemohl
            stát    vodičem   ani  mediátorem  sexuality   takového   typu   k   ostatku  stvoření.  Jen   to   se


            mohlo   přinášet,   přivádět  a   zprostředkovat,   co    bylo   tehdy   v   Přirozenosti   Nejvyššího
                k  dispozici.  Z   toho   důvodu  sentientní  entity   ve  stvoření,   s   výjimkou   lidských   tvorů,

            postrádaly     jeden   důležitý   konečný   faktor  vnímání   a   vyjadřování  své  sexuality.  (Na



            druhé   straně  však   lidští   tvorové  nemají      k  dispozici  jiné   faktory  sexuality   při   jejím
            praktikování  a  vysvětlování  než  ve  formě  této  extrémní  externalizace  a  fyzikalizace.)
            Nebyla jim přístupná žádná zkušenost nejzevnější a nejintenzivnější exprese a imprese
            sexuality       z  toho   prostého   důvodu,   že   žádná  idea  takové   zkušenosti  z
                                                                                                Absolutního

            zdroje      -  Nejvyššího  se   k   nim   nemohla   přivést.   V   té   době   postrádal  Nejvyšší  ve   Své


            Přirozenosti  přímou  inkluzi    jakékoliv  lidské  sexuality. Avšak nyní se tato   situace   plně
            napravila.   Po  úspěšném dokončení fúze a zahrnutí lidské        sexuality, čemuž předcházelo
            totální vyčištění a očištění od veškerého zla a všech falešných  idejí       a  obsahů,   začala se
   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434