Page 41 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 41

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

            útocích  proti  femininnímu  principu,     kterým  je  také  ‚Ježíš‘.  Úplně  překroutí  a  zfalšuje
            náležité  chápání    ženskosti  a  místa   ženy  v  hierarchii   duchovní  organizace.  Dělá  z  ženy
            otrokyni,   či   přinejmenším   podřízenou   muže,   nařizuje   jí,   aby   sloužila   muži   a   držela
                                               maskulinní  princip  -
            jazyk  za  zuby.  Staví   ‚Krista‘  -                     za  hlavu   Křesťanské  církve.  Toto  je



            zvrácením  řádu     pravé  duchovní  církve.  ‚Kristův‘  princip,  duchovně  -  přírodní  Božská

            pravda   Pána   Ježíše   Krista,   je   základnou   či   nohami,   na   nichž   pravá   duchovní   církev
            spočívá.  ‚Ježíšův‘    princip,   neboli  dobro   a   láska,   je   hlavou   a  životem   takové   církve.
            Pavlův koncept byl  plně přijat všemi  křesťany,      protože  Pavel podvodně    prohlašoval, že
            v něm byl Duch Svatý.

            Aby  předstíral, že toto je tou  pravou organizací a že princip ‚Saula‘     není již déle u moci,
            náhle  se  začíná   jmenovat   Pavlem        (Skutky   13:9).   V   této   souvislosti  znamená
            přejmenování  Saula  potlačení      zlořádnosti   pekel,   žijících  destruktivností  a  vražedností



            vůči  „Ježíšovu“  principu,   a  nahrazení  principem  Pavla  čili  vnějším,  okázalým  přijetím
            Božské  duchovní     a  přírodní pravdy   Pána Ježíše Krista.  Zevní,   okázalé  přijetí pravdy  je

            vždy  umělé        a  povrchní,  nikdy  nenalezne   místo  v  srdci,  v  nitru.  Takže  ač  Pavel  přijal

            Ježíše  Krista   navenek,  donedávna  nebyl schopen nebo nechtěl přijmout Ho/Ji vnitřně.
            Uvnitř  byl  stále  ještě  naplněn  vražednými  úmysly  proti  čemukoliv  přicházejícímu  od
            Pána  Ježíše  Krista.   Z  pozice   zevnějšnosti   uspěl  Pavel  v   podvrácení  celého  křesťanstva
            pomocí jeho  externalizace     a  ritualizace,   a tak postavil  vše vzhůru nohama.

            V  tomto  ohledu  nutno  pamatovat  nesledující  důležitý  fakt:  Až  donedávna  Pavel  nikdy
            nepřijal  Pána   Ježíše  Krista  svobodně  z  vlastní  vůle  čili  dobrovolně.  Byl  nevyhnutelně



            donucen  k  tomuto  pojetí  zázračným  prožitkem,  k  němuž  došlo  na  cestě  do  Damašku.

            Podobné  činy  nemají     pravý  duchovní   význam.  Nikomu  nemůže  být  něco  přivlastněno
            násilně a   nátlakem, jen  svobodnou     vůlí a vlastní   volbou.  Pavel   Pána Ježíše   Krista  přijal
            pouze v zevním smyslu,       zatím co v  jeho nitru nedošlo k žádné změně.      Vnitřně byl stále
            Šavlem.    Niterné přijetí se může uskutečnit jenom na základě  svobodné volby         a z   vlastní
            svobodné  vůle      skrze  vnitřní  rozeznání,  zda  je  to   tak,   či  jinak.  Toto  je  základní







            multiverzální princip.
            A proto jakmile tento nátlak byl odstraněn po smrti jeho fyzického těla a po vstupu            do
            duchovního světa, vrátil se  Pavel k svému      vnitřnímu stavu Saulova typu.     Jak již víte,  nic
            z  toho,   co  bylo   donuceno   a   co   bylo   zevního  druhu,   nemůže   být   akceptováno   ani
            podrženo   v   duchovním   světě.     Duchovní   stav   jest  světem   pravd   niternosti  neboli

            stavem  věcí  vnitřních.   Jakmile  zjistil,  že  se  opět  ocitl  ve  své  vnitřní  svobodě   a  že  není
                                               a
            déle   spoután  zevními nátlaky  strachy, stal se Pavel  zase     Šavlem   a pokračoval od toho
            časového   bodu,   kdy   byl   přerušen   na   cestě   do   Damašku.   Zahájil   znovu   svůj   prudce

            nenávistný  a  vražedný  boj    proti  všemu  vpravdě  duchovnímu,  niternému  a  všemu,  co
            pochází   z   dobroty   a   lásky.   Tímto    bojem  byl   posedlý,  neboť   byl   velmi  rozhněván

            skutečností  donuceného  obrácení,  a  tak  projevil  svou  osobní  pomstu  vůči  Pánu  Ježíši
            Kristu.

            Do  určité   míry    byla   tato  Pavlova   situace   poněkud   odhalena  skrze  Swedenborga.  Ale

            kdokoli, kdo četl  Swedenborga       a bude  číst tuto   knihu, zděsí se přijmout tu skutečnost,
            že  Pavel-Saul   měl   tak   odpornou   povahu.   Ve   skutečnosti   však  Saul   (Pavel)   byl   velice
            vychytralým démonem vysoké Šarže v peklech, který se vtělil na  vaší planetě s jediným
            cílem      -  navodit  skutečnost  zrady  křesťanství.  Z  velmi  důležitých  duchovních  důvodů
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46