Page 43 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 43

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA


            Nechť  je  nyní  zjeveno,  že  takový  význam  tomuto  tvrzení     nelze  přiřknout.  Především

            vůbec   nesvědčí   o  tom,    že   se   Církev   měla   založit  okamžitě  po   odchodu   Pána   Ježíše
            Krista  z  vaší  planety.   Za  druhé:  Neříká,  že  by  Církev  měla  být  vybudována  na  planetě
            Nula.   Třetí  omyl    ve   výkladu   tohoto   sdělení   byl   v   tom,  že  všichni   předpokládali,   že
            tělesný  Petr      -  apoštol  Petr   byl   osobou,  na  které   Pán  Ježíš  Kristus  mínil  založit  Svou
            Církev.   Nic nemůže být dál od pravdy.  Čtvrtý omyl      v interpretaci zmíněného údaje je ve
            faktu,  že  mnozí  se  domnívali,  jako  by  Pán  Ježíš  Kristus  slovem  ‚církev‘   mínil  budoucí
            vnější    duchovní  organizaci,  která   by  se   objevila  pod   jménem   ‚Křesťanství‘.  Zase:  Nic

            není vzdálenější pravdě.


            Jak bylo dříve uvedeno, znamenal ‚Petr‘       princip duchovní pravdy a její víru,  na které je
            budována každá duchovní nauka. Pamatujte            si, že  Pán  Ježíš Kristus povětšině   nazýval
            Petra   ‚Šimonem‘,   nikoliv   Petrem.    Bylo   to   proto,   aby   se  zdůrazňovala   symbolická   a



            souvztažnostní  reprezentace   slova   ‚Petr‘.     Slovo  ‚Církev‘  nikdy  neznamená   nějakou
            vnější duchovní organizaci.      Naproti   tomu znamená  to nejniternější každého      jedince,   v
            němž    ‚Petrův‘   princip-duchovní pravda a  její  víra   jsou zasazeny za účelem  ustanovení
            intimního, soukromého a osobního vztahu s          Pánem Ježíšem Kristem.      Takový poměr se
            nikdy    nemůže budovat z pozice nějakého  vnějšího stavu nebo         organizace.   Důvodem    je
            to,  že  funkcí   vnějškovostí   vůbec  není    něco   začínat   nebo   dávat   něčemu   zrod,   nýbrž
            zpříkladňovat,    projevovat a  zpředmětňovat  původní  a počáteční ideje, stavy a procesy,
            nacházející  se   v  tom   nejniternějším   Duchovní  mysli,  a   to    po  té,  až  podstoupí   proces
            mentální transformace       ve vnitřní mysli.

            Takže  nic  v  zevnějšnostech  se  nemůže  udržet  samo  sebou  a  v  sobě.  Vše,  co  se  děje  v
            zevnějšnostech, je výsledkem, následkem a výplodem činností nejhlubších  niterností v
            a  toho,  co  je  vnitřní.  Z  toho   důvodu  opravdová  církev  v   žádném  případě  nemůže  být

            založena   na   vaší   planetě,    která   se   nachází   v   nejzevnějším   přírodním   stupni   zóny
            vymístění. Jak víte, planeta Nula není dokonce ani v oblasti přírodního stupně pravého
            stvoření.

            V   této   souvislosti   má   se   sdělení    Pána   Ježíše   Krista,   zaznamenané   Matoušem   v   16.
            kapitole ve verši 18, vykládat následovně:

            Pán  Ježíš  Kristus  ustanoví  úplně  nový  duchovní  stav,  jaký  nikdy  dosud  neexistoval  a
            který bude vycházet ze sjednocení        a spojení všech aspektů    Přirozenosti Nejvyššího    po

            inkorporaci   hmotného   těla  Pána      Ježíše   Krista   do   Sebe.  Proces   této   inkorporace   byl
            popsán  ve  druhé  kapitole  této  knihy.  Jelikož  podobné  duchovní  pojímání  Boha  nikdy
            dosud neexistovalo, nemohla existovat ani pravá jednotnost Duchovní mysli              s vnitřní a
            zevní   myslí.   Byla  to jen jednotnost  možná  nikoli  skutečná.  Pokud si vzpomínáte,  slíbil
            Nejvyšší   Svému  stvoření,   že   k   tomu   dojde  poté,   až   Jeho/Její  Božství   bude   učiněno
            lidským   procesem   dříve   popsaného   křížení          a  až   Jeho/Její   lidství   bude   učiněno
            Božským.     Tento proces až donedávna dokonán  nebyl.        Proto  nemohla   být taková Církev
            vybudována         -  až  do  nynější  chvíle.  Jelikož  počátek  i  dokončení  budování  všeho  musí
            nastat   v   tom  nejniternějším   stavu   nejdříve,  ta  Církev   má    být   založena   nejprve  v

            duchovním      světě   nebes, za druhé pak v  zprostředkujícím    světě duchů, a pak, za  třetí, v
            přírodním   světě   pravého  stvoření.   Jednou   ta   Církev   je   ustanovena   ve   všech   těchto
            světech,  pak   tehdy  a   jen   tehdy   se   může   něco   provést   se   situací      v  zóně   i   se   zónou
            vymístění.     Budování   té   Církve   nikterak  neznamená  založení  jakési  zevní   organizace,
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48