Page 37 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 37

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

            Jak si vzpomínáte,  šel Petr s jinými apoštoly na ryby.      Význam   této události  je  ohromný.



            Zde       je  znázorněno  odstoupení  celé  Křesťanské  církve  od  ryzí  duchovnosti,  jež  jí  byla

            původně   nadělena      Pánem   Ježíšem   Kristem.  Jak   se   ví,   zabýval   se   Petr  výdělečným
            rybařením,     než  ho  povolal  Pán  Ježíš  Kristus,  aby  se  stal  Jeho/Jejím  učedníkem.  Podle



            souvztažnosti  v  duchovním  smyslu  ‚výdělečný       rybář‘   je  ten,   kdo   chytá  a  shromažďuje

            zdánlivé,   vnější,   přírodní   pravdy    a   pak   je   rozšiřuje   mezi   jiné   kolem.  ‚Ryba‘  v   této

            souvislosti,  než   byl Petr   povolán, značí  zdánlivou pravdu,   to jest,  pravdu, která se  jeví
            pravdivou, ale ve skutečnosti  takovou  není.

            Vrátit  se    k   dřívější   situaci   po   té,   kdy   došlo  k   přímému   a   úplnému  osvícení   Pánem
            Ježíšem  Kristem     ve  věcech  ryzí  duchovní  pravdy  a  dobra,  značí  regresi  a  zradu  Pána



            Ježíše Krista.   Znamená to také, že  křesťanské církve      nikdy   náležitě nepochopí  význam
            inkarnace   Pána   Ježíše   Krista   na   planetě   Nula   ani   plný   význam   samotného   aktu

            vzkříšení.    Toto   je   důvodem,   proč   se  Petr   rozhodl   jít   zase   lovit   ryby,  i   když  nabyl
            vědomosti i zkušenosti      o vzkříšení Pána  Ježíše Krista.  Jelikož  Petr   té doby představoval
            veškeré křesťanství,  jeho  návrat     k rybaření   znamená, že  křesťanství odmítne všechny
            duchovní pravdy,      vyvěrající z  dobra Pána Ježíše Krista   a namísto toho  přijme zdánlivé
            neboli zfalšované pravdy zevnější povahy.        Značí to taky, že  všechny duchovní principy
            budou  externalizovány a  zritualizovány,      čímž se způsobí, že budou  pusté     a  bez života.
            ‚Rybaření‘    v zde probírané souvislosti  duchovně  souvztaží     s tímto významem.

            Aby ještě  více zdůraznil    to,   co postihne celé   křesťanské hnutí, ptal  se  Pán Ježíš Kristus



            Petra    třikrát:   ‚Šimone,   synu  Jonášův,  miluješ   Mne  víc,  než   ti   zde?‘  (verše   15   až   17).

            Uvědomte  si,  prosím,  že  tady  jde  o  nesmírné  důležitou  skutečnost.  Pán   Ježíš  Kristus
            Petra neoslovuje jako Petra         -  ‚Skálu‘, nýbrž jako  Šimona, syna Jonášova. ‚Petr‘  či
                                                                                                       ‚skála‘
            souvztaží       s  duchovní pravdou,   vycházející z dobra  Pána Ježíše Krista, na té je založena
            opravdu duchovní církev. ‚Šimon, syn Jonášův‘         však  souvztaží   se  zevnější,   neduchovní
            církví, v níž není žádná láska ani dobro.      Nepřítomnost    lásky a dobra znamená, že      tam




            není   žádný    skutečný  život.  Vše  je   umrlé.  ‚Syn   Jonášův‘  označuje   tento  nedostatek,
            neboť   nic   vskutku   Živého   a   žijícího   nemůže   vyjít   z   něčeho   světského,   pozemského,
            zevnějšího a lidského.     ‚Jonáš‘   byl  přírodním   otcem   Šimona.  Žádný  život   nemůže započít

            ve    fyzickém   prostředí.  Existuje  však  umrlý   život,  zdánlivost   života,   přicházející  do


            fyzických   podmínek   z   pekel.     V   tomto   ohledu  souvztaží  ‚Jonáš‘  také   se  všemi



            pseudoduchovními  principy,       které  byly  chytrácky  padělány  v  peklech  a  tak  vštípeny
                        -
            ‚Šimonovi‘      pseudokřesťanským      církvím.

            Toto   jasně    ukazuje,  že  křesťanství   nebylo  založeno   na   ‚Petrově‘  principu,   to   jest   na





            Božské     duchovní   pravdě,  vycházející   z  dobra   Pána   Ježíše  Krista,  nýbrž  na   principu

            ‚Šimonovi‘,  to  jest  zfalšovaných  pravdách,   spiklenecky  vyprodukovaných  v  peklech      za
            účelem  zničení  všeho,  co  je  opravdu  duchovní.  Je  proto  zřejmé,  že  od  chvíle  Petrova
            obrácení    (o čemž bude řeč za chvíli)  až do  přítomné doby, tak     zvaná křesťanská církev
            (termín označuje všechna hlavní křesťanská vyznání se           všemi   svými četnými sektami)
            byla založena  na úplně falešných duchovních principech.

            Že  se  Pán  Ježíš  Kristus   ptal  Petra  (ve  skutečnosti  Šimona,  syna  Jonáše)  třikrát  zda  je


            jím   milován,    označuje   to,   že  není  vůbec   žádná   pravá   láska   k  Pánu  Ježíši   Kristu   v

            takzvaném  křesťanství.     Jak víte, křesťanství mluví    o lásce k Bohu, k  Ježíši, ke Kristu, k
            Spasiteli,  k  Pánu,  k  Ježíši  Kristu,  k  jednorozenému  Synu  Božímu  atd.,  ale  nejde  zde  o
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42