Page 46 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 46

KAPITOLA             3.
            válce  bude  namířen     proti  správnému   chápání  a  přijetí  pravé  Přirozenosti  Pána  Ježíše
            Krista,   jak   je   zjevená   v   této   knize.   Stará   náboženství    na   vaší   planetě   budou   tomuto
            záměru sloužit  velmi účinně.     Jak víte,  většina  z nich  vůbec neuznává   Pána Ježíše Krista,
                a  ta,  co  ano,  mají  zfalšovanou  a  zcela  nevhodnou  představu  o  Jeho/Její  Přirozenosti.


            Nejzarputilejšími nepřáteli Pána Ježíše Krista,      jak se  zde  pojímá, budou ovšem  takzvaní
            křesťané, a zvláště pak ti, co  si říkají  ‚nově   narození   křesťané‘.   Toto je tedy  varování, že
            tomu tak vskutku bude.


            Na  závěr  této  kapitoly  budou  odhaleny  důvody,  pro  které  bylo  dovoleno,  aby  došlo  k
            všemu  tomu,  co  je   popsáno  v  této  knize.    Některé  z  těchto  důvodů  byly  již  zjeveny   v
            obecných  pojmech  v   deváté  kapitole  knihy  Hlavní      ideje  Nového  zjevení,  na  stránkách
            124   až   145.   Je  radno,    aby   si   čtenář   osvěžil   paměť   opětovným   přečtením   zmíněné
            kapitoly,   nebo   ji   přečetl   v  případě,   že   tak  dosud   neučinil,   a      to  než   by   pokračoval   ve
            čtení   toho, co   zde následuje.


            1.  Jak      v  té  kapitole  bylo  zjeveno,  účelem  Prvního  příchodu  Pána  Ježíše  Krista  nebylo

            eliminování   negativního   stavu.  Většina   lidí   vlastně  přišla    o   poznání   opravdového
            smyslu toho příchodu.

            Budiž nyní známo, že ve skutečnosti  jeden z       mnoha hlavních    důvodů pro První  příchod
            bylo  připravení    jeviště  pro plné  projevení   pravého charakteru negativního stavu.      Ten
            se  nemůže      projevit   jenom   prostým   zapřením   Boží   existence,   jak   se   snažili   dokázat
            ateističtí filosofové  pekel se  svými vědátorskými      přisluhovači.  Je to  jen   jeden z  mnoha
            méně   důležitých   způsobů,   jaké   užívá    negativní  stav.   Každý   ví,   že   negativní   stav
            nenávidí  Boha,     v   tomto   případě  Pána   Ježíše   Krista,   a   proto   nic   víc   si   nežádá,   než

            přesvědčit    lidi,  že  Boha  není  a  že  příběh  života  Pána  Ježíše  Krista  na  vaší  planetě  je
            pouhý mýtus, že  šlo     jen o obyčejnou lidskou bytost,    snad i osvícenou, avšak přece  jen
            nepříliš  odlišnou  od  jiného  lidského  tvora,  a  tudíž  žádná  božskost  v  Něm/Ní    nebyla.
            Toto je příliš snadné.


            A   přece  velmi    málo  lidí   je   ochotno   připustit,  že  pekla  fabrikují  mnoho   rozličných



            náboženství      a   spiritualistických  hnutí,   jimiž   a   skrze   něž   svádějí   lidi   do   zfalšované
            duchovnosti,  a  tak  z  nich  činí  věrné  členy  pekel  pod  oblíbenou  rouškou  služby  Bohu
            nebo ve jménu Boha.       Toto, přiznejme,  je  daleko   těžší   připustit, ale skutečná vychytralá
            povaha negativního stavu může přijít na povrch způsobem ještě  daleko výraznějším.



            Ještě  obtížnější  je  uznat  to,  že  pekla  vynalezla  způsob,  jak  infiltrovat  pozemské









            učedníky  Pána  Ježíše  Krista;  nejprve  Jidáše,  později  Pavla,  a  tak  založila  nejmocnější







            duchovní, kulturní, sociální, náboženské  a  politické  hnutí pod jménem ‚Křesťanství‘  či









            ve  jménu  Krista,  vyznávající,  že  uctívá  Pána  Ježíše,  či  Pána  Krista,  ba  dokonce  i  Pána










            Ježíše  Krista  (jako  Syna  Božího,  a  ne  ve  smyslu  nynějšího  pojímání  Jeho/Její  pravé











            Podstaty).  Ovšem  jejich  původní  zbraní  byl  Jidáš  Iškariotský.  On  však  spáchal











            sebevraždu,  a  tím  jeho  poslání  selhalo  šeredně.  Žádný  jiný  apoštol  nebyl  s  to  zradit











            svého  Nebeského  Učitele.  Petrovo  osobní  zapření  mimo  souvztažného  významu  toho



















            zrazení,  vysvětleného na začátku této kapitoly,  netrvalo dlouho.  Téhož dne, kdy zapřel








            Pána  Ježíše  Krista,  pocítil  lítost  a  kál  se.  Proto  se  později  nehodil  negativnímu  stavu.
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51