Page 429 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 429
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
kdo ve Své Přirozenosti nepostrádá (na rozdíl od Nejvyššího) nic, ba ani plnou
zkušenost - z první ruky - podstaty negativního stavu. Toto je také jeden z hlavních
důvodů, proč již déle nenáleží užívat pojmu ‚Nejvyšší‘. Termín ‚Nejvyšší‘ odráží
nedostatek k té přímé zkušenosti a inkluze všech prvků jiného, nepozitivního životního
stavu. Jestliže po té, co se Nejvyšší stal Pánem Ježíšem Kristem, vzýváte jméno
Nejvyššího, vzýváte ten nedostatek. Proto vzýváte něco, co neexistuje.
Jak vidíte, vše má své logické odůvodnění. Nyní také můžete vidět, proč se tak hodně
zdůrazňovalo v předchozích knihách Nového zjevení, že co bylo vhodné a správné
včera, nemusí být dnes, a co je náležité a korektní dnes, nemusí být zítra. Proto se
tehdy radilo, abyste měli svou mysl a srdce otevřené a vždy připravené pro změnu. Tu
je přesně proč! V době, kdy se ta díla psala, nebylo vždy jasno, proč se kladl důraz na
tuto záležitost. Nyní již víte, proč! Na neštěstí někteří z vás pohodlně zapomněli na ty
výroky a výstrahy a pokračovali ve své váhavosti - přijmout či odmítnout současnou
dávku Nového zjevení a Novou přirozenost Pána Ježíše Krista, lpíce na tom, co bylo
správné tenkrát, ale co nyní potřebuje novou úpravu a - v některých případech - musí
se úplně pozměnit nebo nahradit. Prosím, pamatujte si, že jste byli varováni, abyste se
připravili na to, že se věci změní a že budou jinými ve srovnání s tím, co jste věděli a
prožívali tehdy. Nedovolte, aby vás negativní stav ukonejšil do pohodlnosti dřívější
znalosti a praktikování svého každodenního života a žití. Ovšem, jako vždycky výběr je
váš; a takové budou i jeho následky.
5. Jak víte (aby se to znova zopakovalo), došlo následkem té revoluční změny
v Přirozenosti Nejvyššího, kdy se Nejvyšší stal plností a povšechností Pána Ježíše
Krista, k ohromným změnám v celé struktuře a tkanivu stvoření i v jeho multivesmíru,
jakožto i u všech jeho obyvatel. Z této situace vyplývá, že je jen logické dojít k závěru,
že sexualita veškerého stvoření také podléhá těmto důkladným změnám. Je to vskutku
sexualita, jež je vlastním mediátorem a vodičem všech idejí těchto změn. Toť cesta,
kterou se ideje těch změn zkušenostně přinášejí ke každé sentientní entitě.
Jednou z nejvíce zarážejících a nejzáhadnějších změn v oblasti sexuality bylo vpojení
lidské sexuálnosti do Přirozenosti Pána Ježíše Krista. Tato inkluze přináší všem takový
obsah a charakter sexuality, jaké se doposud neprožívaly. Pokud si vzpomínáte, je
lidský život a tedy i lidská sexualita ztělesněním a úhrnem extrémního zvnějškovatění
a fyzikalizace. Tento aspekt scházel v Přirozenosti Nejvyššího. Proto se nikdy nemohl
stát vodičem ani mediátorem sexuality takového typu k ostatku stvoření. Jen to se
mohlo přinášet, přivádět a zprostředkovat, co bylo tehdy v Přirozenosti Nejvyššího
k dispozici. Z toho důvodu sentientní entity ve stvoření, s výjimkou lidských tvorů,
postrádaly jeden důležitý konečný faktor vnímání a vyjadřování své sexuality. (Na
druhé straně však lidští tvorové nemají k dispozici jiné faktory sexuality při jejím
praktikování a vysvětlování než ve formě této extrémní externalizace a fyzikalizace.)
Nebyla jim přístupná žádná zkušenost nejzevnější a nejintenzivnější exprese a imprese
sexuality z toho prostého důvodu, že žádná idea takové zkušenosti z
Absolutního
zdroje - Nejvyššího se k nim nemohla přivést. V té době postrádal Nejvyšší ve Své
Přirozenosti přímou inkluzi jakékoliv lidské sexuality. Avšak nyní se tato situace plně
napravila. Po úspěšném dokončení fúze a zahrnutí lidské sexuality, čemuž předcházelo
totální vyčištění a očištění od veškerého zla a všech falešných idejí a obsahů, začala se