Page 430 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 430
KAPITOLA 20.
a
ke všem ve stvoření přivádět nová idea, vztahující se k nejzevnějšímu fyzickému
aspektu sexuálního projevu a vnímání.
Zahrnutí této ideje do povšechnosti sexuální zkušenosti všech ve stvoření završilo
uspořádání sexuality do soudržného celku, který již nepostrádá aspekty nejzazší
zevnějšnosti a tělesnosti. Nejzevnější aspekt se může pojímat jako souhrn všech
duchovních, duševních a fyzických sexuálních zkušeností, jenž může přinášet
povšechnost jedinečné povahy osobnosti každého jedince a jedinečnou strukturu jeho
mysli. Něco podobného nikdy před tím neexistovalo. Pouze v pozitivním stavu byla
nová sexualita utvářena k tomu, aby se stala tím, čím měla být a co měla znamenat a
přinášet.
Tímto aktem a díky neustálému proudění této nové ideje sexuality, získané Pánem
Ježíšem Kristem z
lidské sexuálnosti, byla pohlavnost všech sentientních entit ve
stvoření obohacena a zvelebena v takovém rozsahu, že se o tom nikomu nikdy
nemohlo ani zdát. Jeden aspekt této změny je získání zevnější, fyzické blízkosti vůči
Pánu Ježíši Kristu a ke všem ostatním způsobem co nejvíce soukromým, intimním,
osobním a přímým. Toť způsob, jakým Pán Ježíš Kristus transformoval v Sobě nanejvýš
abnormální, nepřirozenou, omezenou, omezující, patologickou, zvrácenou a negativní
lidskou sexualitu do souhrnné vnější nádoby, v níž všechny jiné sexuální imprese,
exprese a zkušenosti kulminují, aby tak poskytly všem co nejúplnější pocit celistvosti,
povšechnosti a jednoty se Stvořitelem.
Transformace lidské sexuality Pánu Ježíši Kristu se stala základnou, na které se může
v
způsobem co nejvýznačnějším a nejkonkrétnějším budovat a ustanovit přímý vztah
mezi lidskými tvory a Pánem Ježíšem Kristem, jakožto i ostatním Stvořením. Bez
tohoto činu Pána Ježíše Krista nemohl by žádný lidský tvor být spasen od typického
lidského života. A taky by se stalo, že lidští tvorové by nikdy nebyli s spojení
to navázat
s ostatní částí stvoření. Takže by byli odsouzeni k tomu, aby po zbytek své věčnosti
zůstali v odloučenosti a izolaci ode všech ve stvoření tak, jak jsou právě teď. Avšak tím,
že dobrovolně na Sebe vzal lidskou přirozenost a - což je nejdůležitější - i lidskou
sexualitu, odvrátil Pán Ježíš Kristus od lidských tvorů tento úděsný osud a úděl. Tento
čin vytváří další tajemství sexuality obecně i lidské pohlavnosti zvlášť.
6. Tím, že Pán Ježíš Kristus pojal do Sebe lidskou sexualitu a povznesením sexuality
v ostatním stvoření novou rolí, jakou lidská sexualita v pozitivním stavu bude hrát, je
zajištěno na věky proudění pozitivních a neporušených idejí do nejzazší nejzevnější
úrovně nejzevnějšího stupně stvoření. Tímto a skrze tento tajemný akt docílil Pán Ježíš
Kristus něco, co nikdy před tím neexistovalo. Pán Ježíš Kristus se prostřednictvím
Svého fyzického těla-masa a pomocí lidské sexuality navěky umístil přímo, osobně a
neustále v této nejzazší nejzevnější úrovni nejzevnějšího stupně stvoření, kde došlo ke
vzniku negativního stavu. Výsledek tohoto tajemného umístění a důsledky přímé
přítomnosti Pána Ježíše Krista v tom stupni, jakožto i zajištění nepřetržitého proudění
všech pozitivních idejí do toho stupně, završily nejdůležitější ustanovení a vytvoření
zcela nového stavu a podmínek. Nebudou již déle nikde a nikdy ve stvoření žádné
místo, postavení, stav, okolnosti či proces nebo čas či paračas, kde by se negativní
stav mohl znovu vyskytovat po té, co bude eliminován a zůstane zrušen navždycky.