Page 39 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 39

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA


            Jak  si  vzpomínáte  ze   začátku  této  kapitoly,  mělo  se  za  to,  že  křesťanská  Církev  bude
                                                   na  skále, to
            budována na  ‚Petrově‘     principu  -              jest na  duchovní  pravdě.   Kdyby tomu tak
            bylo,   vaše planeta by  se těšila   lepšímu údělu,   než jaký   měla do   té doby.  Co se tedy  stalo
            s tou  církví,  která prohlašuje,   že Petr byl jejím zakladatelem, a která považuje Petra za
            prvního papeže?  Zdalipak je tomu opravdu tak?

            Ve  svém  počátečním  stádiu  má  toto     tvrzení  v  sobě  zrnko  pravdy.   Avšak  toto  stádium
            dlouho netrvalo.     Brzo po jeho založení na jeviště vstoupil  Pavel.   V  duchovní souvislosti,
            platné   jenom   pro   tuto   situaci,   označuje  Pavel   zvrácení   pravdy   a   jejího   dobra,   též


            nenávist     ke   všemu   opravdu  duchovnímu  a   vnitřnímu   či   nejniternějšímu.  Pokud   si
            vzpomínáte ze Skutků apoštolských            -  kapitola 8. a   9.:   Pavel (který se tenkrát jmenoval
            Saul      -  ‚Saul‘  souvztaží  se  vším   pekelným)   pronásledoval,   čili:   ‚ohrožoval   a   vraždil

            učedníky  Páně‘    (verš  1).  Byl  zatvrzelým  vrahem.  Nenáviděl  skutečně  vášnivě  vše,  co
            přicházelo    od  Pána  Ježíše   Krista.   V takovém rozpoložení   mysli měl Pavel-Saul vidění na
            cestě  do  Damašku.  Hlas  mu  říká:  ‚Saule,  Saule,  proč  mne  pronásleduješ?‘   A  on  se  ptá:

            ‚Kdo   jsi,   Pane?‘    Pán   odpovídá:  ‚Já   jsem   Ježíš,   kterého   ty   pronásleduješ...‘  (kapitola  9,

            verše   4 a 5).

            Než   budeme   pokračovat,   povšimněte   si,   prosím,   že  není   náhodné,    že   Pavlovo   jméno




            bylo ‚Saul‘,  stejné,   jaké měl  první král Izraele  -  Saul.  Je zde  hluboký  duchovní význam  a
            spojitost.   Že Izrael za doby Soudců  zamítl  mít nad sebou  krále,  znamená, že se  odvrhla






            Božská   duchovní   pravda,  vycházející     z  dobra   Nejvyššího  -  Jehovy.  ‚Král‘  souvztaží  s
            touto  pravdou.    Odmítne-li   kdo takového krále, pak mu  nezbude nic jiného, než si zvolit

            a nastolit jako   vládce nad vlastním životem pravý opak  -  všechny ohavnosti  pekelných



            nepravd.     Saul  byl   tudíž  zvolen  za   krále  nad   Izraelem  namísto  Jediného   Krále  -  Pána

            Nejvyššího. Král Saul byl  Nejvyšším       posléze  odmítnut, neboť  žádná  nepravda  nemůže

            být   přijatelná  opravdovým  pozitivním  stavem.  Jinak  by  přestal  být  kladným.  Namísto


            něj   David   byl    pomazán   za   krále.   Avšak   bohem  celého   svého   života   usiloval   Saul

            zákeřně   o   Davidův   život,   když   ho   chtěl   zabít.   ‚David‘    souvztaží  s  duchovně-přírodní

            pravdou Božské      Absolutní vnější mysli Nejvyššího  -  ‚Krista‘: Slovo ‚David‘  v  Biblí  Svaté

            nikdy neoznačuje  doslovně  krále  Davida, ale  ‚Krista‘.    Je samozřejmé, že ‚Saul‘  -  pekelné

            nepravdy        -  se   vší   vášní   nenávidí   jakoukoliv   pravdu,   zvláště   pak   Božskou   pravdu,

            protože představuje věčnou hrozbu samému             jeho jsoucnu a bytí. Chce  proto  zavraždit


            ‚Davida‘-‚Krista‘    ve   snaze  znemožnit  jakýkoliv   přístup   ke  skutečné  pravdě.  V   této


            souvislosti zobrazuje  Izrael budoucí křesťanskou církev,          která  odmítne pravého Krále
               -  Pána   Ježíše   Krista   a   opravdovou   duchovní   božskou   pravdu  jako  základ   pro   svou

            nauku.   Zvolí   si   namísto   toho  Šavla-Pavla   a   učiní    jeho   učení   základem   svých
            ‚duchovních‘    doktrín a dogmat.
             Bylo však prorokováno, že Izrael bude navrácen do své země a že David bude kralovat
             nad nimi na věčné časy (na příklad v proroctví  Ezekiele       v celé 37. kapitole a v mnohých
             jiných místech v  Bibli Svaté).  Podobně  Ježíš    Kristus  prorokoval o Petrovi, že se vrátí do

             Jeho/Jejího stáda (Lukáš 22:32). Že  Izrael bude přiveden zpět do  své země  znamená,  že
             všichni,   co   podlehli   negativnímu   stavu   a   byli   uvrženi   do  zóny   vymístění,   vrátí   se

             nakonec  do  pozitivního     stavu  (až nastane pravý čas!). Že  se  David stane jejich králem

             navěky    naznačuje,  že  základem  jejich  života  bude  duchovní  Božská  pravda   ze  svého

             Božského dobra ve všech aspektech, vyvěrajících z          Pána Ježíce Krista.  Že  Šimon  (Petr)



             měl   být   ‚tříben   jako   pšenice‘    satanem  (‚satan‘  označuje   fabrikaci   všech   nepravd   ve
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44